Snelle levering. Zeer goede site en zeer gebruiksvriendelijk. Kwaliteit voor een betaalbare prijs. Ronduit uitstekend. Van mij krijgen ze een 10.

Snelle levering, in tegenstelling tot afhandeling retourzending

Bestelde producten voldoen aan de kwaliteit en worden vlot geleverd conform de mailbevestigingen, echter met de retourzending van een foutief besteld onderdeel gaat het traag en niet zoals toegezegd in de ontvangen mail m.b.t. de retourzending. Blijft afwachten of e.e.a. in orde komt.

top

correct en snel geleverd

Vlot en duidelijk.

Vlotte levering en hopelijk goed product .

Goede feedback op vragen en voorstellen

Goed geholpen via mails

Goed,snel en prijstechnisch

Prima geregeld

Product uitgezocht, besteld en snel ontvangen

Levering was prima , gezeur om een beoordeling is ronduit vervelend

Levering was prima , gezeur om een beoordeling is ronduit vervelend. Na aangegeven te hebben dat het gezeik om een beoordeling uitermate irritant is heb ik 5 verzoekjes gekregen om aan te geven waarom ik het irritant vind. Wel met de excuses trouwens .

Correct en snel geholpen

Correcte prijzen en veel stock met snelle verzending. Vraag aan de helpdesk binnen 12 hr beantwoord. In kort snel en zeer correct geholpen

simpel en duidelijk

zeer mooie lay-outs en duidelijk om alles terug te vinden.

Snel, producten zoals omschreven en goed van prijs.

Snelle levering, de producten zijn zoals omschreven met duidelijke afmetingen en informatie. Goed van prijs, helemaal niet duur, maar toch de stevigheid die het moet hebben. Ik ben echt super tevreden en ga nog vaak bij jullie bestellen. Hydrauliek24 is een echte aanrader.

Zelfs voor de beginner handig vanwege de generator.

Bij bestelling van zowel een cilinder als een mini powerpack: Zowel de online generator als de hulp via mail zorgen voor een vlotte werking. Zo krijg je het product op maat van jouw behoefte. Top!

uitstekend bevallen

Fijne communicatie via mail! men denkt mee in oplossingen

Prima service, snel accuraat en vriendelijk

Zoals boven! Volgende keer weer.

Ja

Ik raad aan.

Goede en volledige service.

Heel duidelijke website met duidelijke schema's. Prima hulp en goede technische uitleg bij telefonisch contact.

klant zijn zoals een klant verwacht.

Duidelijke website en na samenstellen werd er keurig gebeld om iets te overleggen voor advies.

ok

mooie website,levering heeft iets langer geduurd als vroeger maar geen probleem hoor.

Zeer goede service

bestelling vlot geleverd.

duidelijke site, daardoor makkelijk een bestelling te plaatsen, die dan ook vlot wordt uitgeleverd.

Deskundig advies en goede service

Een 12V Powerpack met alle toebehoren gekocht en het juiste advies gekregen van Pascal met goede service toen ik nog vragen had en wat extra componenten nodig had. Gewoon prima producten tegen schappelijke prijzen en het Powerpack is samengesteld specifiek voor mijn toepassing.

snelle en correcte leveringen via een duidelijke webside top

snelle correcte levering tegen een concurrerende prijs bij een zeer hoogwaardig produkt

Goed geholpen met wat ik nodig had en de juiste producten daarbij aangeboden voor een nette prijs

Vlotte en correcte levering. Producten zoals omschreven op de website.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]