Producten kloppen niet met de afbeelding

Redelijk jammer dat de bestelling niet klopt wat ik besteld heb

topper

top zowel wat de levering betreft en kwaliteit geleverd produkt

Ruim aanbod snelle levering

Materialen duidelijk omschreven, daardoor makkelijk bij elkaar te zoeken

zeer goed

zeer goed snelle services

Geleverd volgens toezegging

Vanaf het moment dat je je product gevonden hebt weet je ook gelijk of je product direct leverbaar is of niet,dan kan je op dat moment direct beslissen om verder te zoeken of de bestelling te plaatsen. Super weet gelijk waar je aan toe ben.

Snel en vakkundig geholpen

Materiaal snel binnen met goede telefonische adviezen

Super snelle service

Degelijke solide producten en snel verzonden

snelle corecte levering

perfect

Knappe en snelle service

Had een vraag en krijg vrij snel een antwoord. Toen de bestelling gedaan en was vrij snel geleverd daarom top service.

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze en snelle levering alles zeer vlot verlopen !

Ik ben heel tevreden

Netjes en snel verzonden

Netjes val alles op de hoogte gebracht en snel verzonden

Wist niet dat jullie zoveel producten hadden maar is nu vast gelegd dus op naar naar Hydrauliek24 als we wat nodig zijn

Gemak

Met gemak besteld, en jullie hèbben met één gemak geleverd. Snel en .vlot

Data op web site klopt niet / reactie customer rep onbegrijpelijk

Mijn melding hierover wordt niet serieus genomen. Als bureau kunnen wij niet werken met data die niet klopt. Cilinder diameters, coating, gewicht, tapgaten getapt ja/nee, afmetingen tapgaten. Onprofessioneel.

Ik heb er maar 2 woorden voor: echt top !!

Een duidelijke en een eenvoudige website waar ik alles wat ik nodig had snel gevonden en besteld heb. De informatie die bij de goederen staat is voor mij voldoende en correct. Daardoor ga je zeker niet twijfelen of je wel het juiste hebt. Zeer goede prijzen voor op maat gemaakte slangen! Dank je wel hydrauliek24.

uitstekend

Snelle bezorging en zeer vriendelijke en ondersteunende klantendienst. Bravo!

Helemaal super geholpen met uit zoeken en snel geleverd top.

Ik had laats wat spullen nodig voor mijn hydrauliek unit en pers maar kwam er zelf niet helemaal uit, dus even gebeld en uitgelegd wat ik wou doen toen werd ik perfect geholpen en alles in het winkelmandje gedaan en de volgende dag had ik alles thuis. Het paste perfect en de pers van 60 ton doet het super. Dus ben super tevreden over Hydrauliek24. Ik ga van de week weer even wat bestellen want als je goed geholpen word bestel je wat sneller omdat je weet dat het goed is.

Een tevreden klant

Zeer vlotte afhandeling en dag erna al mijn produkt thuisgeleverd. A+++

prima goed super

Topservice

Topservice met goede opvolging !

Gewoon goed

Goed advies, keurig geholpen en snel voor een acceptabele prijs geleverd

snelle levering goede prijs

snelle levering goede prijs

Goed product maar niet voor ons doel

We hadden een hydraulische leiding die losgeschoten was van de aansluiting. De oplossing die we in gedachten hadden (klemblokje) bleek helaas niet te werken. Het probleem is gelukkig wel opgelost. We waren verbaasd over de lage prijzen en de snelle levering. Chapeau!

snel geleverd, super service

Zelf een foute bestelling gedaan. zonder probleem retour gezonden. Dat is klantenservice.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]