Goede inlichting gekregen en een snelle bezorging.

Alles netjes en snel afgehandeld.Een foutje gemaakt, op de factuur staat 12 volt ,maar toen ik de verpakking opende was het 24 volt. Hier door moet ik een nieuwe omvormer kopen, Dit is jammer.

Snelle levering, prima kwaliteit :-)))

Snel en prima geleverd zoals verwacht

Alles prima

Prima leverancier

Zeer vlotte verwerking en zeer vlotte levering + zeer kwaliteits vol

Eenvoudig, snel en gord

Goed en eenvoudig werkende website, snelle en correcte levering.

Uitstekend gedaan

Zeer klantvriendelijk! technische bijstand zeer behulpzaam!

had een propleem met de aansluiting van een handbediend ventiel. Naar de technische bijstand gebeld, probleem uitgelegd en direct door de deskundige opgelost. CHAPEAU!

Toffe mensen om samen te werken

Snel geregeld.

Manometer alleen bij jullie op voorraad. Snel verzonden. Dank daarvoor.

Snel geleverd, goede kwaliteit en prijs

Had alleen een paar nippels nodig met snijringen en moeren. Geen klein ordertoeslag en snel geleverd en goede kwaliteit en prima assortiment

Goede service van Hydrauliek 24 , bezorgdienst is minder

Zeer tevreden over hoe ik ben geholpen door jullie dienst. echter bij thuiskomst lag het hydro aggregaat naast palet en was deze licht beschadigd, dit is uiteraard niet jullie fout , maar zou deze wel opvolgen bij jullie leverancier. Bon laten aftekenen 3 huizen verder. Indien gewenst mag je me altijd mail sturen waar ik feedback kan op geven met de foto's van hoe het pakket is afgeleverd.

Alles ok

Materiaal zoals het hoort

Op internet goed overzicht van producten met foto

ik heb een fijne ervaring met hydrauliek 24 goede en snelle levering dat is top

Netjes en klantgerichte service

Bedrijf welk veel producten bied in verschillende opties. Van onderdelen tot gemonteerd, en dat met prettige service

Zeer snelle levertijd

als ik wat bestel komt het erg snel

ik ben heel tevreden alleen vind ik het jammer dat ik een verkeerde pomp heb gekregen, maar die heb ik retour kunnen sturen en ik krijg de goede pomp terug alvast bedankt gr j v d

Ze doen wat er beloofd wordt

De bestelde materialen komen netjes en op de afgesproken dag binnen En snelle levering

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en een vlotte afhandeling.

Lekker snel!

Dat je gewoon de volgende dag krijgt wat je heel erg nodig hebt...

Zeer tevreden.

Vlugge levering. Correcte prijs!

uitstekend bevallen

Snel en accuraat geleverd, goede prijs,goed verpakt

vlot en snel afgehandeld

Duidelijke site, correcte levering

Dik tevreden

gemakkelijk en snel

moest maar 1 verloop hebben. verkocht, volgende dag in huis.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]