Snelle en goedverpakte service heet aanrader

Duidelijke site Snelle levering Goed verpakt

Goede service, snelle levering

Fijne website, prima bedrijf.

Goede prijs en snelle verzending

Makkelijk artikel te zoeken op de site. Daarnaast een goede prijs en de volgende dag in huis.

Prima goed

Klein foutje in de oorspronkelijke levering, maar snel en naar volle tevredenheid opgelost

Aangenaam zaken te doen

Supersnelle levering

Vlotte levering en prima kwaliteit

Geweldige en zeer complete site!

Een site met een zeer breed assortiment en duidelijke foto's en/of tekeningen van de componenten, voor een goede prijs. Ook veel extra informatie over hydrauliek is te vinden op de site, De telefonische helpdesk is deskundig en behulpzaam. vooral de hydrauliekslangen generator vind ik erg handig.

super service

De door mij zelf verkeerd bestelde ventielen werden zonder probleem omgeruild en nog dezelfde dag opgestuurd. Ik had waarschijnlijk eerder de juiste binnen dan dat de retourzending afgeleverd was.

Super service!

Ik had een korte vraag, die doeltreffend beantwoord is door jullie. Ik kon daardoor foutloos bestellen. Uitstekend geregeld dus!

correct

veel onderdelen snel geleverd

netjes geleverd met enige vertraging(was uit stock)

alles ok

absolute aanrader als je snel en goed hydrauliek materiaal nodig hebt

handige slang configurator, je kunt dan zien wat je krijgt en je kunt er een betere inschatting van maken wat je nodig hebt

Top bedrijf!

Super makkelijk een hydrauliekslang laten maken. Supersnel bezorgd! Hier houden we van

Duidelijke site en snelle levering

Snel geregeld

Snelle levering, product zoals omschreven

Afspraak goed nageleefd

Ik was super blij met de aankoop van een cilinder die ik had gekocht bij een sloopbedrijf nadat ik het goed schoon had gemaakt .Bij nader in zien kon ik er niet mee uit de voeten en heb het weer terug gebracht waarna ik mijn geld weer terug kreeg . Uiteindelijk hoop gedoe en veel tijd verspilt .Ja hoor,als ik weer iets nodig ben op dat gebied weet je te vinden Vr groet Hennie

Duidelijke website met alle benodigde informatie. Duidelijk in categorieën gerangschikt. Bestellen gaat eenvoudig. afhandeling en verzending zeer snel.

Nogmaals perfect

Duidelijk, goede prijs, snel geleverd.

Prima. Ik wordt telkens weer blij van de snelle opvolging en levering. Daarnaast goede producten tegen goede prijs. Hier kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen.

Gewoon perfect!

Goede, duidelijke site en vlotte afhandeling van de bestelling. Snel en correct geleverd. Daar kunnen wij als Belgen nog veel van leren! :-) Grt en doe zo voort, Ooms Machinebouw

Snelle levering.

Zeer tevreden.

Snelle levering met betaalbare prijzen

Duidelijke website, eenvoudig bestelling plaatsen en betaling. Levering iets vertraagd door PostNl.

Goede producten op tijd geleverd.

Complete slangen, zijn snel te leveren.

Bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd!!!

Snelle correcte levering !!

prima website

groot assortiment, snelle levering, goede medewerking na vragen voor een aanpassing in bestelde product.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]