Goede kwaliteit/ prijs en punktueel

Ik heb hydraulische handpompen besteld en ze zijn binnen de termijn aangeleverd. Ze schijnen me van goede kwaliteit. Ik heb ze nog niet gebruikt. Weet dus nog niet hoe de werking ervan is.

Een niet op voorraad zijnde cilinder besteld, zou een week levertijd zijn.....volgende dag al in hui

BEN AAN HET MONTEREN KAN DAN PAS TESTEN. MOOIE EN DEGELIJK AFGEWERKT.

VOORLOPIG ALLES OK.

Super snelle levering

Zeer positief

Buiten gewone service TOP

Voor mensen zonder hydauliek ervaring kan je er terecht. Ze helpen je mee naar een oplossing zoeken dat je overal niet krijgt. Wat levering betreft, gewoon zo als ze zeggen ! ! Vandaag besteld morgen thuis geleverd ! ! gewoon top . PS een aanrader.

Snel, correct en zoals omschreven

Mijn eerste bestelling was positief.

Heerlijk snelle leverimg !

Heerlijk Snelle levering

goede prijsstelling en snel geleverd

Het zoeken van onderdelen is eenvoudig en snel te doen, goede beschrijvingen en maatvoeringen in een simpele klik. Na bestelling snelle levering van de onderdelen. Simpel, snel en goede kwaliteit. Daar draait het om in de techniek!

Snelle levering, prima communicatie over de voortgang van de levering

Geweldige service

Slangen besteld met koppelingen zoals gedacht. Paste niet daarop foto's gestuurd en feedback gekregen. Opnieuw in gemeten en feedback was juist. Daarop slang gekregen met juiste koppelingen met coulance. Top service.

geleverd als besteld

ontvangen wat ik besteld heb.

Perfecte service

Op donderdag een goed advies via de telefoon gekregen en een bestelling geplaatst. Op vrijdag de artikelen ontvangen. Top

alles was perfect

product was goede kwaliteit en op tijd geleverd

Goede levering netjes verpakt

De levering is goed en het product is netjes verpakt en het is heel duidelijk goed bedrijf en goede service

Besteld en geleverd.

Ik heb gevonden wat ik nodig had en besteld en ook nog snel gekregen.

Correcte en snelle afhandeling

Top product met duidelijke beschrijving.

tevreden wat service betreft

misschien toch eens controleren in de webshop naar de omschrijving en de daarbij beschreven maten. mijn LANTAARNSTUK kwam niet overeen (flenslengte moest 110mm zijn en is maar 90mm) jullie service is wel ok(mag ook gezegd worden)

super

super super zoals ik in een eerder bericht aan gaf hier hoef ik niks aan toe te voegen

De snelle levering is erg handig

Precies wat ik nodig had.

De producten zijn goed aangekomen. Ik heb er wel even op moeten wachten maar dit was aangekondigd. Volgende keer bestel ik er weer. Groetjes Eric

geen klachten , ben goed geholpen

ze hebben mij goede info. gegeven en overzichten gemaakt. vriendelijk en alles was duidelijk

Snel en goed afgeleverd

snel gevonden en besteld

Hartstikke goede communicatie en snel geregeld

Goed !!!!!!

vlotte service

vlotte service

Communicatie en levering perfect.

Goede webservice, correcte leveringen en goede producten.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]