Fijne hulp

Fijne hulp bij het kiezen van de juiste onderdelen.

Goeie kwaliteit, snel geleverd, niet geschilderd

Werkt perfect, zoals besteld, Wel niet geschilderd en niet roestvrij gemaakt. voor de rest niets op aan te merken

Had een vraag gesteld geen antwoord

Ik wist niet welke koppeling ik moest hebben heb via mail en watapp gevraagd maar krijg geen antwoord dus nu heb ik de verkeerde koppeling bedankt

Professionele webshop, inclusief cilindergenerator. Mooi!

Vlotte webshop, duidelijke communicatie, goed afgehandelde orders.

Levertijden zijn wat langer dan normaal. Wellicht door corona periode

Zeer snelle levering en de spullen zijn goed verpakt. Helemaal top.

Ruim assortiment en fijne website

De drukmeter ziet er perfect uit. Prima verpakt en verzonden. Ben zeer goed tevreden.

Wel een paar daagjes langer moeten wachten. .maar prima geregeld

Om 17.00 besteld volgende dag om 8.30 al geleverd

Correcte levering

alles wel niet op stock,levering in tweemaal,maar was wel aangekondigt en stond ook bij het product dat het niet meer in vooraad was,dus oke

Alles klopt en op tijd

Zoals verwacht: goed en voordelig

Gewoon goed!

Bestelling op zaterdag geplaatst en op maandag ontvangen. Een leverancier die doet wat het in de webshop belooft!!

Prachtig online aankopen

Snelle respons en levering, goede producten

Goede service, snel geleverd

Goede service, snel geleverd

Goed, overzichtelijk, en duidelijk

Zeer snel en prima materiaal

Ok

Snelle ontvangst

Goed en snel ontvangen.

goede en snelle levering

Heel snelle levering ; Meestal binnen de 24 uur

ontgoocheld over de levering

deze week een telefoon oproep gekregen van een persoon uit POPERINGE dat het pakketje daar werd afgegeven het afleverings adres was wel VEURNE(zwaantje18 8630 veurne) dit is zomaar 20 km verder

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Snelle levering goede service

Goede website makkelijk alles te vinden snelle levering

Prima service en oog voor eigen functioneren.

Vlotte levering van de onderdelen en toen bleek dat er deels verkeerde onderdelen geleverd zijn is dit zonder poespas opgepakt en in behandeling genomen. Alle lof zover.

prima service en vlotte aflevering

even contact opgenomen welke olie ik moest nemen kreeg keurig uitleg dus een tevreden klant !!

Alles ok.

Alles ok

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]