Ook aan de telefoon prima geholpen. Bestelling prima geleverd. Goed ingepakt. Voor herhaling vatbaar Was mijn eerste keer bestellen bij hydroliek 24

Goed overzicht en snel geleverd

Goed en overzichtelijk

Heel goed ervaring

Spullen heel netjes verpakt netjes afgeleverd

Goede opvolging en tijdige levering

Helemaal perfect

Fijne snelle levering

Duidelijk en supersnel

Overzichtelijk website en ruime keuzen

Producten zijn echt prima. Ook worden we normaal snel en goed geholpen. Ook op technisch vlak krijgen we goede ondersteuning. Behalve bij een zending die nooit is aangekomen.... Bij herhaaldelijk verzoek om hulp hierbij worden we niet meer geholpen, wordt er niet op emails gereageerd en dat is best wel beetje schandalig.

Niet duur Goeie site

geweldig,,helemaal top.

bestelling en levering,,helemaal top.

Snel geregeld

Snel en goed geregeld

Duidelijke webshop en alles goed gevonden

Ik had onderdelen nodig om onze MF135 hydraulic te verrijken en heb dit hier allemaal goed gevonden.

Goede snelle levering

Het verschil tussen ekzakte slang lengte en totaal lengte. Ik had slangen op maat besteld maar bij de vraag exakte slang lengte heb ik ook de lengte van de slang door gegeven. Maar hier mee werd de totaal lengte bedoeld. Het is goed gekomen het paste uit eindelijk wel ondanks dat ze wat korter waren.

Goede overzichtelijke site het recept voor goede klandizie

Ik was op zoek naar een terugslagklep Dankzij de iverzichtelijke site , snel de gewenste terugslagklep gevonden. Prijs /kwaliteit goed. Deze site ga ik in de toekomst zeker weer een keer bezoeken

Goede prijzen en het assortiment blijft maar groeien!

Goede webshop, snel geleverd, nette prijs

Goede webshop, snel geleverd, nette prijs

Vlot, snel, en kwaliteitsprodukt

Bestellen ging makkelijk en vlot, heldere emails, vlotte levering. En wat ik besteld had is van prima kwaliteit. Deze webshop staat nu in mijn favorieten

Prima geholpen snel geleverd

Doen wat ze beloven.

Vaak sceptisch over allemaal verschillende webshops en benamingen, al had hydrauliek24 had een paar onderdelen die ik nodig had, 1e voordeel wel op voorraad waar andere dat niet hadden, en ook nog eens een goede prijs. Telefonisch goed te woord gestaan alles klonk vertrouwd en binnen een dag alle spullen thuis. Top!

Had makkelijker gekund

Had de spoel NG6 220 Vac 29 Watt besteld maar werd niet gewezen op de rac stekker die ik nodig was om het te laten werken. Na telefonisch contact de stekkers alsnog besteld, (dubbele verzend kosten) maar nog niet kunnen vinden op jullie internet site.

alles compleet volgens besteling

op zich keurige website kun je wel wat vinden als semi leek kun je nog wel iets samen stellen. werd wel iets senuwachtig omdat de bestelling wat lager duurder door de post bezorger omdat het voor ons nieuwe website was en de eerste keer maar alles is goed gekomen

snelle en uitstekende service

zeer snelle en correcte bezorging

materialen top,levering kan veel beter

nu 2x kort achter elkaar besteld en bij alle 2 de bestellingen hetzelfde euvel... de bestelde producten zijn top totaal niks op aan te merken maar de levering die is gewoon niet goed. op de website staat voor 17 uur volgende dag in huis. dat is zeker niet waar! beide keren was de track en trace snel bekend maar voordat je het pakket in huis hebt ben je zeker een week verder. ja het is druk ivm corona maar ik zou toch eens kijken naar wat je meld op je webshop of eens gaan praten met je vervoerder want 1 van de 2 klopt niet.....

Snelle afhandeling

Correct snel top

Materiaal is goed wordt ook goed te woord gestaan maar

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]