Heel goed, duidelijk en snel

Dit is nu weer overdreven, ik heb het toch duidelijk gemaakt.

Netjes en snel geleverd

Bestelling was snel en netjes geleverd.

perfect

perfect geholpen en geadviseerd

Ik heb nog geen produkt ontvangen

Uw reactie viel tegen van Hydrauliek. Ik heb geschreven : Ik heb nog geen produkt ontvangen . Ik denk dat de postcode is omgedraaid en heb die meneer aan de telefoon gehad . Die heeft t produkt aan n andere vervoerder mee terug gegeven maar weet niet welke . IST SA Zweins Rijksstraatweg 8 . het betrof n ster driehoek schakelaar. ........ u geeft aan dat t op t andere adres is gebracht. Dit is niet zo heb nagevraagd ! Gek verhaal is dit asn t worden

fijn bedrijf om zaken mee te doen

bestelling de volgende dag al in huis, door een foutje in de beschrijving een verkeerde verkoopnippel besteld, maar keurig opgelost

niets op aan te merken, perfecte service.

goeie mail mededelingen.

Correcte en duidelijke site snelle levering

Veeeeel te lange levertermijn

27 december besteld, 8 januari nog geen levering gepland. Wel al uitnodiging om review te plaatsen.???

Kwaliteit koppelingen en snel geleverd

Koppelingen allemaal netjes verpakt, met stofdoppen tegen vuil. Hydrauliek slangen van kwaliteit voor schappelijke prijs

snelle duidelijke website.

Top snelle levering goede info aan de telefoon.

Verloopt zeer vlot

Prachtig ,aangenaam om met jullie te werken ,mooi matriaal, mooi verpakt Bedankt

top !!

Makkelijke website , en wat je besteld is de andere dag al binnen met post nl. Als ik weer wat nodig heb bestel ik het daar weer !

Uitstekende prijs / kwaliteits verhouding.

Voldoende keuze in materialen

Snelle goede levering

Duidelijke website met veel product informatie. Snelle levering

machtig prachtig

scherp in prijs ,hoop dat kwaliteit ook zo is.

Goed technisch advies en snelle levering

De goederen die ik besteld had waren niet voldoende goed verpakt waardoor een 5 ltr verpakking olie lek raakte tijdens het transport en voor een chaos zorgde in de postnl bus en bij ons op de oprit. Er is snel een nieuwe verpakking geleverd maar wat meer aandacht bij het verzendklaar maken is denk ik op zijn plaats. Verder ben ik tevreden.

Heb alles zeer goed ontvangen, geen enkel probleem, dank je.

Tot de volgende ..........

goede en snelle service.

snelle service en zeer correct

zeer snelle correcte service

goede ervaring

Correcte service en snelle levering

Tot nu toe zeer behulpzaam

Ik ben pas recent klant . Tot nu toe zeer behulpzaam Ik vind ik zeer belangrijk dat je mensen aan de telefoon krijgt die verstand van zaken hebben. Dus als t nu allemaal klopt wat ik binnenkrijg ben ik zeer te vrede , en zal jullie zeker aanbevelen.

Super service en kwaliteit!

Buiten het aanbod zijn de leveringen steeds zeer snel.

snel en goed geleverd

Prima in orde

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]