Online staat er beschikbaar , maar wordt veeeel later geleverd

Niet correct kwa levertijd

Duidelijke website en vlotte levering

Vergeleken met andere aanbieders duidelijke informatie en afwikkeling. Prijs ook gunstig.

Vriendelijk klantcontact en netjes geleverd

Ik had nog nooit wat besteld bij h24 maar wilde graag buizen in volle lengtes hebben IPV stukjes van 1 meter na een contact email was het meteen duidelijk waar ik aan toe was en wat het ging kosten. Dus bestelling geplaatst en snel geleverd gekregen, een aantal onderdelen helaas verkeerd geleverd maar dit werd snel en keurig opgelost door de juiste onderdelen na te sturen en de verkeerde kado te doen. Voor mij een prima ervaring

Was allemaal goed geregeld

Dat we na dat we de bestelling deden het snel geleverd was.

Ik ben er best over te spreken

Ik overweeg binnenkort ook slangen te gaan bestellen , indien mogenlijk .

apparaat beantwoordt aan de verwachtingen. Snelle en stipte levering niettegenstaande corona drukte

probleem transporteur aanpakken /verantwoordelijkhied hydrauliek 24

transporteur trekt zich niets aan of het juist wordt geleverd , mijn pakketje werd op een open terrein van de gemeente essen gezet zonder na te denken . Hij was van ze pakje af en los de rest zelf maar op .hydrauliek 24 contact mee opgenomen en zekere Pascal heeft beetje opzoekwerk gedaan en verder kon ik het oplossen . heeft een week geduurd voor ik mij pakketje had en heb zelfs de gemeente Essen contact moeten opnemen en ook laten zoeken naar pakketje want stond niet meer op de plaats waar de foto is genomen . wetende dat wij wel eens meer hydrauliek afnemen bij Kramp en granit en dikwijls bestellingen zijn van enkele 1000euro's . was dit de eerste en laatste keer met hydrauliek 24 en haar zusterbedrijven samen te werken . mvg Davy Janssens firma Jameco rijkmakerlaan 32 2910 Essen

perfect en makkelijk toegankelijk , goeie tel service top

Zie boven , ik wacht met smart tot jullie de slangenerator operationeel hebben

scherp geprijsd en zeer snel geleverd

heel goed

tevreden over de opbouw/vindbaarheid van de site

jammer als je een bestelling geplaast hebt deze niet meer kunt aanvullen maar een nieuwe bestelling moet plaatsen met extra verzend kosten.

Mijn ervaring

Ik ben zeker niet te spreken over mijn pakket Tot vandaag de dag heb ik mij pakket nog niet ontvangen Post Nl bericht mij dat ze het zouden afleveren bij Vavantas in Riemst tot vandaag wacht Vavantas nog op het pakket is daar nooit toe gekomen Waar is mijn pakket Hoe gaan jully dit oplossen gelieve mij te berichten

snel geleverd en handig verpakt met geleverde lijst van de artikelen

zeker voor herhaling vatbaar

geweldig goed

Kan niet beter

snelle service aan een correcte prijs

correct

goede service

er word veel gedaan om aan de eisen van de klant te voldoen

Snel en prima kwaliteit

Snelle levering en goede spullen voor het geld. Wat een beetje tegen viel was dat de slang die ik had meebesteld niet paste op de pomp (mijn fout?) en dat de pomp een dop en afsluiter miste. Had ik kennelijk apart moeten bestellen. Een berichtje dat dit zo zou zijn had het perfect gemaakt. Nu prima in orde.

Volgens afspraak

Volgen afspraak geleverd was alleen niet de goede wat ik moest hebben hebben ze niet in het assortiment

Veel vragen gesteld en altijd goed verder geholpen.

Snelle dienst verlening en goede prijzen

Groot assortiment en snelle levering

Ik zocht leidingklemmen, die in de gemiddelde bouwmarkt niet te koop zijn. En wel hier.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]