je krijgt waarom je vraagt .met een goede begeleiding via de mail

zie boven

zeer goed

altijd correct en zeeeer snel geleverd

Prijzen zijn goed , en mooi op tijd thuis geleverd

goed het was de eerste keer dat ik met julli bestelde

een snelkoppeling dat female is zit in de doos en in de omschrijving staat er male snelkoppeling

Goed geregeld

Goed geregeld snelle levering scherpe prijzen

prima ervaring.

Alles wat besteld was compleet geleverd, netjes verpakt en binnen 24 uur in huis. Top!

Duidelijke shop.

Goede service, levering en gereedschap zoals verwacht.

Super snel

Goede site en juiste prijs en snelle levering

Nuttig assortiment, snelle bezorging, goede prijzen

Ook twee onderdelen die niet meer voorradig waren werden snel nageleverd. Prima service.

Goede service!

Defecte onderdelen rap vervangen. Foute verzending snel herstelt. Goede service, nette prijzen en goed bereikbaar

zeer goed en snel

snelle levering goed verpakt aanrader

Perfect geregeld

gewoon niets op aan te merken bestellen en toegetuurd krijgjen wat wil je nog meer

perfect

goede feedback en perfecte assistentie, top !!!

Slordige levering

Ik heb 2 slangen besteld van 8000mm de één is 8200mm en de ander 8660. De inschroefnippels welke ik had besteld zijn verkeerd geleverd 8l ipv 10l.

Ruim aanbod en zeer degelijke kwaliteit!

Web bestelling is top alsook de service verwerking verpakking en verzending!

correcte en snelle service

Zelf maatwerk (hydraulische leidingen op maat) wordt binnen de 24 uur verstuurd, mooi zo!

Goede, snelle service en competitief geprijsd.

De Website werkt vlot en bestellen is heel eenvoudig. De orders worden heel snel verwerkt en verstuurd. De producten zijn van een goede kwaliteit en competitief geprijsd.

Mooie site. Snel en prima geleverd.

Waar ze voor staan maken ze ook waar !!!

Reeds eerder al bestellingen gedaan klopt altijd ,snelle levering ! Vorige week houtklover ventiel besteld gemonteerd werkte uitstekend maar om de een of andere reden een storing aan het ventiel ,contact opgenomen kon het meteen kosten loos terug sturen ,en gaan meteen kijken wat de oorzaak is ,dat is service !!!

Snelle en correcte levering

Door een foutje tijdens de betaling werd deze afgebroken. Gebeld met contact nummer waar ik direct iemand aan de lijn kreeg, winkelmandje was nog bekend, nieuwe betaal link ontvangen en de volgende dag de spullen in huis. Top.

Goede prijs kwaliteit

Goed snel en behulpzaam

Als je er afgerekend heb en je komt er achter dat je iets verkeerd aangeklikt heb dan stuur je ze een mail en ze wijzigen het zo voor je

Goede materialen, ga hier opnieuw bestellen!!

Goede en snelle service.

Mijn bestellingen werden volgens afspraak snel bezorgd. Bij een betalingsfoutje van mijn kant, was dat via een telefoontje binnen 5 minuten geregeld. Eindelijk een bedrijf die zich aan de afspraken houd.

Zeer tevreden!

Van A tot Z alles goed gegaan! Dik in orde. Top!

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]