Niet correct

Van de totale levering zijn er 3 stuks koppelingen niet geleverd. Hierover gemailt en de koppelingen zijn alsnog geleverd

Mooi produkt, eenvoudig besteld, snel en correct afgelverd.

Dank voor de snelle en correcte service. Mooi product

Vlotte service, goede prijs

Vlotte service en een goede prijs

Correcte levering

Goede service.

Snel geleverd en zeer netjes verpakt

De levering was erg snel en alle onderdelen waren netjes individueel verpakt.

Vlotte bestelling

zeer snel geleverd en correct verwerkt. Betrouwbare partner. Een stuk dat door corona niet leverbaar was, werd het bedrag de week erna terug gestort.

Goede service en snelle levering

Ik werd snel en goed geholpen, kreeg goede informatie over de producten en een goede ondersteuning nadien ook. Was binnen de 24u geleverd, zeer snel, moest wel niet maar vond het heel tof.

Goed advies

Ik wist niet zeker welke aansluiting ik moest bestellen. Even gebeld: juiste advies gekregen en de volgende dag al in huis.

Goeie kwaliteit

Netjes snel geleverd, Vraag via mail gestuurd en snel antwoord gekregen, meerdere malen besteld

Supersnel

Levering compleet en supersnel geleverd, zeer tevreden.

Uitstekende service en snel geleverd

Uitstekende service en snelle levering

goed geregeld

Het besteld product binnen 24 in huis Schakelaar was al volledig bekabeld Inbouwen en klaar In een woord Top

Goede kwaliteit / prijs verhouding

En verrassend snel geleverd!

Goede service . Snelle oplossing na een verkeerd geleverd product

Ptokit Besteld op advies medewerker . Helaas verkeerde pto geleverd . Medewerker heeft meteen retour label aangemaakt en ik heb het terug gestuurd . Hopelijk aan komende week de goede Set zodat mijn wagen terug naar de garage kan voor de montage en afwerking . Des ondanks toch tevreden .

Goed advies normaal snelle levering maar door coronavirus wat vertraagd.

Goed ervaring met dit bedrijf.

Exact produkt en snelle levering

zeer tevreden met het artikel, voldoet aan de verwachting

Snelle en correcte levering.

Mooie producten

Gemakkelijk en snel besteld

Correcte en snelle levering

Geleverde onderdelen waren in orde, snelle en correcte levering.

Keurig Bedrijf we zijn zeer tevreden

Onze ervaring is prima. Helaas door deze lastige en moeilijke tijd ivm Corona duurde de levering van het bestelde artikel langer dan verwacht. Je word op de hoogte gehouden als het even anders loopt. Het product werd netjes en correct geleverd . Bestel zo nodig nogmaals producten bij Hydrauliek 24.

Goed product, snelle levering

Tevreden met het ontvangen product. Werking en kwaliteit voldoet.

Levering duurt langer dan gesteld . Produkt uitstekend . Duurt wat langer maar netjes geleverd .

prima telefonisch advies, nette snelle levering en kwalitatief goed product prijs/kwaliteit

Hydraulische handpomp besteld met maatwerk slang. Hiervoor eerst telefonisch contact opgenomen om zekerheid te hebben dat ik de juiste bijbehorende artikelen kon bestellen. Dit is prima gegaan.

Super perfect.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]