Eenvoudig en snel.

Heb eigenlijk geen ervaring met hydrauliek. Ik legde aan telefoon uit welke onderdelen ik al had en wat de bedoeling was. De verkoper was zeer behulpzaam en wist waarover hij sprak. Super! Mijn autolift werkt ondertussen.

snelle levering goeie service

Alles zeer vlot binnen gekregen na installeren klopte 1 ding niet na een belletje hebben ze kosteloos het probleem verholpen door een onderdeel op te sturen, alles ziet er kwalitatief goed uit en de prijs stukke goedkoper als een normale winkel

Nette prijzen groot assortiment

Bestelling gedaan en zoals altijd kun je de producten goed beoordelen op juistheid via de website aangezien er een nette beschrijving bijstaat en een duidelijke foto. Spullen kwamen zeer snel aan en degelijk verpakt. Prima webshop.

Super snelle levering en kennis van materiaal!

De levering is super snel en vlot gegaan, ik heb ook telefonisch contact gehad met hen en ze spraken met kennis van zaken!

Snelle perfecte levering.

Half vijf besteld,betaald en volgende morgen in de brievenbus!

Snelle en correcte aflevering, goede prijzen en website

zoals het hoort !

heb hier al een massa aan onderdelen besteld onder andere perskoppelingen, persmachine, snelkoppelingen, enz ... zeer transparante hulp snelle levering reageren heel snel op de mails ik ben vaste klant !

Goed advies via de chat.

Prima service, kon wat ik nodig had niet vinden op de site, gelukkig konden ze mij via de chat goed helpen. Bij het uitpakken de volgende dag bleek 1 onderdeel verkeerd te zijn geleverd. Nogmaals contact gehad met de klantenservice via de chat. Waren heel behulpzaam en de volgende dag had ik het juiste onderdeel binnen.

Supersnelle en correcte levering

Slechts weinig nodig voor een spoedreparatie. Zeer snelle levering!

Duidelijke tool om slangen samen te stellen en snelle levering

Vlotte levering

Veel materiaal, goede kwaliteit, perfecte prijs

Beste, Ik ben zeer tevreden over hydrauliek 24. Veel op voorraad en snel geleverd! Ik koop zeker nog. Bedankt! Mvg, Lievens Pieter

Vakkundig en efficient!

Zeer goed geholpen bij het vinden van een afwijkende schroefdraad, snel teruggebeld, en op het laatste moment nog een leiding geperst. Die de volgende dag al in huis was. Blij!

Snel en vaardig geholpen

Onderdeel wat Ik had ontvangen was stuk ,gebeld en krijg gelijk een nieuwe

top motor besteld en volgende dag geleverd

Snelle levering, duidelijke beschrijving met alle kern informatie

Snelle levering, duidelijke beschrijving met alle kern informatie bij de artikelen in de webshop

perfect en snel

perfecte en snelle levering en zeer goede communicatie

snelle en correcte afhandeling

Eerste betaling vooraf en vervolgens op rekenning

Was al een tijdje op zoek naar nieuwe cilinder voor mijn oud minigravertje van 500KG.maar deze was nog moeilijk te vinden. De maandag bestelling geplaatst en de dinsdag al ontvangen in België! (west-vlaanderen) vlotte levering! Na het lassen van de oude stangkoppen op de nieuwe cilinder en het monteren , weer klaar voor gebruik.

prima in orde

Was niet op voorraad maar ik had ook helemaal geen haast. Prima verpakt en geleverd.

prima service, en bereid oplossingen te zoeken.

Ben goed tevreden over Hydroshop, prima dat ze mmedenken voor een gerichte oplossing.

Ze doen wat ze beloven

Kwaliteit en prijs is correct en Levering is netjes op tijd

prima, snel geleverd

Duidelijke site, je kunt vlot de juiste artikelen vinden

Precies zoals gewenst, geen voorraad product, maar wel snel geleverd

Precies zoals gewenst, geen voorraad product, maar wel snel geleverd

Alles snel geleverd zoals besteld

Perfect, alles precies zoals ik het wou, en binnen het aangegeven tijdsbestek.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]