Snelle levering, stevig ingepakt

Levering ging razend snel, volgende dag al in huis. Producten zaten in een stevige doos verpakt met voldoende vulling tegen beschadigen! Producten zijn zoals ze zijn beschreven.

inflexibel

Levering was op zich snel, maar wat we besteld hadden werd anders geleverd. Wij hadden meerdere volle lengtes hydrauliek leiding besteld, maar helaas werd dit geleverd in stukken van 1 meter?? We werden na meerdere telefoontjes verwezen naar een zin helemaal onder aan de web-pagina van het product. Daar stond inderdaad dat er per meter geleverd zou worden. Heel raar dat je dan wel per 3 en 6 meter lengtes aanbied. Verder nergens staat dit vermeld ook niet op de orderbevestiging en factuur of pakbon. Na het eerste telefoontje waren ze behoorlijk behulpzaam en wilde het geleverde wel retour nemen en dan alsnog het bestelde leveren. Helaas kregen wij even later een mailtje met een heel ander antwoord. De flexibiliteit is ineens ver te zoeken.

Zoals het hoort

De onderdelen zijn in goede orde ontvangen en ook de volgende dag. Wat wil een mens nog meer?

Alles perfect geleverd zoals besteld

Duidelijke website . Makkelijk bestellen en betalen. Prima communicatie van bestellen tot leveren

Snelle levering en alles in orde.

Correcte en snelle verwerking van mijn bestelling, alles in orde!

Zeer goede service en wanneer het even fout gaat wordt het professioneel opgelost

Ik bestel reeds een aantal jaren onderdelen bij Hydrauliek 24. Laatste maal ontbrak er een onderdeel, maar dit werd vlug verholpen

uitstekend

Prima firma, snelle levering en uitgebreid assortiment. Klein foutje gemaakt bij leverantie, 1 telefoontje werd direct opgelost zonder enig voorbehoud. Top.

De juiste onderdelen snel geleverd

Uitstekende uitleg

Prijs kwaliteit prima in evenwicht

Snelle en correcte afhandeling, TOP

Alles vlot en correct verlopen, zéér interessante prijszettingen!

Snelle levering van goede materialen

Super geholpen aan de telefoon bevestigd met een mail. en vervolgens super snelle levering.

Goede keus en vlotte levering.

Had snel hydraulische topstang voor compacttractor nodig. Deze werd snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs.

Ruim assortiment, duidelijk webpagina (gemakkelijk zoeken)

En een vlotte levering, eventueel in deelverzending bij aangeven. Via chat uitleg gegeven op enkele vragen.

snelle levering en kloppende onderdelen

Scherpe prijzen ten opzichte van Kramp

Goede service snelle levering

Ik ben goed geholpen in de keuze van mijn product en het werd snel geleverd. Groet Luc

Makkelijke website en ruim assortiment

Opzoeken wat je nodig hebt, bestellen en wordt vervolgens vlot en netjes geleverd.

correcte levering volgens afspraak

zeer goede ervaring, zou graag bij bestelling uw rekening nummer op orderbevestiging ontvangen; heb persoonlijke problemen met het betalingssysteem ,een gewone overschrijving is geen probleem

en niet te duur en goed spul

Professioneel bedrijf

Goede service, vragen worden beantwoord. Snelle levering.

Werken accuraat

Altijd goed bereikbaar indie er vragen zijn

dik in orde

vandaag besteld volgende dag geleverd. dikke duim

zeer goede service !!

namiddag besteld , volgende dag in huis ! ben van belgie .. dus supper service!

goede materialen en niet te duur,

mooie side .overzichtelijk en een goede service.

Prima bedrijf

Snel geleverd met het juiste product.

super bedrijf met snelle levering

zal daar zeker nog bestellen indien ik iets nodig heb en de prijzen zijn zeker een aanrader

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]