Toffe Tukkers met goede service!

Op de laatste dag van het jaar door de druke heen advies gekregen over een aantal samen te stellen componenten. Had geen inhoudelijke kennis welke materialen ik nodig had maar ben hier door Marco prima doorheeh geloodst. Als kers op de taart ook nog dezelfde dag verzonden zodat ik daags erna aan de slag kon.

super service

zeer tevreden over de manier van bestellen en leveren

Snelle levering.

Ben tevreden over de totale service.

Goede service. Snel geleverd.

Alles goed gevonden op de site. Correct en snelle afhandeling.

Zeer vlotte service

Zeer vlotte communicatie via mail, snelle verzending, vriendelijk personeel.

vlotte service!!

prima geholpen zelf verkeerd besteld toch retour genomen en volgende dag het goede binnen!

Snelle levering, goed product

Heb een houtklover ventiel besteld. Ventiel komt overeen met de foto en beschrijving op de website. Goed en degelijk materiaal. Werd binnen de 2 dagen geleverd vanuit Nederland naar België. Overzichtelijke website, met een breed gamma aan koppelingen enz... Met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekende kwaliteit

:-)

Zeer snel en goed werk met een goede prijs

super

super snel

Gewoon goed

Alles op tijd goede producten geen opmerkingen

Vandaag besteld, morgen bezorgd, top geregeld 👍

Snelle bezorging en geweldig product

Voor herhaling vatbaar!

monteur de machine industriel

très bien, service de qualité et très rapide dans la mesure du possible.

goede site, snelle terugkoppeling. geen deellevering mogelijk

het is gemakkelijk om producten te selecteren, zeer goede orderbevestiging etc. wel jammer dat de gehele levering vertraging opliep doordat er enkele delen niet op voorraad waren.

woedend

Hebben ze een 220 volt cartridge en een 24 volt spoel geleverd. Alles moest 24 volt zijn. Een beetje jammer dat het 4 uur heeft geduurd voor dat ik daar achter kwam.

normaal wel goed

helaas had ik van jullie bij de laatste bestelling transport schade waar door ik meer dan twee uur bezig was om de machine draaiende te krijgen weet dan ook niet hoe ik hier mee aan moet adres arend pekel pakbon no 478434 zal proberen een foto te sturen arend pekel tel 0622994092

is goed in orde de firma

goed product

is zeer goed

ben dik tevreden

Tevreden :) !

Zeer tevreden. Ook een op maat gemaakte slang met een niet alledaagse koppeling was snel gemaakt en geleverd !

Spotgoedkoop en snel geleverd !

Blij dat ik deze shop gevonden heb.

direct gevonden, besteld en geleverd

zeer tevreden

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]