Vlot, correct en vriendelijk.

Mijn betaling was via bankoverschrijving. Toen ik niets hoorde heb ik gebeld. ( U bent telefonisch snel bereikbaar. Is tegenwoordig niet altijd vanzelfsprekend.) Bij de bank was een foutje gemaakt. Door de medewerker van Hydrauliek snel gecorrigeerd. Mijn dank. Levering volgde snel.

goede service en correct afgehandeld

goede service en correct afgehandeld

Super super goed

Na laatste keer niet zo goede ervaring , Daarin tegen. Nu super super goed Snelle zending en netjes verpakt en op tijd verzonden

Snel geleverd, en scherpe prijs.

Goede ervaring, ga volgende keer weer hier bestellen.

Je kunt nog gewoon telefonische contact opnemen met de klanten servicedienst.

Duidelijk en correct

Het is voor mij als ondernemer die af en toe hydraulische slangen nodig heeft gemakkelijk om deze samen te stellen op de goede lengte met de goede fittingen. Ook de prijs is goed te noemen. Kleine kanttekening is dat niet alle fittingen bij Hydrauliek24 op de plank liggen waardoor er toch een leveringstermijn ontstaat wat ik wel jammer vind, maar ik maak graag in het vervolg gebruik van deze service ondanks deze hobbel. Zeer bedankt

Alles snel geleverd

Alles OK

Vliegensvlug mijn bestelling ontvangen. En heel goed verpakt.

Snelle en correcte levering

Goede service en snelle levering

Goed product, communicatie en snelle levering!

Dit bedrijf heeft zowel de website en de opvolging van de bestelling inclusief de levering goed op orde!

snelle service voor speciale hydrauliek componenten

Mijn eerste bestelling ging erg makkelijk . Ik heb de producten die ik nodig had in korte tijd gevonden. Het proces van betaling ging ook omdat het de eerste keer was ook snel genoeg . Een echte aanrader op het gebied van Hydrauliek

geweldig!

goed product, snelle levering. Telefonisch binnen 3 minuten aan de lijn met gedegen advies. top!

Snelle en correcte service, ervaring die je verwacht en krijgt.

Overzichtelijk bestellen. prijs kwaliteit is goed. levering correct. Geen ervaringen met retourneren of defecten.

Snel en duidelijk.

Duidelijke webshop en snelle service, zowel verdere uitleg als levering.

De configurator werkt top.

Snelle levering en deugdelijke verpakking

Prima service en website

Website is goed al moet je misschien even wennen hoe het werkt. Kan natuurlijk hulp vragen maar zelf ff uitproberen gaat beter toch :-) Levering kwam sneller dan voorspeld.

Snel en goede spullen

Manometer en t-stuk besteld, snel geleverd, goede kwaliteit.

Uitgebreid assortiment. Duidelijk omschreven

Veel voorraad snelgeleverd correcte prijs

Super meester die hobbyist John info en instructie gaf zodat het probleem opgelost is.

Super snelle afhandeling en betaalbare levering

Prima , snel en adequaat

Snelle reactie op mijn vraag, deskundig antwoord en snelle levering

Zeer goede hulp en snelle bezorging

Uitstekende hulp, netjes geleverd, en goed op tijd. Mijn machine kon de volgende dag weer op volle toeren doordraaien.

Goed overleg met medewerkers

Goed overleg met medewerkers en goede technische informatie.

Perfect!!

Bestelling kwam netjes op aangegeven datum!! En matriaal is perfect!!

Goede onderdelen voor een scherpe prijs

Één van de weinige shops die de afmetingen op voorraad hadden die ik zocht, en ook nog tegen een fractie van de prijs. Communicatie en verzending was prima.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]