Perfect streeploos resultaat!

Ik heb dit product gebruikt voor een glad gestuct probleem plafond van een vriend. Het plafond zat vol strepen die hij er niet uit kreeg. Ik heb het plafond ontvet met st. Marc, licht opgeschuurd, 1x in de Histor primer gezet en 2x afgerold met Histor Revolution, gebruikte rollers van Anza. Het resultaat is echt perfect streeploos! Ik werk zelf meestal met het veel duurdere Trimetal plafond en rol dan ook 2x af. Ik denk dat ik in het vervolg de Histor ook maar ga gebruiken, gezien deze goede ervaring en het prijsverschil. Ik lees hier tot mijn verbazing veel negatieve reviews die ik niet echt begrijp, wellicht zorgt de naam monodek voor verwarring, ik rol met veel duurdere merken ook altijd 2x af. Misschien kan Histor de naam veranderen in Duodek om verwarring te voorkomen. ;-)

Slechte STREEPLOZE dekking

Had meer verwacht van Histor revolution. Reclame is misleidend waarin je iemand overdreven een muur in alle richtingen ah witten is: ONZIN! Histor revolution op plafond aangebracht, met temp van 15 graden om te snelle droging te voorkomen. Lange overlappende streken geeft nog zeercstreperig resultaat. Heb ruim halve emmer gebruikt voor 25 vierkante meter plafond dat ook al eens 2 keer was voorbehandeld. DUS MET ANDERE WOORDEN ONZIN STREEPLOOS WITTEN!!! Nu maar Sikkens proberen voor een mooier resultaat. Ergenis!!!!

De muurverf is licht bruin ipv wit ! Wil me geld terug !

Zeeeer kwaad ben ik ! Ik kocht een 10 Liter emmer Monodeck Revolution White om de witte muren in huis weer eens lekker op te frissen. Ik ben begonnen in de gang en tot mijn stomme verbazing is de muurverf licht bruin en helemaal niet wit. Het resultaat is dat het lijkt alsof de muur in geen 30 jaar geverfd en zwaar vergeeld is door de nicotine. Heel lelijk en helemaal niet wat ik wil, Ik hou van lekker fris wit. De aanduiding ' White' op de emmer klopt helemaal niet want de verf is licht bruin / creme, en niet zo'n beetje ook. Dit kan je echt geen wit noemen. Ik schaam me echt dat mijn gang er nu zo vies vergeeld uitziet alsof er 30 jaar een zware roker heeft gewoond enz. Zonde van mijn tijd en moeite, want ik moet alles overnieuw verven met een muurverf die wel wit is. Mijn klacht aan Histor is waarom er White op de emmer staat, terwijl de verf licht bruin is. Ik voel mij bedrogen en wil mijn geld terug.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Kleur klopt helemaal niet !

Waardeloos

Door verkoper op het verkeerde been gezet. Vroeg een matte , zwarte lak om houten tafelpoten te schilderen. Na het schilderen leek het wel een hoog glanzende vleugel. Na een paar dagen gebeld met de verfwinkel. Die vertelde me dat dit na een 'paar weken' mat zou worden. gebeld met een andere verfwinkel. Die vertelde dat een acrylverf nooit mat zou worden.

• Uw oordeel over ONE by Histor Lak Acryl Mat
  • Beschrijf uw ervaring met ONE by Histor Lak Acryl Mat zie boven
  • Zou u ONE by Histor Lak Acryl Mat aanbevelen? Nee

Teleurstellend

Kleur fel oranje laten mengen. Nu een 2e laklaag aangebracht en nog maar 50% dekkend.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans Dekt niet
  • Zou u Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans aanbevelen? Nee

Werkt prima

Op de muur toegepast, dekte goed.

• Uw oordeel over Histor Monodek Clean
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Clean Makkelijk in gebruik, goed resultaat
  • Zou u Histor Monodek Clean aanbevelen? Ja

Dekt heel matig

Ik heb deze verf aangebracht op de cementdekvloer van mijn schuur. Vóór de klus heb ik Histor gebeld voor advies. Nog gronden of primer? Nee alleen eerste laag verdunnen en daarna eindlagen opbrengen. Het dekt heel matig en dringt niet goed door op de ruwe vloer. Niet tevreden over advies en product.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Betonvloer Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Betonvloer Zijdeglans Slechte dekking
  • Zou u Histor Perfect Finish Betonvloer Zijdeglans aanbevelen? Nee

Mits goede voorbehandeling, dekt het uitstekend

Te verven oppervlak goed voorbehandelen (schuren, vetvrij en grondverf) . Werkt vervolgens prima

• Uw oordeel over Histor Monodek
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Goeie voorbehandeling een pre, dekt erg goed
  • Zou u Histor Monodek aanbevelen? Ja

dekt niet

dekt zeer slecht! ik denk dat ik4 lagen nodig had voor een redelijk resultaat

• Uw oordeel over Histor Monodek Exterior
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Exterior strepen en nog eens strepen
  • Zou u Histor Monodek Exterior aanbevelen? Nee

25m2 en monodek

2 leugens, Dekt niet in 1x en haalt de 25m2 never nooit niet Ik denk ik ga voor een merk ipv boumarkt huisverf.... nooit meer

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Slecht

Slecht dekkend

Hele dag geploeterd. Prima vachtroller maar helaas inferieure muurverf. Zonde van mijn tijd, werk, moeite. Vergelijk. NIET KOPEN! Goedkoop=duurkoop.

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Dekt slecht, rolt slecht
  • Zou u Histor Monodek aanbevelen? Nee

Deze verf dekt niet in 1 keer.

Deze verf heb ik gebruikt op gipsplaten. Eerst grondering aangebracht, daarna deze verf. De meeste delen heb ik 3x moeten verven. Alleen sommige delen dekten in 2 keer, geen een plek deed deze verf wat zijn naam doet vermoeden (dekken in 1 keer). Jammer!

• Uw oordeel over Histor Monodek Clean
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Clean dekkracht is onvoldoende.
  • Zou u Histor Monodek Clean aanbevelen? Nee

Niet Histor waardig

Normaal altijd goed resultaat bij histor vandaar nu ook weer de keuze voor Discover. De muur al 3x met een pot van €44,99 geverfd. Weggegooide geld en tijd, overal kleurverschil en strepen. De verf is heel dik en dekt niet in dezelfde kleur. Met alle soorten rollers al getest. Heel jammer want het is een mooie kleur maar we zullen hem met andere verf (nogmaals) moeten overschilderen.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Muurverf Mat
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat Kon niet slechter

Histor perfect finish muurverf

Bagger verf, afwasbaar in de ruimste zin van het woord, bij afnemen neem je de verf mee. Troep

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Muurverf Mat
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat Bagger verf, afwasbaar in de ruimste zin van het woord, bij afnemen neem je de verf mee. weggegooid geld

Histor perfect finish muurverf

• Zou u Histor Perfect Finish Muurverf Mat aanbevelen? Nee

Dekt in één keer en is absoluut anti-slip

+ De verf droogt mooi op en is snel droog. Met ongeveer een half blik (0,75L) verf je alle traptreden. Ook na anderhalf jaar nog heel goed te gebruiken. - Nadeel is dat de slijtvasters een beetje tegenvalt. Na een jaar zaten er al weer duidelijke slijtplekken op de treden.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans N.v.t.
  • Zou u Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans aanbevelen? Ja

Strepen strepen strepen

Ik heb eerst monodek en daarna de afwasbare variant gebruikt, het resultaat op renovlies is enorm veel strepen.

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek absoluut niet in één keer dekkend

Doe het jezelf niet aan

Het dekt zeker niet mono en het wordt er ook niet mooier van. Niet op een witte muur en niet op beton.

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Slecht

Bagger

Een grote teleurstelling een en al strepen dekt niet en na 3 lagen ziet het er nog niet uit. vingerverf van de Hema dekt nog beter in een keer. Ik zou mij schamen als fabrikant om deze rotzooi te verkopen.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 verschrikkelijk een ramp

Werkelijk fantastisch

• Uw oordeel over Histor MY color muurverf extra mat
  • Beschrijf uw ervaring met Histor MY color muurverf extra mat Deze hebben wij in de kleur aquamarijn Dream op een reeds witte muur met weinig structuur gesmeerd en hij pakte fantastisch en 1 laag was voldoende. Niet verdunnen en aanbrengen in alle richtingen en dan als laatste van boven naar beneden en de roller goed vol houden. Super !!
  • Zou u Histor MY color muurverf extra mat aanbevelen? Ja

Jammer

Prachtige kleur, 2 lagen nodig op gladde ondergrond, bij structuur blijf je aan stippen voordat alles dekt. Dat vind ik op-zich niet zo erg maar wat ik wel mega vind tegenvallen is hoe snel het weer beschadigd raakt (matras die geregeld langs muur glijdt, zie je) tegen muur aan stoten is bot done……heel jammer Het beste is het om ver van de muur weg te blijven en nooit meer aan te raken… Misschien dat de stoot/ kras versie beter is? Waarom ik hem wel aanbeveel: de kleur is prachtig…

• Uw oordeel over ONE by Histor Muurverf Vochtregulerend
  • Beschrijf uw ervaring met ONE by Histor Muurverf Vochtregulerend Strijkt makkelijk op de muur
  • Zou u ONE by Histor Muurverf Vochtregulerend aanbevelen? Ja

Overal strepen en vlekken

Verschrikkelijke ervaring met Histor Perfect Finish muurverf. Laat overal strepen achter, je ziet precies welke banen je hebt geverfd. Zeker met zonlicht erop is het geen gezicht. Na 5 lagen nog steeds dit effect. We hebben alles geprobeerd: meer verf gebruiken, floetrol (verdunner) erin, voorstrijk, andere roller, etc. Erg frustrerend. Uiteindelijk bedacht dat het misschien door de kwaliteit van de verf kwam. Ander merk gekocht (Sikkens), één laag eroverheen en het is perfect egaal. Waarschuwing: Koop GEEN Histor Perfect Finish, tenzij je houdt van onegale vlekkerige muren!!!!!!!

• Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat Vreselijk

dekt niet egaal en zeker niet in 1 laag

Ik heb me aan alle voorschriften gehouden, maar moet vaststellen dat het resultaat zeer teleurstellend is. Dit product is zeker niet geschikt voor een gladde muur. De muur ziet er niet uit en ik moet nu een andere oplossing zoeken. Het advies van Histor: ga naar de leverancier en overleg over een mogelijke oplossing. Dat ga ik nu doen. Wordt vervolgd.....

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek negatief

Monodek, zorgt voor strepen

Na ons huis compleet gestuct te hebben wilden we alles witten. We hebben alle stappen gevolgd mbt Primer, manier van verven, etc. Alsnog hadden we overal strepen. Wij dachten dat wij wat fout hadden gedaan maar na het lezen van al deze reviews dringt het tot ons door, dat het toch echt de verf is!!! Ons huis heeft momenteel overal strepen en de 3e laag zit er al op. Dit product wordt verkocht als dekt in 1x maar niets is minder waar!!!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Zeeer slecht
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Zeer slechte latex, dekt niet, laat strepen achter en het ziet er niet uit.

Zeer bedroevend het ziet er na twee keer witten nog niet uit. haal deze bedroevende rommel a.u.b. uit de handel want wat er op de emmer staat is zeker niet de werkelijkheid.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Zeer slecht product

Amsterdamseweg 14