Slecht

Laat strepen achter. 2de laag maakt erger. 3de laag andere roller gebruikt. (Je denkt dat het aan jezelf ligt) nog steeds vreselijk.

• Uw oordeel over H MONODEK MV
  • Beschrijf uw ervaring met H MONODEK MV Zie boven
  • Zou u H MONODEK MV aanbevelen? Nee

Geen andere beoordeling dan heel slecht

Histor Monodek Revolution streeploos? Ja. Maar dan ... als je er even langs strijkt met je mouw of arm en de zon strijkt op een bepaald moment langs de muur, komt in ieder huis voor!, zie je direct een hele nare gladde streep op die plek. Geldt ook voor kunstlicht dat er langs schijnt. De matheid van de laag is dan gelijk verdwenen. Afwasbaar? Ja, het zal, maar op die plek kun je opnieuw beginnen met verven. Heb het heel voorzichtig met zachte beetje natte doek deppend, uitgeprobeerd.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Heel, heel slecht

Terrible paint

Super matt paint even though is put as gloss finishing, looks cheap.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans Expensive and cheap paint
  • Zou u Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans aanbevelen? Nee

Waardeloze latex. Histor Monodek, nog nooit zo'n troep gehad.

Had ik de reviews hier maar eerder gelezen. Gewoon ronduit slecht. Ook na 2x overschilderen worden de strepen en plekken alleen maar erger. Ze bieden dan 25% extra aan voor een lage prijs bij de Gamma. Zo zijn ze dus makkelijk van hun verschrikkelijke bagger af. Ik ben 3 dagen verder, me helemaal in het zweet gewerkt en met zeer slecht resultaat. Wie gaat mij compenseren? Voor mij never nooit geen Histor meer. Doei.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Afvaltroep.

Waardeloze kwaliteit

Nog nooit zo.n waardeloze muurverf gehad het ergste is nog veel tijd en geld kost Ik zou zeggen doe er wat aan dit kan echt niet na 5 keer geverfd te hebben Is het net een zebra zoveel strepen En kijk een naar recensies over deze verf online dan hoef ik verder niks meer te zeggen Johan

• Uw oordeel over Product1 N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.

Krijg het niet dekkend

Histor gekocht omdat dit toch vroeger de beste in de bouwmarkt was, boven flexa of eigen merken. Daarom weer voor Histor gekozen. Twee manieren gedaan: 1. Kozijnen afgenomen met terpetine, grondig geschuurd en gelakt, resultaat: slecht dekkend. 2. Kozijnen grondig geschuurd en eerst grondig geschilderd met Histor grondverf. Daarna licht geschuurd en gelakt. Resultaat: slecht dekkend. Alle kale plekken moeten daarna nog 2 of 3 keer over.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans Histor is kwalitatief enorm afgegleden.
  • Zou u Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans aanbevelen? Nee

Heel weinig rendement. Zeker grondverf gebruiken!

Onze zolder vloer was een kale beton vloer maar is niet echt een leefruimte dus besloot ik deze te schilderen met histor beton vloer verf. De stappen gevolgd zoals aangegeven. Eerste laag 5% water bij gedaan. Met 1 pot kon ik krap 3m2 vloer wit krijgen. Het was een flink oppervlak wat een klein vermogen heeft gekost in plaats van een goedkopere optie dan vloer leggen. Ook zijn 2 lagen eigenlijk niet genoeg voor wit. Een primer was beter geweest.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Betonvloer Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Betonvloer Zijdeglans Veel geld voor weinig
  • Zou u Histor Perfect Finish Betonvloer Zijdeglans aanbevelen? Nee

Verschrikkelijk, wat een rotzooi

Met alle reviews ben ik het helemaal eens. Na de eerste keer witte muurverf op de muren gedaan was het inderdaad een strepenboel. Nog maar een keer. Wederom strepen. NOOIT meer Histor. Weggegooid geld!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Slecht

slecht

alleen maar strepen op gestucte muur, zelfs na 2 keer verven en alle voorzorgsmaatregelen genomen die nodig zijn. Alleen heb ik een fout gemaakt heb de slechte recensies pas gelezen toen ik geverfd had. Het is een schande dat deze histor monodek nog verkocht mag worden voor gestucte muren. Ik mijn keuken waar granol op zit ging het wel goed

• Beschrijf uw ervaring met Product1 slecht

Slechte kwaliteit histor monodek

4 emmers Histor monodek revolution gekocht om onze volledige bovenverdieping te verven. In het verleden goede ervaring mee maar nu een gewoonweg dramatisch resultaat op het plafond van een grote slaapkamer. Dekt een plafond na 3 lagen op een laag voorstrijk, op een superstrak gestuct plafond nog niet. Tevens heeft de verf een korte opentijd en geeft een hoop strepen, putjes en vlekken. Wij waren onaangenaam verrast. Na navragen bij een tweetal professionals staat Histor monodek hierom bekend. Hele plafond zo goed als glad geschuurd en hoge kwaliteit verf van een A-merk gebruikt. Nu zonder veel moeite zonder nieuwe vlekken e.d. Alleen komen de oude monodek strepen er alsnog door? Weer ongenaam verrast door deze werking van de verf. Het hele plafond moet opnieuw worden aangepakt en dit gaat ons een hoop extra tijd en geld kosten. Na wat googlen zijn we niet alleen in het bovenstaande. We hebben wel geleerd dat de huidige kwaliteit veel slechter is dan vroeger en de verf nu gewoonweg onbruikbaar is voor het verven van een normale muur of plafond. Histor staat door dit product voor mij op de zwarte lijst en ik wil hierbij dan ook andere mensen behoeden voor deze enorm slechte verf.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Slechte kwaliteit met dure gevolgen

prima product

dekt prima, wel even in 2x doen. klein nadeel is dat je na 1,5 week na droging het nog steeds de terpentine wat ruikt.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans top product
  • Zou u Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans aanbevelen? Ja

Product doet niets wat het beloofd.

Deze lak op aanraden van de verkoper bij de Gamma gehaald. was schijnbaar de beste in zijn soort. niks blijkt minder waar. Het begon al met het feit dat deze lak voor geen meter dekkend is (ookal was dit wel beloofd op de verpakking). Wij hebben onze trap geschuurd, 2x in de grondverf gezet met tussentijds schuren en hierna nog een keer geschuurd en vetvrij gemaakt voordat we gingen lakken. Zelfs na 2 rondes lak, dekt de verf nogsteeds niet. betekent dat we nog een laag zouden moeten doen. Dit was prima geweest indien de trap niet al meteen beschadigingen heeft in de verf (2e onwaarheid: zeker niet kras en butsbestendig). we hebben zelfs de lak 14 dagen laten uitharden voordat men er met schoenen op mocht. De butsen komen van normaal gebruik. al met al een groot drama. Heeft ons veel uren werk gekost. Nooit meer deze verf en hoop zo anderen te behoeden hiervoor.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans slecht.
  • Zou u Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans aanbevelen? Nee

Rotzooi

Was in de aanbieding bij de Gamma dus dacht laat ik het eens proberen. Muurverf aangebracht, lijkt wel een zebrapad. Fatsoenlijk merk gehaald om dit probleem op te lossen. Plafond gedaan met dezelfde rollers en kwasten. Strak en hagelwit. Probleem zit hem echt in de Histor muurverf. Deze zooi sla ik de volgende keer wel over, zonde geld en zonde moeite.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Rommel

Verschrikkelijk

Alleen maar strepen

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Juiste weergave van de echte verf!

My colour is een top muurverf, gemakkelijk aan te brengen en dekt in 1 keer!

• Uw oordeel over Histor ColorTester
  • Beschrijf uw ervaring met Histor ColorTester Geeft de juiste kleur verf weer.
  • Zou u Histor ColorTester aanbevelen? Ja

Strepen

Zelfs na 2x verven met een ral9010 over een ral9010 muur, nog veel strepen. Het resultaat is echt niet om aan te zien. Meer strepen dan een gemiddelde zebra. Ik snap niet dat Histor dit durft te verkopen. Dit schaad hun naam.

• Uw oordeel over H MONODEK MV
  • Beschrijf uw ervaring met H MONODEK MV Zeer teleurstellend
  • Zou u H MONODEK MV aanbevelen? Nee

Slechte dekking

5x muur wit geverft nu nog strepen!! Waardeloos

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Slechte dekking

In 1 woord: verschrikkelijk

Begonnen met de histor monodek bathroom wit op plafond Zou maar 1 laag nodig zijn.. echt overal strepen, dus na een nachtje wachten nog een laag erover gezet.. resultaat is nog veel erger. Mijn plafond zag er beter uit voor ik geschilderd had. Het ergst van al is dat ik nu nog aan de muren in kleur moet beginnen, want die potten heb ik jammer genoeg ineens besteld.. nooit nog histor voor mij

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Slechtste verf ooit
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Strepen strepen en nog eens strepen

Waardeloos resultaat met Histor perfect finish muurverf. Dagen werk dat over moet. Hopelijk is het te herstellen. We hebben veel ervaring met muren verven en met andere merken nooit eerder deze ellende gehad. Eens maar nooit weer

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Strepen

Dekt niet

Wat een teleurstelling ..dekt voor geen meter...zelfs niet op een creme muur...denk koop dure latex...maar hierbij mensen...koop verf gewoon van huismwerk gamma..scheelt geld en dekt veel beter.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Slechte dekking.

Zeer slechte ervaring

Ik heb de verf aangebracht precies zoals voorgeschreven in de keuken. Na het schilderen kwamen er allemaal puntjes in waar de verf niet goed hecht. Histor zegt siliconenvervuiling, erg onwaarschijnlijk, het is een gewone tegel in een normale keukenomgeving. De tips die Histor geeft leiden ook niet tot verbetering.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans Zeer slecht
  • Zou u Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans aanbevelen? Nee

Dekt absoluut niet

Meerdere lagen gezet. Ik heb zelfs de indruk dat de 4de laag nog slechter was. Rommel. Ik ben een degelijke verf gaan kopen.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Rommel. Best gaan voor een degelijke verf.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Omdat wij dus een hekel hebben aan muren en vooral plafon verven,hebben we Histor monodek revolusion gekocht. Gezien op tv,en je kan geen strepen krijgen. Ik heb eerst de muren te geverfd...prachtig resultaat. Toen het plafon,we waren klaar en overal strepen echt verschrikkelijk. Zag er niet uit☹️ Maar wat schets onze verbazing,de volgende ochtend was het heel mooi opgetrokken. Geen strepen meer te zien.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Goed
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Zwaar teleurgesteld

• Uw oordeel over Histor ColorTester
  • Beschrijf uw ervaring met Histor ColorTester Ik ben dagen bezig geweest om kleuren uit te zoeken en nu wil ik kleurtesters bestellen en kun je alleen maar kiezen uit de meest bestelde. Ik heb de klantendienst nog gevraagd of je echt niet uit alle kleuren kunt kiezen, maar dat is niet mogelijk.
  • Zou u Histor ColorTester aanbevelen? Nee

Slechte verf

Ik lak de kozijnen en deuren nu al voor de 3e keer en het blijft waardeloos. Ik ga het opnieuw schuren en met een ander merk overschilderen.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 slecht

Amsterdamseweg 14