Mooie kleur maar erg slecht dekkende verf!

De kleur is erg mooi maar houd er rekening mee dat je de muur minimaal drie keer moet overschilderen om het dekkende te krijgen (zelfs op een donkere ondergrond)! Daardoor wordt zelfs een klein schilderklusje al snel heel erg kostbaar en arbeidsintensief!

• Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat Onvoldoende
  • Zou u Histor Perfect Finish Muurverf Mat aanbevelen? Nee

Om te janken!!

We hebben de muur 2 keer gedaan en het is net een zebra pad! Echt afschuwelijk. Kut verf!

• Uw oordeel over Product1 N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Waardeloos

Historisch monodek gekocht bij Praxis, wat een rotzooi allemaal strepen, dacht dat het aan mij lag. Maar na het lezen van al deze berichten weet ik wel beter, Snap niet dat een goed bedrijf als Praxis na al deze klachten deze rotzooi blijft verkopen.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Slecht
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Gigantisch lelijk resultaat met monodek

3 lagen erop want niet dekkend. Het resultaat: lelijke strepen en vegen, waardoor de net gestucte muren er niet uit zien en ik nog een laag verf (van een kwalitatief merk) nodig heb. Ik koop echt nooit geen Histor meer

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Als je strepen wilt: kopen die troep

Rotzooi

Dekt niet zelfs niet in twee keer, geeft vlekken en strepen ik kan nu weer voor de derde keer aan de gang, Begrijp goed waarom die troep overal in de reclame is

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Slevht

bagger

Histor Monodek gebruikt..... Had ik die reviews maar eerder ontdekt. Alles goed voorbereid, glad gestuukte muren, oneffenheden vlak geschuurd, voor gestreken..... de beste rollers.... Na 1 keer niet gedekt..... maar bovenal ergernis nummer 1 STREPEN en VLEKKEN.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 slechtste ervaring ever

zeer slecht

Dekt niet. Strepen. In 1 woord gezegd: Troep. Koop dit niet. Had liever ook nog geen halve ster gegeven.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 slecht

geweldig!!!!!

complimenten voor Histor, ik had nog nooit gewit maar met deze is het appeltje eitje. Had grote emmer en heb mijn halve huis gedaan, echt super fijn spul dekt goed geen strepen.

• Uw oordeel over Histor Monodek Revolution
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Revolution geweldig
  • Zou u Histor Monodek Revolution aanbevelen? Ja

Slechte kwaliteit muurverf

De muur zit na het verven vol strepen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ik heb al vaak muren geschilderd. Voortaan maar weer gewoon een huismerk van de bouwmarkt nemen. Daar heb ik wel goede ervaring mee.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Wat een zooi

Netjes volgens instructies gewerkt op vlakke muur. Streepvorming en semi dekkend na 2 keer. Morgen andere verf halen

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Zooi

Veroorzaakt strepen

Histor monodek laat strepen achter; het plafond ziet er na 2 keer verven niet uit. Spijtig dat ik dit merk gekocht heb. Ik had beter eerst de recensies moeten lezen.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Ik vind het troep
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Balen dat ik deze verf heb gekocht.

Had eerder de trapverf van Histor. Dacht dat deze er wel op zou lijken maar ik heb me vies vergist. Wat een lelijke matte verf en wat een vlekkerig spul. Dikke miskoop. Hopelijk is de oude traplak nog ergens te verkrijgen. Moet de hele trap opnieuw doen vanwege dit klote product.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans Slechte kwaliteit en vieze kleur.
  • Zou u Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans aanbevelen? Nee

Slecht dekkende verf

Bijna witte deur, goed geschuurd en gaan schilderen met uw histor verf. De eerste laag slechte hechting en dekking van de verf. Na 5 uur de tweede laag aangebracht welke wederom een slechte hechting en dekking gaf. Onze deur is er eerder slechter dan mooier op geworden. De gebruikte verf is Histor, houtlak, zijdeglans/satinee

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Zie boven

grote teleurstelling

na onze muur in de primer gezet hebben gebruikte ik monodek wit om af te werken. Zelfs na 3 lagen geen bevredigend resultaat! Uiteindelijk de verf aan de kant gezet en met andere verf 4de laag moeten zetten. en toen was het beter. Ik kan het niemand aanbevelen.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 na 3 lagen nog geen bevredigend resultaat

Knudde

Deze larex dekt zeker niet in een keer. De plafond was al enkele jaren geleden voorgestreken en geverfd met latex. Nu dus met monodek. Vreselijk. Strepen, vlekken en zelfs opruwing van de latex. Grote ergernis alom. Vanavond maar proberen om nog een keer te doen. En de latex is waterdun. Ik beveel deze zeker niet aan

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Knudde

Slechte klantenservice

De verf later geleverd dan afgesproken, als ik vervolgens een overgebleven ,ongeopend en geseald blik verf terug wil sturen na 14 dagen mag dit niet. Zowel via de mail als telefonisch niet vriendelijk geholpen. Voor honderden euros verf gekocht, maar ga hier nooit weer bestellen

• Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Slecht denkt niet en vlekt

Goed voorgestreken na 2 lagen nog steeds gevlekt ga nu die rommel wegbrengen en nieuwe Tex halen

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Slecht

Hele slechte dekking

Ik heb al heel wat muurtjes geverft maar deze verf is echt bagger. Extra dekkend...no way. 10m2 ook niet. Verander dat maar in 5m2. Ook na een tweede keer verven niet helemaal gedekt. Nooit meer deze muurverf voor mij.

• Uw oordeel over Histor MY color muurverf zijdemat
  • Beschrijf uw ervaring met Histor MY color muurverf zijdemat Slecht
  • Zou u Histor MY color muurverf zijdemat aanbevelen? Nee

Niet echt "mono"dek

Prettige verf om mee te werken, dekt alleen niet perfect in één laag.

• Uw oordeel over Histor Monodek
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek N.v.t.
  • Zou u Histor Monodek aanbevelen? Ja

Waardeloos product

Al rol je het plafond 4x het blijft een zebrapad

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Traumatisch
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Mooie kleur maar geen praktische verf

Muurverf is mooie blauwe kleur: niet te paars, niet te grijs, niet te licht en donker. Dekt redelijk. Maar: zodra je alleen al met je vinger tegen de muur komt krijg je meteen witte strepen die er niet meer goed afgaan. Dit zou niet moeten bij de bovenste laag van verf, zeker niet als het de titel heeft van perfect finish. Want is helemaal geen perfecte finish! Klantenservice droeg aan om monodeck clean te gebruiken. Dus snap niet waarom deze verf nog bestaat! Beetje jammer dat ik al een tweede blik had gekocht omdat De verf net niet dekte..

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Muurverf Mat
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat Snel vegen op de muur
  • Zou u Histor Perfect Finish Muurverf Mat aanbevelen? Nee

Fijne webshop

Snelle bezorging en goed verpakt

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Muurverf Mat
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat Mooi mat eindresultaat
  • Zou u Histor Perfect Finish Muurverf Mat aanbevelen? Ja

Zelfs magere melk dekt beter

Monodek muurverf van Histor is echt waardeloos. Ik heb al veel muren en stands getext naar nog nooit zo’n slecht resultaat. De muren zijn voorgelijmd en nog na 2 lagen is het net een zebrapad.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Dekt erg slecht

Slecht

Slecht, laat dit alsjeblieft links liggen. Dekt voor geen meter, zelfs met 3 lagen blijf je vlekken zien.

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek slecht
  • Zou u Histor Monodek aanbevelen? Nee

Dekt niet, streept op elke ondergrond

In een poging mijn zolder te schilderen ben ik begonnen met dit product. Het dekt niet! Niet in 1x maar ook niet na 3x. Niet op behang, stuc, hout of reeds geverfde ondergronden. Daarnaast levert het niks dan strepen op, waartussen nog hier en daar een ongedekt stukje muur/plafond. Wij gaan de 2 emmers (12,5l) met een aankoopwaarde van €100 morgen wegschuren en weer opnieuw beginnen. En dan denk je misschien, die gozer kan gewoon niet schilderen.. Een klein stukje (in kleur) van een ander merk, prachtig - alsof het door een prof is gespoten.

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Slecht

Amsterdamseweg 14