Histor Monodek muursaus

Na 4x sauzen nog strepen en vlekken.... Histor zebradek is een betere naam.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Rotzooi
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Mijn oude tegels in de wc geverfd, prachtig resultaat , zeer eenvoudig aan te brengen . Tegelverf zijdeglans, heel mooi effect , met 2 lagen ! groet Marian

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans Top resultaat
  • Zou u Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans aanbevelen? Ja

Service is slecht

Na klacht geen reactie meer behalve dan dat deze muurverf inderdaad slecht te reinigen is........

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Perfect finish muurverf niet kopen als u kinderen heeft. Vlekken gaan niet meer weg. Histor geeft zelf aan dat deze muurverf niet goed te reinigen is. Ik heb de kleur verruiming. M’n kind zat er met haar voorhoofd tegen aan om iets te pakken. Vlekken erop. direct geprobeerd weg te werken. Een grotere vlek. Kortom 2 bussen uitgegeven en moet nu opnieuw twee bussen verf kopen om m’n muur weer enigszins knap te maken.

Snel (donker)vergeling

Na 2,5 jaar zijn mijn binnendeuren fors vergeeld. Dit terwijl acrylverf op waterbasis eigenlijk niet mag vergelen...

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans Na 2,5 jaar compleet vergeeld. En dat terwijl Histor de verf aanprijst als verf die niet kan vergelen...
  • Zou u Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans aanbevelen? Nee

Mooi product

Inderdaad geen strepen, makkelijk te gebruiken

• Uw oordeel over Histor Monodek Revolution
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Revolution Makkelijk in gebruik, streeploos
  • Zou u Histor Monodek Revolution aanbevelen? Ja

minder dekkend dan vermeld

verf gebruikt op snelbouw bakstenen in garage, maar was niet gedekt in 1 laag! heb dubbel aantal liters nodig gehad dan dat op pot staat

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek verf niet zo dekkend als vermeld

Dekt supergoed en geen strepen

Dekt supergoed en geen strepen

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Revolution Perfect
  • Zou u Histor Monodek Revolution aanbevelen? Ja

Dekking is zeer slecht

Muurverf perfect finish is niet dekkend op onze (witte) muur. Zijn aan het tweede blik begonnen en het ziet er niet uit! Morgen verder en een derde blik kopen....op een redelijk klein oppervlak, alleen maar om het dekkend en egaal op de muur te krijgen. Nooit meer Histor....

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Slecht

Tegelverf verkleurd achter gasfornuis

Op zich superleuke oplossing als je besluit om je keuken nog een paar jaar langer mee te laten gaan. Echter nu een enorme gelige verkleuring achter het gasfornuis. De oude situatie zonder geverfde tegels zag er beter uit. Erg jammer.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans Verf verkleurd achter gasfornuis
  • Zou u Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans aanbevelen? Nee

Absoluut niet kopen!

Dekt nog niet bijna in 1 keer!Ik heb mijn plafond al 2 keer gedaan en is nog niet goed!

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Troep

Super lak

Brengt fijn op en geeft mooie afwerking

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans Mooie dekking
  • Zou u Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans aanbevelen? Ja

perfect strak opdrogend

Ik heb het product gebruikt om houten kistjes mee te lakken. Toen ik de kwast wilde schoonmaken met terpentine en daarna thinner, lukte dit niet.. De verf blijkt watergedragen en kan dus gewoon onder de kraan schoongemaakt worden. Dit heb ik niet op de verfblik kunnen lezen. De klantenservice van Histor heeft mij dit verteld.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans dekt goed en vroeit stak uit
  • Zou u Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans aanbevelen? Ja

1 liter nodig voor elke 2,5 m2 om dekkend te krijgen

Behoorlijke deceptie als blijkt dat de beloofde dekking van 1 liter per 10 m2 nog niet met een kwart gehaald wordt.

• Uw oordeel over Histor Monodek Exterior
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Exterior Ik heb een bus van 2,5 liter Histor monodek exterior gekocht in de mengkleur nostalgisch geel. Onze aardetint geschilderde muur waren we op uit gekeken.We hebben 12 m2 muur dus met de 25 m2 die Histor belooft zouden we dan altijd nog een tweede laag kunnen schilderen wanneer het onverhoopt onvoldoende dekkend zou zijn. Volgens de informatie zou de verf in één enkele laag dekkend moeten zijn namelijk. Het schetste onze verbazing dat we voor de 12 m2 muur de hele bus nodig hadden. Nog groter was onze verbazing toen bleek toen de oude verf er na droging nog doorheen scheen. Hierdoor hebben we nu voor een muur van 12 m2 geen 1,25 liter maar 5 liter verf nodig.
  • Zou u Histor Monodek Exterior aanbevelen? Nee

Waardeloze verf zonder glans en zeer veel krassen

De verf is niet wat er wordt beloofd. Lijkt meer grondverf. Voelt ruw aan, is dof en laat krassen na.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans Zie hierboven
  • Zou u Histor Perfect Finish Traplak Zijdeglans aanbevelen? Nee

Slecht dekkend, na 2 lagen nog geen dekkend geheel.

Slecht dekkend, na 2 lagen nog geen dekkend geheel. Had zeker gezien de omschrijving meer van verwacht nu geen toegevoegde waarde, extra werk en kostenverhogend.

• Uw oordeel over Histor Monodek Revolution
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Revolution Slecht dekkend, na 2 lagen nog geen dekkend geheel.
  • Zou u Histor Monodek Revolution aanbevelen? Nee

Slechte verf

Het dekt helemaal niet in een keer zoals ze het beweren.

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Zie boven
  • Zou u Histor Monodek aanbevelen? Nee

Ziet er uit als een rubber laagje over de tegels glimt net als hoogglans geen zijdeglans??

Heb ontvet iets op geruwd schoonwater afgenomen geschilderd maar lijkt net een laag rubber wat op de tegels zit nu ...... Glimt heel erg net hoogglans verf had gehoopt dat zijdeglans niet zo zou glimmen beetje teleurgesteld ....

• Uw oordeel over H PF WANDTEGEL ZGL
  • Beschrijf uw ervaring met H PF WANDTEGEL ZGL N.v.t.
  • Zou u H PF WANDTEGEL ZGL aanbevelen? Nee

Waardeloos !

Alleen maar strepen.

• Uw oordeel over H MONODEK MV
  • Beschrijf uw ervaring met H MONODEK MV Waardeloos!!
  • Zou u H MONODEK MV aanbevelen? Nee

Begin er niet aan.

Histor gebruikt voor de plaffonds, een drama werkelijk. 4x zoveel van het product nodig gehad en nogsteeds een zeer matig resultaat. Voor mij nooit meer producten van deze fabrikant.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Zeer, zeer slecht
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Heel veel vlekken op plafond

Verf veroorzaakt vlekken en banen op plafond. Met deze emmer verf je beslist geen 125 m2, hooguit 80.

• Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Zie boven

Bagger

Eerst histor monodek. 3 lagen, toen op advies van histor revolution. Nou gedaan En wederom, strepen, niet dekkend, hadden 2 dagen ervoor gereserveerd, nu na 4 dagen voor nog geen 100 m2. Nog niet klaar. Echt, NOOIT MEER HISTOR

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Zooi
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Kwaliteit Histor verf sterk achteruit gegaan!

In de jaren negentig zeer tevreden over Histor verf dus deze weer gekozen om mijn huis in 2020 te verven maar wat is de kwaliteit ernstig verslechterd! Ik heb monodek muurverf gebruikt en na 5 lagen (!) dekte het nog niet mooi en met vegen. En dan heb ik primer gebruikt, de juiste duurdere rollers, de muur ontvet en tevens vlak geschuurd. Ik had 1 dag vrij genomen om te verven maar moest een hele week vrij nemen omdat 1 of 2 lagen niet genoeg is dus. Waardeloos! Extreem tijdrovend. Histor houtlak had ik ook al besteld en helaas: zelfde verhaal! Lakverf heel dun en waterig en na vier(!) lagen nog niet mooi dekkend. Ander kozijn met Sigma houtlak gedaan en doe was zelfs in 1 laag perfect dekkend! Zeer snel werken dus met Sigma. Histor nooit meer. De kwaliteit moet echt aangepakt worden.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 n de jaren negentig zeer tevreden over Histor verf dus deze weer gekozen om mijn huis in 2020 te verven maar wat is de kwaliteit ernstig verslechterd! Ik heb monodek muurverf gebruikt en na 5 lagen (!) dekte het nog niet mooi en met vegen. En dan heb ik primer gebruikt, de juiste duurdere rollers, de muur ontvet en tevens vlak geschuurd. Ik had 1 dag vrij genomen om te verven maar moest een hele week vrij nemen omdat 1 of 2 lagen niet genoeg is dus. Waardeloos! Extreem tijdrovend. Histor houtlak had ik ook al besteld en helaas: zelfde verhaal! Lakverf heel dun en waterig en na vier(!) lagen nog niet mooi dekkend. Ander kozijn met Sigma houtlak gedaan en doe was zelfs in 1 laag perfect dekkend! Zeer snel werken dus met Sigma. Histor nooit meer. De kwaliteit moet echt aangepakt worden.

Zwaar teleurgesteld

U moet weten, ik heb een hekel aan verven. MONODEK klinkt mij dan ook als muziek in de oren, totdat blijkt dat MONODEK niet in één keer dekt. Ook niet in twee keer. Ook niet in drie keer. Blijft vlekken opleveren. Misschien verwijst MONO-dek naar de auditieve kwaliteit van de verf. Punt één, heb ik liever stereo. Punt twee de auditieve kwaliteit van verf laat me volledig koud. Samenvattend: koop iets anders

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Vreselijk slecht

Vreselijk !

met borstel....met rol....met verfspuit....Altijd vlekken !! Alles geprobeerd. Echt zonde van het geld. Nooit meer !!!

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Vreselijk
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Slechte verf. Dekt niet en droogt vlekkerig op. Zo zonde van mijn geld.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans Slechte verf
  • Zou u Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans aanbevelen? Nee

Amsterdamseweg 14