Dekt voor geen meter

Mijn dochter wil muren mooi grijs en heeft deze verf uitgezocht. Ik dacht extra dekkend van Histor dat zit wel goed. Nou na 3x hele muur sausen zie je nog strepen en dekt totaal niet

• Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat Dekt niet

Gloss effect on touching

Although it is true that it provides an easy coverage of paint marks. After two layers of primer and two layers of paint, any slightest brush (even with soft finger pressure) on the wall creates a gloss effect. Would certainly not recommend for any wall with a significant lateral light source.

• Uw oordeel over Histor Monodek Revolution
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Monodek Revolution Painting was easy, however the durability is more than questionable
  • Zou u Histor Monodek Revolution aanbevelen? Nee

Mooier dan verwacht maar dekt niet in 1 keer

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans Ik was bang dat de tegelverf te egaal werd en dat de voegen geheel zouden verdwijnen, maar het is echt mooi geworden. Tegels zien er als echte tegels uit. Alleen de dekking vond ik niet goed, het moet 2 keer gedaan worden en de 16 m2 per liter klopt m.i. niet.
  • Zou u Histor Perfect Finish Wandtegel Zijdeglans aanbevelen? Ja

Goed dekkend snel droog en overschilderbaar

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans Goed dekkend snel droog en overschilderbaar
  • Zou u Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans aanbevelen? Ja

Tot wanhoop drijvende muurverf

Ik heb de muurverf Geordend 6924 (groen) gebruikt en ben inmiddels tot wanhoop gedreven. Wat een slecht dekkende muurverf! De tweede laag geeft nog steeds vlekken en op sommige delen komt de ondergrond er weer door heen. Morgen gaat de derde laag erop (inmiddels met de tweede pot, dus erg duur in gebruik). Als dat niet lukt, zal ik een andere verf moeten kiezen maar deze wordt het zeker niet meer. Wat een ellende!

• Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat slecht

Rommelverf

Op een net geplaatste Gyproc wand, die voorzien was van 2 lagen hoogstaande primer was het resultaat na 3 lagen nog maar middelmatig te noemen. Uiteindelijk heb je dus veel meer verf nodig dan aangegeven op de verpakking. Dan koop je mijns inziens beter meteen een goed dekkende, duurdere verf en bespaar je jezelf de tijd en frustratie...

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Muurverf Mat
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat Minstens 3 lagen nodig eb dus veel hoger verbruik dan aangegeven door fabrikant (en dus veel duurder)

goed dekkend!

makkelijk in gebruik en dekt goed, onze plinten zien er weer prachtig uit.

• Uw oordeel over H PF FIN HOUTLAK ZGL
  • Beschrijf uw ervaring met H PF FIN HOUTLAK ZGL N.v.t.
  • Zou u H PF FIN HOUTLAK ZGL aanbevelen? Ja

Vreselijk

Verf is in een woord vreselijk. Ik heb 4 keer mijn houten speakerkasten geverft en resultaat blijft vreselijk. Het blijft heel vlekkerig en je ziet alle sporen van de roller. Ik heb, nieuwe, goed kwaliteits rollers en ik heb grodverf gebruikt. Dus daar ligt het niet aan. Doe je zelf plezier en bespaar een hoop irritatie door andere verf te kopen.

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans N.v.t.
  • Zou u Histor Perfect Finish Houtlak Zijdeglans aanbevelen? Nee

Dekt absoluut niet

Wij dachten een goede verf te kopen maar hij dekt absoluut niet. Onze muur ging van taupe naar zwart. De taupe is na de eerste keer verven nog duidelijk zichtbaar. Heb eerder een muur van wit naar zwart geverfd met een huismerk maar die dekte veel beter.

• Uw oordeel over Histor The Color Collection Muurverf Kalkmat
  • Beschrijf uw ervaring met Histor The Color Collection Muurverf Kalkmat N.v.t.
  • Zou u Histor The Color Collection Muurverf Kalkmat aanbevelen? Nee

Nooit geen verf meer van het merk Histor

Na 4 keer een muur geschilderd te hebben met de kleur groen was deze nog niet goed. Uiteindelijk een betere verf gekocht. Deze dekte in 1 keer. Ook Histor wit valt erg tegen. Muren drogen vlekkerige op. 1 ding is voor mij duidelijk. Goed koop is duur koop.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Slecht
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Informatie te beperkt

Mist omschrijving, reinigen kwast (met water) en droog-en overschildertijd

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans Onduidelijk in gebruik
  • Zou u Histor Perfect Finish Houtlak Hoogglans aanbevelen? Nee

Voor mij slechte verf.

Ik heb op advies watergedragen verf van Histor gekocht omdat dit goed en strek zou zijn. De lambrisering bij ons eerst geschuurd en goed afgenomen met een ontvetter, daarna drie a vier keer geverfd met een roller. Tussen de lagen iedere keer lichtjes opgeschuurd, maar na een paar dagen sprong er een stukje verf vanaf, dus weer alles geschuurd en geverfd met als resultaat dat er na twee weken weer twee stukjes eraf gesprongen zijn. Ik ben er nu klaar mee en ga wel een ander merk proberen.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Zeer slechte ervaring mee.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Prima verf

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Muurverf Mat
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Muurverf Mat Ik heb een lambrisering in een lichte kleur (loom) geschilderd en dat was in één laag dekkend. Prima dus.
  • Zou u Histor Perfect Finish Muurverf Mat aanbevelen? N.v.t.

Slecht

Na van alles geprobeerd te hebben warm koud verdund krijg het niet mooi verwerkt heb aanzetten droogd veel te snel niet echt kras vast

• Uw oordeel over Histor Perfect Finish Betonvloer Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Perfect Finish Betonvloer Zijdeglans Zeer slecht
  • Zou u Histor Perfect Finish Betonvloer Zijdeglans aanbevelen? Nee

prima webshop

• Uw oordeel over Histor Superlatex
  • Beschrijf uw ervaring met Histor Superlatex Prima prijs kwaliteit verhouding
  • Zou u Histor Superlatex aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. En een geweldige kwaliteit! Een flinke muur geverfd en nog genoeg over om nog een muur te verven!

Nee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dikke klonten onder in de pot

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Product niet ontvangen, was niet op voorraad maar wel bevestigd. Tel zelfs aangegeven dat het onderweg was. Speciaal naar afhaalpunt gereden. Geld zou teruggestort worden; nog steeds niet

Pluspunten

Levering volgens afspraak en goede kwaliteit van de geleverde verf

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- Snelle, gratis verzending - Stevig verpakt

- Prijs 10 Euro duurder dan bij webwinkel concurrerend verkooppunt - Verf dekt slecht, moet minimaal 2x laag aanbrengen - Nauwelijks structuurkorrels

Pluspunten

Duidelijke handleiding bij product (tegelverf), zo ook nog wat hulpmiddelen om aan de slag te gaan. Alles heel netjes en stevig verpakt. Snelle levering en goede communicatie over de levering. TOP!

Ga zo door!

Pluspunten

Super snelle levering. Alles heel goed verpakt

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uitstekende verf. Goed te verwerken, mooi resultaat

Verpakking verbeteren. In ieder geval aangeven dat er voorzichtig mee omgesprongen moet worden. De verfemmer blijft niet heel in de doos. Klantenservice is slecht. U wordt met spoed terug gebeld betekent in Histor taal: u wordt niet teruggebeld (is DRIE!) keer beloofd. Heb uiteindelijk zonder aankondiging wel een nieuwe emmer gekregen.

Pluspunten

Netjes volgende dag geleverd in nette doos etc.

Pluspunten

Snelle levering Stevige verpakking

Amsterdamseweg 14

1422AD Uithoorn