Waardeloze informatie

Is de beurs op waterbasis of terpentinebasis. Geen idee, niet terug te vinden. Info op de website staat ook allemaal op de pot zelf maar nergens vind je welke oplosmiddelen erin zitten. Wasrdeloos

• Uw oordeel over Rambo Pantserbeits Deur
  • Beschrijf uw ervaring met Rambo Pantserbeits Deur Verft prima maar geen idee hoe te verdunnen
  • Zou u Rambo Pantserbeits Deur aanbevelen? Nee

Droogt veel te snel!

Deze lak droogt veel en veel te snel! Hierdoor blijf je de kwast- of rollerstrepen zien. Zelfs ook als je het advies opvolgt om alleen bij gesloten ramen en deuren te schilderen om hiermee het snelle drogen te voorkomen. Ook dit helpt niet.

• Uw oordeel over Rambo Parket Lak Transparant Acryl Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Rambo Parket Lak Transparant Acryl Zijdeglans Een ramp.
  • Zou u Rambo Parket Lak Transparant Acryl Zijdeglans aanbevelen? Nee

Voldoet absoluut wat je van een beits mag verwachten

De licht eiken beits op waterbasis trekt niet in het hout en verloopt niet in kiertjes, verder verft het niet mooi uit maar smeert meer, en bij 20°C in de schaduw droogt de beits extreem snel, eigenschappen wat je van een beits niet zou verwachten.

• Uw oordeel over Rambo Pantserbeits Schuur
  • Beschrijf uw ervaring met Rambo Pantserbeits Schuur N.v.t.
  • Zou u Rambo Pantserbeits Schuur aanbevelen? Nee

Onvoorstelbare troep

Wij hebben 3 weken geleden de vloerolie op een schone kale houten slaapkamervloer gebruikt en kunnen nu nog steeds de kamer niet gebruiken vanwege de stank. Ondanks luchten, met en zonder verwarming aan. Weer geschuurd, 4 x gedweild. Niks helpt. De lucht hangt zelfs in de kelder en de hand kan al 3 weken niet in zijn mandje in de gang slapen. Hopeloos. Hoe os het mogelijk.

• Uw oordeel over Rambo Vloer Olie Transparant Mat
  • Beschrijf uw ervaring met Rambo Vloer Olie Transparant Mat Zie boven
  • Zou u Rambo Vloer Olie Transparant Mat aanbevelen? Nee

Geen transparante olie

In dit product zit een oranje/bruin pigment dat het hout een zeer onnatuurlijke uitstraling geeft. Dit product is niets te vergelijken met een echte hout/tuinmeubel olie.

• Uw oordeel over Rambo Teak Olie Transparant
  • Beschrijf uw ervaring met Rambo Teak Olie Transparant Geen olie, waterige substantie met pigmenten.
  • Zou u Rambo Teak Olie Transparant aanbevelen? Nee

Blijft nog geen jaar zitten

• Uw oordeel over Rambo Pantserbeits Vlonder
  • Beschrijf uw ervaring met Rambo Pantserbeits Vlonder Vorig jaar mijn vlondertje helemaal geschuurd, ontvet en in de beits gezet. Meerdere lagen aangebracht. Ik was heel tevreden vorig jaar, zag er perfect uit. Echter laat de beits nu helemaal los. Veel werk voor niets geweest.
  • Zou u Rambo Pantserbeits Vlonder aanbevelen? Nee

Meubels zijn oranje door deze olie

Deze olie gebruikt op een bureau en een houten plank. Helaas zijn beide hout helemaal oranje en donker geworden. Precies de stappen uitgevoerd op de verpakking. Ik ga het opnieuw schuren en hopen dat ik het eraf krijg. Geen rambo meer voor mij!

• Uw oordeel over Rambo Meubel Olie Transparant Mat
  • Beschrijf uw ervaring met Rambo Meubel Olie Transparant Mat Slecht
  • Zou u Rambo Meubel Olie Transparant Mat aanbevelen? Nee

Rommel

Mooie nieuwe eiken werkblad gemaakt en behandeld met twee lagen Rambo pantserlak . Enkele dagen daarna heeft er een uurtje een schone mok waarvan de onderkant nat was op het blad gestaan . Die heeft daar zwarte vlekken achter gelaten. Dus hoezo pantserlak!!!!!!

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Rommel
  • Zou u Product1 aanbevelen? Nee

Wat een stank

Salon tafel in de olie ..alles netjes opgevolgd . Wat een lucht ..tafel naar buiten gezet .hoe kan dit ? Wat doen we eraan . Wel een nieuwe salontafel .

• Uw oordeel over Meubel Olie Transparant Mat
  • Beschrijf uw ervaring met Meubel Olie Transparant Mat N.v.t.
  • Zou u Meubel Olie Transparant Mat aanbevelen? Nee

Slechte beits

Als je duur uit wil zijn en je helemaal onder wil zitten en zin hebt om het 3 keer te beitsen voordat het een beetje resultaat heeft dan moet je deze beits kopen. Veel te dun dat het langs je kwast druipt. Dekt slecht op onbehandeld hout. Volgens de 2,5 liter blik moet je er 38m2 mee kunnen doen. Ik heb 10m2 gedaan en zit op de helft van de blik. Volgende keer neem ik weer beits van Hermadix, zonder knoeien en vaak 1 keer dekkend veel beter dan Rambo beits.

• Uw oordeel over Pantserbeits Tuinhout Dekkend Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Pantserbeits Tuinhout Dekkend Zijdeglans Slechte beits
  • Zou u Pantserbeits Tuinhout Dekkend Zijdeglans aanbevelen? Nee

Het is niet kleurloos, maar oranje.

Het hout is helemaal oranje gekleurd na het behandelen met deze olie.

• Uw oordeel over Tuinmeubel Olie Transparant
  • Beschrijf uw ervaring met Tuinmeubel Olie Transparant Niet kleurloos, maar oranje
  • Zou u Tuinmeubel Olie Transparant aanbevelen? Nee

Prima spul

Prima product, kleur ook tevreden mee

• Uw oordeel over Pantserlak Trap Dekkend Zijdeglans
  • Beschrijf uw ervaring met Pantserlak Trap Dekkend Zijdeglans makkelijk te gebruiken
  • Zou u Pantserlak Trap Dekkend Zijdeglans aanbevelen? Ja

Amsterdamseweg 14