Wat een aanwinst!

Ik ben blij met deze aankoop omdat het de hygiëne bevordert. Orderproces en installatie verliepen voorspoedig. Bedrijf is klantgericht en biedt voor ieder wat wils!

Goede klanten service en aardige monteur.

Goede wc bril.

De wc bril van bidet werkt heel goed,maakt goed schoon en makkelijk te gebruiken.

Goede voorlichting.

Levering correct en zeer snel. Bidet DIB-C430 bevalt boven verwachting. Stroomverbruik in stand-by is heel laag.

Zelf ervaren is het beste.

Ik heb er nu 2 een boven en beneden.

Gewoon geweldig wij willen nooit meer een normale plee!

Installateur moest 2x komen. Daarna op tijd gereed en een goed functionerend toilet.

Lag in het ziekenhuis tijdens plaats ING toilet. Nu thuis en voldoet het naar verwachting prima.

Great service

Everything went smoothly and on time. We have an inconvenient with the place of the cables, and they were extremely responsive and came to fix it straight away. Great service, really recommended!

De sproeier vind ik niet hard genoeg gaan Hoe kan ik deze stand wijzigen

Eindelijk japans toilet in huis. DIB-C430R

Erg blij met mijn Bidet. maar de marketing en informatie doet je denken dat de Fohn goed is. echter vind ik de Fohn Zeer maar ook Zeer tegenvallen. Let op de Fohn heb je niet per se nodig maar had op dit model wel hogere verwachting. nu de positieve ervaringen. Stoel verwarming is werkelijk heerlijk (je denkt heb ik dit nodig??? als je het eenmaal voelt wil je niks anders) Straal: Goed (gebruik voornamelijk "Intens" Licht (blauw) fijn wij hebben de grotere wc bril genomen. vind dat iedereen deze zou moeten nemen (normale Nederlandse bouw) koop deze niet voor Fohn functie. de fohn verwarmt alleen maar de pot en je voelt een mini briesje op je bibs. erg jammer Wij hadden een inbouw wc zwevend. wij hebben de pakket gekocht met complete installatie. monteur vriendelijk en helemaal toppie geinstalleerd. Kopzorg weg. goede montage service.

Snelle levering, engoed om zelf te plaatsen met een handige zoon

Geheel volgens aangava op website

Duidelijke gegevens voor aansluiten wc bril

Veel service

Producten prima met ondersteuning in geval van hulp

Werkt geweldig

Goed service. Vriendelijke medewerker.

Bidet geleverd en gemonteerd. Alles is verlopen naar wens. We zijn heel tevreden.

Snel en heel netjes. Goede uitleg hoe het werkt.

Dat de 2 keer bidet veranderd maar toch lekt water onder ik heb bedrijf gebeld ze zou ons terug bellen of sturen iemand deskundige maar helaas tot nu toe geen gehoor van jullie nog wij wachten jullie reactie

Geweldige producten

Goede service. Na mail direct reactie.

prachtig product

Ben even in de showroom geweest voor aanschaf van een toiletbril,hier goed geïnformeerd en direct één mee genomen.

Fantastisch, goede prijs, perfecte installatie!

Heel blij met hoe snel en hoe goed alles verliep. Echt een zeer positieve ervaring en zeer blij met het resultaat.

Mooi product en goed telefonisch advies!

Zijn zeer tevreden over ons product. Douche wc Dib C430R bidet

Prettige en snelle service

Zeer behulpzaam aan de telefoon

Ik kocht een DIB430 voor de badkamer met volledige installatie water en stroom en nog een stroomloze unit voor het toilet in de hal begane grond ook met installeren. Ik had wat vragen over de keuzemogelijkheden en of de units zouden passen op de bestaande toiletpot. Het gesprek vond ik zeer behulpzaam en vriendelijk en besloot de zaak te bestellen. Ook de installatie ging snel en heel netjes afgewerkt. Ben erg tevreden

Venkelbaan 22

2908 KE Capelle aan den ijssel

010 - 242 0913

Over Bidet.nl

Bent u op zoek naar een hoogwaardig automatisch bidet systeem of douche WC? Dan bent u aan het juiste adres bij Bidet.nl. In onze online shop vindt u bidets van hoge kwaliteit, waar u vele jaren plezier van heeft. Door ons grote assortiment met verschillende soorten bidets, vindt u altijd wel een bidet toilet dat aan al uw eisen voldoet.