Bijzonder fijn geholpen

Ik heb een prima advies gehad, gericht op verschillende facetten van de gebruiker! Top!!

Vlotte levering van Blooming bidet.

Heb meer als 10 jaar een Blooming bidet gebruikt zonder problemen, uitstekende kwaliteit.

Goed product, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reiniging heel goed, droger is ondermaats.

Duidelijk en snel geleverd

Prijs kwaliteit prima

Tevreden over telefonische uitleg . Installateur meedenkend en uitermate vriendelijk .

Vakkundig en snel

De toiletbril voldoet naar verwachting. Snel geïnstalleerd en goede service. Prijs kwaliteit verhouding prima !

Voldoet prima

Snel geleverd makkelijk in gebruik

Goede service en producten

Goede informatie en service, een zeker goede producten!

Eenvoudige bediening en prima resultaat

Prima medewerkers

Mijn ervaring met de medewerkers was uitstekend, allen met het product heb ik een probleempje.Mijn vorige bidet was uit als ik uitgeschakeld heb en deze blijft stand-by. Uit is alleen ik als uit de stopcontact haalt. Verder prima apparaat!

Goed ding

Goede prijs kwaliteit

Strakke organisatie complete en directe levert

De duidelijke website heeft ons goed geholpen om de keuze te kunnen bepalen. Na overleg en contact met de deskundigen en de snelle levering was het plaatsen snel gebeurd. En nu denken wij hadden we dat maar eerder gedaan.

Geleverd zoals voorgesteld

Prima produkt en snelle correcte verzending. Goede beschrijving voor montage.

Snelle levering en prima advies

Na wat mail en telefoon verkeer altijd de juiste bidet, ik ben er heel blij mee!

Mooie prijzen en snel geleverd

De korte omschrijving zegt het helemaal.

installatiemateriaal niet correct

- installatiemateriaal niet volledig - installatiemateriaal komt niet overeen met instructiefilm op de site - heb erg moeten improviseren Van bidet.nl enkele mailtjes ontvangen dat de moeren moesten worden aangedraaid. Verder geen feedback. Heb het probleem zelf opgelost door de bouten met een kurk te borgen. Nu zit het bidet wel vast.

Fijne douche wc bril prima geïnstalleerd en goede service

Hele goede en duidelijke service

Er zit overduidelijk iemand met kennis aan de andere kant van de lijn, die voor de zekerheid ook nog even het aan een collega vroeg. Het gaat niet om de verkoop maar om de service! Er wordt in mogelijkheden i.p.v. onmogelijkheden gedacht! Mijn vader werd geopereerd en kan nu zelfstandig naar de WC en zich helemaal schoon voelen. Hij is 90, slechtziend en kan het bidet goed bedienen met de afstandsbediening. Hij vindt het echt super! Bedankt!

L.S. Ik ga geen zeurverhaal ophangen dat men misschien denkt dat deze recensie door de leverancier zelf geschreven is. Maar gewoon, goede service en keurig netjes geïnstalleerd door ******** Alles werkt naar behoren. ****** Millingen aan de Rijn.

Geweldige service

Ik zat nog te twijfelen tussen een paar modellen dus ik belde met de klantenservice. Daar hebben ze mij uitstekend geholpen en samen hebben wij een bidet voor mij uitgekozen die aan mijn wensen en prijsklasse voldoet.

Venkelbaan 22

2908 KE Capelle aan den ijssel

010 - 242 0913

Over Bidet.nl

Bent u op zoek naar een hoogwaardig automatisch bidet systeem of douche WC? Dan bent u aan het juiste adres bij Bidet.nl. In onze online shop vindt u bidets van hoge kwaliteit, waar u vele jaren plezier van heeft. Door ons grote assortiment met verschillende soorten bidets, vindt u altijd wel een bidet toilet dat aan al uw eisen voldoet.