Geweldige service

Ik zat nog te twijfelen tussen een paar modellen dus ik belde met de klantenservice. Daar hebben ze mij uitstekend geholpen en samen hebben wij een bidet voor mij uitgekozen die aan mijn wensen en prijsklasse voldoet.

Geweldige service

Rond uit geweldig!

Mijn ervaring was ontzettend goed.

Prima advies, goed geholpen

Is prettig in het gebruik.

Is minder krachtig dan ik zou wensen.

Voldoet aan de verwachting

Alles compleet voor eenvoudige montage geleverd

had eerst opstart problemen maar werkt nu goe

de fohn mag wel iets harder maar verder een aanrader.

Ik heb een bidet wc bril gekocht

Tien ik belde met een vraag werd ik zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Prima zaak!

uitstekend

Bevalt goed maar de bril had wel wat groter mogen maar voor de rerst doet het uitstekend

Gewoon geweldig

Goed geholpen.

Prijs en kwaliteit maken dat het bidet naar onze wens is.

Goed geïnformeerd en deskundig en juiste informatie telefonische gekregen. Het door ons gekozen bidet is de goedkoopste en daar mee rekening houdend is het een zeer goed werkend bidet. Zeker ook de kinderkoor. Het doet wat beschreven en gezegd is. Aan de bril afwerking is nog wel wat te verbeteren er is een soort richel die lastig is schoon te maken.

Super tevreden service

Had problemen met de sproeikop van bidet. Sevicemonteur langsgekomen. Echte vakman. Snel oorzaak gevonden en gelijk hersteld, nog geen half uur bezig geweest. Bedankt voor de service.

fantastisch

Duidelijk en volledig telefonisch advies en daarbij een scherpe prijs en snelle levering met goede montage-instructie. Kortom een aanrader! Met dank aan medewerker Michel!

Heel goed gehopen dus zo kan het ook dank je wel.

Het is geweldig !

Het pakket was er vlugger dan ik had verwacht

heel prettige aankoop

gebeld en geinformeerd, goed geadviseerd

Snelle en correcte levering. Apparaat is top.

Alles is goed gegaan zowel plaatsing als levering

Snel en duidelijk advies

Goed product!

Heb deze pas een week geleden geïnstalleerd, doet het naar behoren. goed advies ontvangen van desbetreffende medewerker.

werkt zeer goed.

Wij zijn er echt blij mee, de uitleg voor het gebruik kon wat duidelijker zijn. Niet altijd blijkt hoe je de waterstraal steviger moet zetten en hetzelfde geldt voor de droogvoorziening. Ook is het niet handig dat je bovenstaande handelingen moet verrichten wanneer je erop zit.

Mooi alles in één apparaat

Alle aansluitingen in een oud huis was een uitdaging

Goed product, goede prijs

Perfecte service met uitmuntende kwaliteit!

Afspraak=afspraak, de aanvraag werd deskundig aangepast en advies gegeven, in mijn geval een bidet Dib 430R met ovale zitting. Montage afspraak gemaakt en zeer vakkundige en vriendelijke mensen waren op tijd om de bidet te plaatsen. De stroom werd van een bestand stopcontact gehaald en met een kabelgoot afgewerkt. Top mijn grote vreugde kon het bestaande stopcontact nog gewoon gebruikt worden. Na de montage kreeg ik een demonstratie en uitleg en alles werd opgeruimd en gestofzuigd. Ook het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Echt een topbedrijf die ik zeker aanbeveel!

Aanbevolen

Venkelbaan 22

2908 KE Capelle aan den ijssel

010 - 242 0913

Over Bidet.nl

Bent u op zoek naar een hoogwaardig automatisch bidet systeem of douche WC? Dan bent u aan het juiste adres bij Bidet.nl. In onze online shop vindt u bidets van hoge kwaliteit, waar u vele jaren plezier van heeft. Door ons grote assortiment met verschillende soorten bidets, vindt u altijd wel een bidet toilet dat aan al uw eisen voldoet.