Snelle service en een goed product

SnelleEn correcte service en goede producten

Makkelijk te installeren. Werkt perfect

Top service!

Onze toiletpot was niet helemaal geschikt voor de toiletbril van Dib. Met één telefoontje kon ik dezelfde dag al een onderdeel halen om de bril alsnog te kunnen plaatsen. Fijn dat er zo vriendelijk meegedacht wordt :)

Prima service en afspraak nagekomen. We genieten er iedere dag van.

Volgens afspraak geleverd. Goede communicatie en duidelijk.

Het bevalt ons prima de toilet-douche, Hadden al veel eerder moeten doen. De service van Bidet.nl is prima geregeld, snelle levering en montage. Een topper, kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

We hadden dit jaren eerder moeten doen.

Fast, professional and quality product

I bought the wrong sized product but didn't know it. Shortly after my online purchase I received a call from Bidet.nl to validate if I really wanted that size, I didn't. They then sent me the incorrect model number by accident but after a single call they fixed the problem very quickly and made it all easy for me. Today the product is installed and works perfectly.

Uitstekende hygiëne

Wij hebben zelf al langere tijd een Blooming 1160 met föhn en wij zijn er zo tevreden over dat we er nu een voor onze zoon en zijn gezin hebben gekocht, als cadeautje.

goed geholpen. Goed materiaal

ontbrak een onderdeeltje werd direct nagezonden

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uitgebreide informatieve website. Makkelijk telefonisch contact voor aanvullende informatie en goed advies. WC-bril met spoelfunctie werd snel geleverd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Uitstekende service en montage!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top service! snelle levertijd + goede kwaliteit product

geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed product en uitstekende installatie service.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hele mooie bidet, hadden we eerder moeten aanschaffen maar was bij ons niet bekend.

Meer rekenmeesters maken

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlotte levering. Telefonische navraag of het adfes wel klopt.

N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed advies, telefonisch. Snelle levering. Duidelijke installatie en gebruikshandleiding.

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

goede service en meedenken

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer goede service!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima winkel. Goed advies. Dib bidetbril werkt perfect.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima bedrijf. Goed advies.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uitstekende service meedenken met klant

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke uitleg en vlotte afhandeling

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en correcte levering, het bidet werkt verder perfect

Nergens op de tekeningen te vinden, hoe je de bidet weer moet unlocken, om hem van de houder te halen, zijn daar al met al een uur mee bezig geweest. Jammer dat het nachtlicht alleen maar uit of aan kan, misschien bij nieuw model via de sensor laten werken?

Venkelbaan 22

2908 KE Capelle aan den ijssel

010 - 242 0913

Over Bidet.nl

Bent u op zoek naar een hoogwaardig automatisch bidet systeem of douche WC? Dan bent u aan het juiste adres bij Bidet.nl. In onze online shop vindt u bidets van hoge kwaliteit, waar u vele jaren plezier van heeft. Door ons grote assortiment met verschillende soorten bidets, vindt u altijd wel een bidet toilet dat aan al uw eisen voldoet.