fantastisch zeggen mijn kleindochters

Was iets met de bal en volgende dag al een nieuwe bal. Uitstekende service

Nadat bleek dat de zending incompleet was, werd per omgaande het ontbrekende toegezonden.

Snel, netjes verpakt en duidelijke website.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Binnen 24 uur geleverd en goede kwaliteit van materiaal. Een heel blij jongetje hebben we nu thuis

Supersnel!

'S middags besteld: volgende middag bezorgd.

Geweldig en teleurstelling in een

De bal is geweldig en mijn zoontje geniet er enorm van maar de naden scheuren nu al terwijl hij echt niks vreemds doet

Zou vijf sterren zijn als de bal compleet was

Mijn bestelling was helaas niet compleet en miste het handvat. Heb dit inmiddels per mail aangegeven. Ga er vanuit dat dit in orde komt echter heb ik nog geen reactie

Service perfect,maar is een vervaardagscadeautje en dus nog niet in gebruik

Top !!!

Top product !!!

Vlotte levering

Snelle levering, kwalitatief materiaal

Topservixe

Initieel verkeerde bestelling gedaan, maar werd meteen geholpen. Zeer goede ervaring. Aanrader!

Fijn snel geleverd, en ze was er erg blij mee. Toppie.

Een goed produkt

Hoewel er een klein probleempje ontstond bij het bestellen is dat fantastisch opgelost. Ik ben tevreden en mijn negen- jarige kleinzoon helemaal.

Ik heb nog niets ontvangen

Ik heb in november een bestelling gedaan, maar nog niets ontvangen.

Goed en snel geleverd

Cadeau voor kerst maar ziet er goed uit en was snel in huis.

De bal was na een dag kapot

De soccerbal is waarschijnlijk lek van binnen en wil niet pompen dus slechte ervaring

Ontvangen zoals beloofd

X

Alles vlotjes zoals het hoort

Comfort aan de beschrijving , snel en mooi ingepakt

Snelle levering. Nog geen ervaring met de bal maar van iemand anders gehoord dat hij goed bevalt.

Zelf gespaard voor de bal. Ben er super blij mee.

Heel goede service

Handvat was stuk van minisoccerbal . Kon gelukkig los handvat bestellen. 1 plus verzendkosten is in verhouding best duur. Kreeg ik tot mijn verrassing 2 toegestuurd. Daar was ik erg blij mee !

Heel leuk product, kind is er blij mee. Kwaliteit valt wat tegen, na 2 dagen al slijtageplekken op de bal en het handvat is niet zo stevig en valt snel uit elkaar.

Alles naar wens!

Goede omschrijving van het product op de website. Product snel en naar wens ontvangen. Je wordt op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, fijn!

Zeer tevreden over het product en de service!

3 x de minisoccerbal met 100 gratis oefeningen besteld om cadeau te geven. Helaas zaten de flyers voor de 100 gratis oefeningen niet in het pakket. Na 1 mail werd het geregeld en netjes nagestuurd. Fijne communicatie.

Reelaan 37

7522LS Enschede