3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

`goede service

moest 9 dagen wachten

Pluspunten

Goeie service. Alles goed

Pluspunten

Vriendelijk te woord gestaan Snelle levering Goede prijs

Pluspunten

Vriendelijk klantenservice

Pluspunten

Super snelle levering Netjes

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

kijken hoe dit wordt wordt afgehandeld

beter tellen het aan tal van 20 was niet bereikt het waren er maar 19

2 sterren: slechter dan verwacht

Tot nu zeer ontevreden. Op 13-02-2019 een bestelling geplaatst met nog 13 op voorraad. Op 14-2 nog geen track en trace ontvangen dus kijken op de site. Staan er nog 10 op voorraad. Die zelfde avond staan er ineens 0 op voorraad met de mededeling dat ze van 22-2 pas weer leverbaar zijn. WhatsApp bericht gestuurd op vrijdag en ze de tijd gegeven om op Maandag te reageren, geen reactie ontvangen. Als de juiste info op de site had gestaan met het aantal op voorraad had ik zeker hier niet besteld. Wil geen weken wachten op een bestelling. Communicatie verliep erg stroef en kwam onvriendelijk over. Als klant want mijn in twijfel gebracht. Excuses waren beter geweest ipv verwijten. Update  21-2-2019 het product ontvangen

Pluspunten

Perfecte dienstverlening

Pluspunten

vlotte levering.

Pluspunten

Goede prijsverhouding en vlugge levering,top!

2 sterren: slechter dan verwacht

Het beantwoorden van een mail (contactformulier) mag geen 24+uur in beslag nemen. Het betreft een onvolledige verzending van 2 items. De tweede ontvanger hebben we binnen, maar niet de Trainingshalsband WT998DBB 100 levels en waterdicht (dus zender (voor 2 ontvangers) met ontvanger) =Artikelnummer:7434013332392 (heden 18 voorradig). Nogmaals: wanneer kunnen we Artikelnummer:7434013332392 verwachten!!

Pluspunten

Anti blafband gekocht die ook af gaat met huilen, juist gekocht zodat mijn hond in de bench kan slapen maar ik werd nog wakker van zijn gehuil waardoor die dus weer boven slaapt.

Pluspunten

Alles prima!

Pluspunten

Bandje werkt goed alleen niet geschikt als je meerdere honden hebt. Ik heb m in t raamkozijn geplaatst als ze nu blaffen piept hij en houden ze hun kwek! De andere band bleef afgaan maar dat kwam door een lege batterij, krijg nieuwe opgestuurd en ben prima geholpen met advies .

Hoofdstraat 277

1611 AG Bovenkarspel

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]