3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bezorgkosten erg hoog voor pakje wat door de brievenbus past

Pluspunten

alles ok

Pluspunten

Alles dik in orde! Prima advies gekregen. Artikelen dag erna in huis. Absolute aanbeveling

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

3 producten besteld, alle 3 op voorraad. Bijna 2 weken verder en nog maar 2 producten ontvangen. Order van €50 verdelen over 3 deelleveringen....moeten wel hoge marges zijn dan..

Pluspunten

Snelle en goede afhandeling. Goede communicatie via mail. Ze doen er alles aan om je te helpen.

Pluspunten

Snelle levering, keurig op de hoogte van bezorging en duidelijke gebruiksaanwijzing erbij.

Pluspunten

snel geleverd kundig en vriendelijk advies 2 artikelen retour moeten sturen omdat we een verkeerde maat hadden besteld, we hadden na 2 dagen ons geld terug

gewoon zo door gaan

Pluspunten

Ik heb bijna 2 jaar geleden voor mijn honden een Pettrainer via dit bedrijf gekocht. Helaas is dit product stuk gegaan en heb ik contract opgenomen met PetStore. PetStore heeft mij zonder problemen een hele nieuwe set opgestuurd waar ik erg blij mee ben. Hulde voor de service !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Klantenservice, verzending, betere voorlichting over voorraad, onprofessionele afhandeling van klachten.

Pluspunten

Prima ervaring!

Pluspunten

Snel binnen. Zal zeker nog eens bestellen.

Pluspunten

Mooie spulletjes gekocht voor onze pup. Snel in huis

Pluspunten

Prima afhandeling van onze bestelling. Dag erna had ik, zoals ook was beloofd, alles in huis. Helemaal tevreden en dus zeker aan te raden.

Pluspunten

3 artikelen besteld om 22.00 uur de volgende dag al keurig en netjes bezorgd op ons adres toppie dus

Pluspunten

Alles was goed!

Pluspunten

Ik kom zeker nog een keer terug! Jammer dat de hondenjas niet de juiste maat was voor mijn hondje maar voor de rest heel tevreden met de snelle verzending en afhandeling.

Pluspunten

Snel geleverd. Dag erna in huis. Ruilen ging snel en makkelijk Vriendelijke klantendienst

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Ongelooflijk fout bedrijf. Hebben 75,45 niet retour gestort.

Pluspunten

Heb het artikel gisteravond besteld om 23.00 uur en heb het deze ochtend al ontvangen. Geweldig. Kom afspraken zeker na.

Pluspunten

Gewoon goed. Snel geleverd en leuke hondenspulletjes ontvangen.

Pluspunten

Ik heb advies gevraagd via de mail. Direct antwoord ontvangen waardoor ik de juiste bestelling kon plaatsen. Bestelling direct de volgende dag. ontvangen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

-Prijs -Producten

-KlantenService -Lever Tijd -Bezorging en verpakking -Afspraken niet na komen Ik heb 2 producten bestelled met levertijd van 24 uur, (voor 20:00 uur bestelled zelfde dag verzonden. Ik heb gekozen dat mijn pakketen bij een Afhaal punt terecht moet komen maar helaas beide waren 4 dagen later verstuurd! ik heb contact opgenomen met klanten service en ze zeide dat beide producten haden een levering tijd van 1-2 dagen. Ik zei is goed geen probleem mag ik tenmiste mijn track & trace? (op email stond je krijgt dat binnen 24 uur maar toch niks gehad) ik krijg daarna mijn track & trace en klanten service heeft gezegd dat ze vandaag allebei binnen moeten komen! (1 naar mijn huis gestuurd en 1 ophaal punt terwijl ik maar naar ophaal punt had gekozen). Maar okay, Track & Trace gekrijgen en beide pakket zijn niet binnen en zelf retour gestuurd naar de bedrijf! Ben erg ontvereden. Update: De bedrijf had het pakket nog opnieuw gestuurd en zou het volgende dag bij de ophaal punt binnen komen, 2 dagen later volgens Track & Trace is binnen ben naar de ophaal punt gegaan en ze zeide dat ze het pakket niet hebben of de webshop de verkeerde adres had -A Helaas 10 dagen wachten en nog geen product. ik zou dit webshop helemaal niet aanraden! Klanten service open elkedag van 9:30 tot 1 uur! maar Weekend helemaal dicht. Update: In hun reactie staat dat ik zelf de postnl addres heb ingetoest als aflever adres maar dat is helemaal niet waar, hoe kan ik dat weten uit mijn hoofd...

Pluspunten

zeer goed tevreden de hond wordt al een stuk rustiger.

Pluspunten

Alles zat mooi verpakt. De hondenmand is erg mooi en praktisch en de snacks vinden ze erg lekker. Snelle levering dus er komt zeker nog een vervolg

Hoofdstraat 277

1611 AG Bovenkarspel

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]