Prima! Op tijd geleverd,goede producten!

Snelle levering. Prima produkt.

Wij hebben CBD olie 4% besteld voor onze kat. Ivm zware pijnen waarvoor hij al 24 uurs medicatie krijgt. Met dit erbij kijkt die weer blij. Laat zich niet meer onder sneeuwen door de andere katten. En als over 5 weken alles goed gaat, gaan we kijken, is in overleg met de dierenarts, om de zware pijnmedicatie van de dierenarts af te bouwen. Tot nu toe heel blij met dit product.

Snel geleverd Kreeg binnen 24 uur reactie op mijn advies vraag en kreeg een goed en duidelijk antwoord waardoor ik het juiste product kon bestellen

Waardeloos

Dik een week geleden bestelling geplaatst. Op een artikel weer op voorraad was. Moet het nu nog krijgen. 3x al een mail gestuurd maar geen antwoord terug. Eergisteren maar bij Bol.com besteld. Gisteren ontvangen. Nee....voor mij nóóit meer My Petstore!!!

Beste, wij hebben u 2 keer een mail gestuurd met de mededeling dat het artikel toch niet leverbaar was. Wij hebben u gevraagd of wij een ander, vergelijkbare hondenknuffel mochten sturen en dat wij de verzendkosten zouden terugbetalen als tegemoetkoming. Helaas hebben wij niets vernomen en hebben wij de bestelling geannuleerd en terugbetaald. Wellicht zijn onze berichten in de spam terechtgekomen.

Slecht

Tot nu toe heel slecht. Wij hebben een blafband besteld , nog steeds niks ontvangen. 3 keer track en tracé een andere besteldag ontvangen , en vandaag was het pak niet bij de post. Meerdere keer geprobeerd te bellen. Elke keer een bandje dat jullie niet te bereiken zijn. Eigenlijk wil ik ons geld wel terug.

Beste Dick, ten tijde van bestellen stond er een duidelijke levertijd bij het artikel vermeld. Namelijk leverbaar 1ste week van januari. Artikelen staan dan wel te koop (voorraad actief) maar wij zetten altijd een afwijkende levertijd neer en plaatsen bij de artikel informatie in rode dikgedrukte letters de volgende tekst: Leverbaar in 1ste week januari, vooruit bestellen mogelijk. Wellicht heeft u deze tekst over het hoofd gezien maar de informatie staat op 2 prominente plaatsen vermeld.

Míjn hond schrikt wel steeds

De belofte was een Nederlandse gebruiksaanwijzing maar die was er niet bij. Ik kan geen Engels. Dus nog gráág ned. Verzenden.

Wij hebben u de NL handleiding per mail doorgestuurd. Normaliter zit deze standaard erbij. Excuses.

Goed product

Snel geleverd en product zoals omschreven. De honden trainings band werkt goed. Ik gebruik allen de tril en geluid funtie,s en dan reageerd mijn hond al super.

Goedkoop en snel

Heb de Flexi Giant xl gekocht(rollijn) goedkoper vergeleken met andere sites en de bezorging was snel! Ik koop hier zeker meer producten

👍

Zeer snelle levering Jammer dat je niet kan afhalen

Slechte zaak..

Jammer genoeg nog steeds me bestelling niet binnen! Bellen en e-mailen heeft ook geen zin! Vind dit echt heel erg jammer..ik wacht nog even af want het kan ook het weekend of volgende week komen..al heb ik er WEINIG VERTROUWEN in. Nooit eerder bij een zaak zo lang moeten wachten.. niet netjes. Dus dit is mijn laatste bestelling als ik hem ooooit ontvang.

Snel, goed geprijsd en voldoende gesorteerd

Zeer positief, prijs- prestatieverhouding ook goed

snel en makkelijk

overzichtelijke site, makkelijk alles te vinden en snel geleverd. Goede kwaliteit

ervaring is goed. snel verzonden en geleverd ondanks de drukte tijdens sinterklaas

Levertijd was 2x zolang als aangegeven.

Levering lukte niet binnen de aangegeven dagen. Anders gaf ik 5 sterren. Verder echt tevreden.

Snel en correct

Snel en correct

Transactie naar tevredenheid afgehandeld

Ik kocht een item om een apparaat te repareren, het item paste niet en ik heb het zonder problemen retour kunnen zenden.

levering viel tegen vier dagen zitten wachten op product

had meer verwacht

Goedendag, ten tijde van bestellen stond de levertijd van dit type hondenvoer op 1-4 werkdagen. Deze is keurig binnen de aangegeven levertijd geleverd. Jammer dat u de brokken niet lekker vind en u de aangegeven levertijd niet heeft gezien.

Goed afgehandeld

Levering van produkt was wat aan de late kant.

Waardeloos

Halsband voor de hond besteld wat overigens goed ging. Helaas was de halsband te klein dus netjes retour gestuurd.. geen bericht dat ze het ontvangen hebben , gemailt maar moesten track en trace ...tja die is weg en krijg nu steeds herinnering van afterpay... telefonisch niet te bereiken ...dus als dit opgelost is bestel ik er niets meer

U bent zelf verantwoordelijk voor het bewaren van de track en trace. Dit dient als bewijs van verzending en aflevering. Als het pakket bij ons was aangekomen dan hadden wij de bestelling uiteraard geannuleerd en AfterPay hiervan op de hoogte gesteld. Advies is dan ook om toch even goed te zoeken naar de track en trace zodat we sowieso kunnen zien of het pakket inderdaad is verzonden en wat er bij PostNL is gebeurd met het pakket. Verzender is altijd verantwoordelijk voor een pakket. Wij hebben uw klacht per mail keurig beantwoord en u bovenstaande informatie gestuurd.

Vlotte levering

Bestelling na 3dgn aangekomen gelijk het op de site staat

Netjes verzorgd en snel geleverd!!

Zie hierboven

Slecht

Voor een product met levertijd van 1-2 werkdagen meer als een maand moeten wachten. Helpdesk telefonisch niet te bereiken. Klantenservice enkel via mail te bereiken, waarna je na 2 dagen pas een antwoord krijgt. In die mails wordt er vanalles beloofd, wat niet wordt nagekomen. Bepaalde vragen die ik stel aan de klantenservice worden gewoon genegeerd. Kortom van het begin tot het einde een slechte ervaring, ga niet meer bestellen via my petstore.

Goede site overzichtelijk Al paar keer besteld altijd alles netjes gekregen. En snel geleverd.

Wel oke

Op zicht wel snel alleen ontbrak er 2 dingen . Telefonisch niet bereikbaar mail bericht gestuurd geen terug ontvangen producten lagen 2 dagen later producten ontvangen. Tip telefonisch en mail wat verbeter puntjes. Besteling beter na kijken met leveren.

Hoofdstraat 277

1611 AG Bovenkarspel

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]