Wel oke

Op zicht wel snel alleen ontbrak er 2 dingen . Telefonisch niet bereikbaar mail bericht gestuurd geen terug ontvangen producten lagen 2 dagen later producten ontvangen. Tip telefonisch en mail wat verbeter puntjes. Besteling beter na kijken met leveren.

Snelle levering en het product voldoet aan de verwachtingen.

Top.

Alles suuuper !! Bedankt :)

Heel goed.

Alles op tijd. Netjes etc

Op tijd geleverd, precies wat ik bestelde πŸ‘πŸΌ

Bestelling netjes geleverd

Een blaftrainingsband gekocht voor onze mechelaar.nu 2 dagen en merk nu al verbetering in haar blaffen .positief tot nu

Goede/snelle service alleen product beschadigt afgeleverd.

Ik heb afgelopen week een placemat gekocht voor onder de voer- en drinkschaal van onze kleine viervoeter. De bestelling, betaling en afhandeling van de bestelling ging erg snel en gemakkelijk. Helaas bij het ontvangen van het product de volgende dag bleek het flink beschadigt in de doos te zitten. Ik heb via de email contact opgenomen met MyPetstore en wacht geduldig af op een reactie en een juiste oplossing.

Slecht

Geen contact, een berichtje via mail chat is helemaal niets Juluie zijn heel slecht te benaderen.

Houden zich niet aan afspraak

Voor oudere mensen is de bestelling en retour sturen een probleem

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering.

Levering iets vertraagd maar verder prima! πŸ‘

Trainingshalsband voor de hond besteld. Levering iets vertraagd (volgens email) maar netjes netjes verpakt en met een Nederlandse beschrijving erbij! Al met al dus tevreden! πŸ‘πŸ•πŸ˜Š

Prima product

Op tijd ontvangen

Zeer snel verzonden. En erg netjes verpakt

Goede ervaring aanrader

Product is net zoals beschreven, mijn hond is er erg enthousiast over. Vlotte levering. Ben tevreden.

Bestelling ging perfect

Er zit een mooie Nederlandstalige handleiding bij en er staat ook in dat de bestelde apparaten moet opladen met de bijgeleverde opladers alleen zijn die helaas nergens te vinden

Jammer dat er geen afbeeldingen bij de beschrijving zitten, verder goed apparaat

Heb op internet moeten zoeken naar afbeeldingen van de onderdelen. Jammer dat dit er niet direct bij geleverd wordt, maar na opladen werkt apparaat prima.

geen feedback

wij kochten een trainingshalsband voor onze hond. Er zat enkel een ( uit het Chinees) povere vertaling bij om het gebruik uit te leggen. Wij vroegen om de originele ( Engelse ) vertaling, maar men antwoordde nooit op onze mail. Resultaat: product dat we liever niet gebruiken zonder handleiding, gezien we onze hond geen pijn willen doen, dus onbruikbaar. NIET kopen hier!!!!

Alles duidelijk omschreven, snel geleverd, toppie dus

Alles is gewoon heel duidelijk, meerdere functies voor betalen, en snel uitgeleverd

Goed!

Snel geleverd! Goed product en scherp geprijst

Zeer late levering na 3x mailen pas antwoord

Zeer slecht lwvering was erg laat het gelijk via iDEAL betaald krijg nu nog bericht dat ik niet heb betaald De mail word amper. Op gereageerd Het product werk niet zoals hij hoort De beschrijving alleen in het engels Ga het nu terug sturen en hoop mijn geld snel te terug te ontvangen

Voldoet aan de verwachtingen

Het bestelde product snel in huis, echter was hier een defect aan. Super netjes opgelost , snel verholpen

Correct

Goede beschrijving, correcte levering. Vlugge behandeling.

Goede service, snelle levering!

Goede service, snelle levering!

Snelle goede levering

Goede blafband met snel resultaat

Hoofdstraat 277

1611 AG Bovenkarspel

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]