tevreden !

het probleem is opgelost , dus nu tevreden !

Trainingshalsband

Trainingshalsband voor mijn Duitse dog heeft zijn nut!!! Blijft uit de planten en komt direct aks ik hem roep na 1 keer omgedaan te hebben , en enkel het geluidje gebruikt te hebben. Nadeel is de rubbers die je om de pinnen moet doen , geraakt je dier snel kwijt... het halsband draait toch eens. Daarom kunnen ze me hopelijk enkele in reserve op sturen . Zou jullie heel dankbaar zijn. Anders top produkt en top levering.

1 onderdeel in doos niet compleet

Ondanks meerdere email contact is beloofd afgelopen vrijdag uiterlijk een antwoord. Niet dus. Ik stuur het maar retour. Niet netjes, geen oplossing of communicatie

Uiteindelijk goede service

Nadat onze trainings halsband vreemde geluiden begon te maken, hebben we deze open gemaakt om kortsluiting te voorkomen. Ondanks dat dit tegen de garantie voorwaarden is toch heel netjes een nieuwe halsband opgestuurd gekregen. Top service.

Tegenstrijdige info bed aanwezig maar wordt niet geleverd

Na diverse mailtjes over en weer is het probleem niet verholpen en werd het artikel pas 2 weken later geleverd ipv andere dag.

Slecht

Heb zondag iets besteld en nog steeds niet ontvangen. Heb mail gestuurd en nog niks gehoord

Trainingshalsband

Edit 11-07-2019 Na mijn poging tot contact is er uiteindelijk binnen 48 uur gereageerd op mijn mail. Dit is ook wat ze beloven, helaas stond dit niet in de automatisch beantwoorder (email). Inmiddels hebben ze dit nav feedback aangepast. Top! Op 4 juli heb ik bericht gekregen dat mijn pakketje onderweg was. Om onbekende reden had ik de track en trace niet ontvangen. Het pakketje kwam diezelfde dag nog binnen! Met veel plezier gebruik gemaakt van de trainingshalsband (omdat mijn hond nog wel eens achter muizen, konijnen en vogels aan gaag) - jachtiginstinct), ik kan hem uit de "jachtmodus" halen met de halsband.. zodat hij mij weer hoort en ik hem terug kan roepen. Helaas deed de halsband het gisteren plotseling niet meer. In de avond een mailtje gestuurd met daarin uiteengezet wat ik al heb geprobeerd om het op te lossen. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik al reactie, ik krijg zo snel mogelijk een nieuwe toegezonden! Heel fijn. Nu kan ik dus zeggen dat ik ze weldegelijk aanraad! Oorspronkelijk 30-06-2019 Het product wat ik bestel, zou leverbaar zijn op 25 juli. Geheel onverwachts krijg ik een dag na mijn bestelling te horen dat het product verzonden is en dat ik binnen 24 uur een Track 'n Trace krijg. Helaas geen T&T ontvangen (inmiddels 48 uur later) en ook geen reactie op mijn mail met de vraag om verduidelijking (ruim 24 uur geleden). (Ik heb mijn SPAM speciaal extra gecontroleerd.)

Duidelijke beschrijving product

Wij zijn tevreden over onze aankoop via My Petstore. Ondanks dat er staat dat het de volgende dag geleverd wordt, is het product pas een paar dagen later geleverd. Thuis bezorgen voor €5,50 is een beetje prijzig.

Levert product niet, klantenservice onbereikbaar

Geen telefonisch contact, onbereikbaar, levert product niet wat al 10 dagen geleden besteld is.

Zeer vriendelijke behulpzame verkopers dank daarvoor moet wel beetje aangeleerd worden werkt niet op een twee drie ben toch dik tevreden zijn de baterijen appart te koop aub?

Goede prijs, snelle levering

Eerste keer bestelling geplaatst- ben zeer tevreden!

Snel geleverd, werkt perfect

Product prima

Pluspunten

Spullen zijn zeer goed geleverd Onze nieuwe kitten zou er heel erg blij mee zijn. Dankuwel!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Doet wat het beloofd.

Ik kreeg geen aankoop / betalingsbevestiging via de mail.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het was er snel

Het mij toegezonden artikel was niet de bestelde maat en past dus niet vervolgens heb ik het terug gestuurd.

Pluspunten

Snelle levering!

Pluspunten

Goede communicatie over levering en product netjes verpakt

Pluspunten

Keurig netjes op elk gebied. Ook perfect geholpen bij enige vragen.

Pluspunten

mijn pakket bleek verloren bij post.nl. klantenservice heeft dit tijdens chatgesprek opgelost. perfect

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Levert snel

Megagrote doos om een klein potje te versturen. Zonde van het karton.

Pluspunten

Veel keuze, makkelijk om producten te zoeken/kiezen en te bestellen

Dag en tijd van levering, bij mij was het zo dat het dinsdag geleverd werd, ik kon nergens aangeven dat ik op dinsdag niet in staat was om thuis te blijven daarvoor, het pakketje wordt dan bij buren afgegeven maar misschien wil ik dat wel helemaal niet?

Pluspunten

Zeer goede service! Snel en correct geleverd.

Hoofdstraat 277

1611 AG Bovenkarspel

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]