Niet leuk

Ik heb voor de 2e keer de ervaring dat er een verkeerde materiaal omschrijving bij de overhemden staat, dan staat er katoen en je krijgt linnen

Nette levering

Jas netjes verpakt, prijs aangepast ivm bevrijdingsdag actie, allemaal top gegregeld.

Geweldige collectie, toegankelijke website

Door het wegvallen van de enige herenmodezaak die in Zutphen (en de regio Achterhoek) broeken van mijn favoriete merk (M.e.n.s.) verkocht, vond ik als alternatief de website van Schulte herenmode. Ik ben daarop prima geslaagd. De levering vond vervolgens snel plaats.

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Snelle afwikkeling en levering van de geplaatste order. Prettige webshop om doorheen te bladeren. Aanrader.

• Kwaliteit

Fijne winkel die doet wat hij zegt

Heldere presentatie. De gekozen bestelling is prompt en keurig afgeleverd.

• Kwaliteit

Mooi en betaalbaar. Snel geleverd.

Erg mooie en duurzame producten. Snel geleverd in een luxe verpakking. Leuke aanbiedingen.

• Kwaliteit

Geweldig en goede na service !

Ik bestel steeds online. Mocht ik vragen hebben helpen ze me prima via telefoon. Een keer was de maat toch niet goed en werd geretourneerd met zeer goede opvolging. Reeds enkele jaren klant en vind het alleen spijtig dat de winkel zo ver is want zou het eens graag in het echt bezoeken!

Prima, zoals het hoort !

Prima, zoals het hoort !

Snelle levering, mooie broek

Na telefonisch advies omdat de jeans (van Piere Cardin) die ik normaal draag uit de productie genomen was, zeer tevreden met het advies voor een vergelijkbare vervaning (Gardeur). Bestelling was vlot geleverd en keurig verpakt.

Prima ervaring. Aan te raden

Kwalitatieve goede kleding.

niets op aan te merken.

Ik heb kledij online gekocht. Niet alleen is de bestelling en de levering zeer vlot verlopen en conform de verwachtingen qua dag en uur maar ook que service en kwaliteit van de geleverde kledij.

Makkelijk bestellen, goede levering

Zie boven

Prima geholpen volop keuze

SUPER!!!!!

Snelle en nette levering samen met perfecte kwaliteit

Degelijk en functioneel

Duidelijke website met begrijpelijke info. Jammer dat de betalingsmogelijkheden “krakkemikkig” zijn.

• Kwaliteit

Ik heb 2 poloshirts bested deze werden netjes verpakt in een luxe doos bezorgd. Betaling via afterpay gedaan Volgende keer bestel ik weer bij schulte

alles naar wens en volgens afspraak

alles naar wens en volgens afspraak

snelle levering, goede kwaliteit

snelle levering, goede kwaliteit

Goed en breed assortiment

Gewoon goed, degelijk en betrouwbaar

• Kwaliteit

Goede snelle levering, goede afhandeling,uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Vakkundige en aangename assistentie

Ik werd vriendelijk en professioneel geholpen bij mijn keuze.

• Kwaliteit

zeer snelle levering en goede kwaliteit. Min punt de reclame op mijn computer. Zeer storend

Gewoon goed

Gewoon goed

correct, snel en goed.

sommige overhemden krimpen toch nog flink ondanks volgen wasvoorschrift, da's jammer.

• Kwaliteit

Super service en zeer deuidelijk website

Nog nooit een probleem gehad. Keurige verending en altijd perfect.