Topwinkel!

Super snel en netjes de kleding ontvangen. Zeer zeker een aanrader om hier je kleding te kopen.

Prima winkel!

Meestal bestel ik hier mijn overhemden. Altijd een snelle levering en goede materialen. De laatste keer zat er een slimline bij die mij niet paste, dus geretourneerd. Al vrij snel een bevestiging in de email ontvangen en binnen enkele dagen stond het bedrag alweer retour op de bank. Kortom, prima service!

Snelle, foutloze levering

Fijne snelle complete levering

Perfecte service

Per ongeluk een item besteld dat niet conform mijn wensen was. Een email gestuurd. De volgende dag een keurige email terug ontvangen. Met de oplossing . Het nog niet verzonden item wordt in genomen. Binnen een paar dagen staat het bedrag op mijn rekening.

Snelle levering, uitstekende service

Prima en snelle levering

• Kwaliteit

Schulte is goed, shirt deze keer wat minder

Idem

• Kwaliteit

Graag een reactie / geen contactinfo

Beste, Op 15/1 heb ik (met ordernummer 1000045878) 2 jassen (barbour Hawthorn wax) besteld in de maten 52/L en 54/XL. Helaas heb ik een verkeerde jas (Malcolm) ontvangen in de passende maat (54/XL). En tevens de correcte jas (Hawthorn) in een maat die helaas niet bleek te passen. Beide jassen heb ik op 20/1 geretourneerd. Met bovenstaande toelichting en tevens de opmerking dat ik graag de Hawthorn wax in de maat 54/XL wil bestellen. Daarop heb ik helaas nog geen reactie gehad. Ik heb overigens geen idee hoe ik via en andere weg contact met jullie kan krijgen. Mvg Bas

• Kwaliteit

Wij hebben contact opgenomen met de klant. Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail, klantenservice@schulteherenmode.nl en via telefoonnummer 0252-700276.

Geweldiggggg

Zoals verwacht, snelle bezorging , hoge kwaliteit juiste maat mooie prijs en goed verpakt

snelle verzending

mooie kleding en goede kwaalitijd

Correcte levering

Heb ervaring met pasvorm van Olymp en Ledub overhemden en heb zelfde maat besteld.

• Kwaliteit

Schulte is snel en correct

Precies dezelfde blouse besteld, alleen deze keer 10 cm korter en is eigenlijk te klein, Schulte kan hier niks aan doen, dit ligt aan Gant die er 'n loopje mee nemen.

Goed advies in pasvorm

Eerst in webshop een kolbert besteld. Pasvorm was direct oke. Later in Leidschendam in de winkel verdere aankopen gedaan Top advies en goede service!!

Gemakkelijke site.

Snel gevonden wat ik zocht.

• Kwaliteit

Altijd tevreden bij houden en retour sturen.

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Gemakkelijk en snel retour

Mijn toegestuurde jeans bleken te klein en van verkeerde stof. Het retour zenden ging kinderlijk eenvoudig en ik had mijn geld binnen een paar dagen weer op mijn rekening.

Gewéldig !

Had hier in België een jas gezien bij NZA New Zealand Auckland, wou deze in 't groen, .... alleen nog in 't blauw. Dan even checken op de computer en zo "Schulte Herenmode" gevonden met mijn jas, juiste maat, juiste kleur. Werd mij geleverd binnen de 2 dagen in een luxueuse, serieuse verpakking. Uiteraard was ik zéér tevreden en ga nog dikwijls de website van Schulte raadplegen. En heb direct gereageerd met een mail. Bedankt.

• Kwaliteit

Ik had zelf de verkeerde maat broek besteld, retour gestuurd en de juiste maat besteld, perfect geregeld!!!!

• Kwaliteit

Bestelling vlot en correct geleverd

• Kwaliteit

Overzichtelijke site. Genoeg keuze. Zeer snelle levering. Netjes kreukvrij verpakt in een doos.

• Kwaliteit

Zeer goede en correcte ervaring.

Ruime ervaring voor mijn herenbroeken. Niet alle items waren op voorraad, zodat levering uitgesteld werd. Binnen 1 week was ontbrekend item weer voorradig en werd alles keurig verpakt geleverd.

Perfecte winkel

Heel veel keus ook voor een maatje meer. Prima service en kwaliteit

Fantastische webshop

Snelle reactie, snelle levering. Ook van na te leveren order. Perfecte retour regeling en snelle terugbetaling bij retour! Zeer tevreden.