goede overzichtelijke snelle service

Duidelijke website, fijn dat er maattabellen bij staan, snelle service, netjes verzonden

Slechte service

Begin augustus bestelde ik een Meyer spijkerbroek en met Ideal betaald. De broek (ordernr. 2113-906-HK werd vlot geleverd maar paste slecht en werd dus geretourneerd. Het is nu bijna 1,5 mnd later en ik heb nog steeds niet het aankooopbedrag van € 90,97 retour ontvangen. Dat noem ik dus slechte service.

• Kwaliteit

Wij hebben het uitgezocht en zien dat de refund al op 25 augustus is uitgevoerd. Ons betalingssysteem heet Adyen en onder die naam staat het bedrag ook bijgeschreven op uw rekening. Wij adviseren onze klanten om contact op te nemen als het retour te betalen bedrag na 3 dagen nog niet op de rekening staat. U kunt een e-mail sturen naar klantenservice@schulteherenmode.nl of bellen van maandag t/m vrijdag van 10:00-17:00 uur naar nummer 0252-700276.

Altijd zeer snel en correct

Zeer goed.

Prettige kennismaking met Schulte

Tot voor kort had ik nog nooit bij Schulte besteld, maar er kwamen wat mooie aanbiedingen voorbij in de zomersale. Het aanbod van mijn maat vond ik erg fijn, want daar loop ik vaak tegenaan. Daarnaast was de levering snel en het retourneren gratis. Wilde wel meer producten houden, maar de kleuren vielen me wat tegen, maar daar kan Schulte niets aan doen.

• Kwaliteit

bestelt en snel geleverd goed en betrouwbaar

precies wat ik van mijn vanguard broek verwachte

Prima levering

Goede bestelsite, vlotte service.

• Kwaliteit

Uitstekende webshop en aanbiedingen, zeer vlotte levering.

Bij het bezoeken van de webshop was ik verrast door het brede assortiment en de uitstekende aanbiedingen. Ook de vlotte levering liet niets te wensen over. Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen.

• Kwaliteit

Snelle levering maar overhemd valt tegen

Ik koop al jaren overhemden van Le Dub en grijp nooit mis. Ik krijg het idee dat Schulte oude restpartijen opkoopt. De dubbele manchet is vies en niet schoon te krijgen. De gesteven kraag is ook niet wat ik gewend ben. Dus waarschijnlijk een enkel exemplaar in een restpartij. Jammer want het zou een tijdloos wit overhemd met dubbele manchetten behoren te zijn.

• Kwaliteit

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over het door u bestelde overhemd. Wij kopen onze voorraden in bij gerenommeerde leveranciers. Helaas hebben wij geen e-mail noch telefoon van u mogen ontvangen over deze klacht om een oplossing te vinden. Bij ontvangst van uw bestelling kunt u altijd meteen reageren wanneer er een klacht is. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar klantenservice@schulteherenmode.nl of door te bellen naar 0252-700276. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00-17:00 uur.

prima bedrijf

ik had 4 stuks kleding besteld, 1 ervan was te groot en heb ik terug gestuurd. keurig en netjes afgewikkeld, complimenten

Gewoon goed.

Snelle levering.

• Kwaliteit

Goede producten, goede service, snelle levering

De website was gemakkelijk in gebruik. De betselde producten waren van prima kwaliteit, en werden zeer snel geleverd.

alles perfect verlopen

alles was goed verzorgd en op tijd verzonden met vriendelijke groeten pauline

• Kwaliteit

zeer aangename website en modezaak

prachtige producten. Zeer betaalbaar Service is optimaal. website is duidelijk. nodigt uit tot koop.

volledig naar verwachting

Ik bestelde een voor mij bekend model. Het was echter niet op voorraad. Tot mijn opluchting werd het alsnog 2 dagen later geleverd.

Mooie prijs, vlotte levering

Prachtig overhemd voor een mooie prijs. Vlotte levering en netjes verpakt

Prima producr

Snelle bezorginf

Nette service

Duidelijk bestelproces met een nette afhandeling. Het bestelde product was netjes verpakt

• Kwaliteit

Mooie winkel met bekwaam en aardig personeel. Goede kwaliteit kleding. Via internet hetzelfde verhaal. Snelle levering, in perfecte verpakking. Al met al in het geheel een meer dan goed bedrijf die doen wat ze zeggen. Ik kan deze kledingzaak aan iedereen aanbevelen.

Prima eerste ervaring

Polo besteld van Polo Ralph Lauren die ik nergens anders kon vinden. De bestelling ging vlot, de informatie was prima, de betaling ook. Levertijd was iets van twee dagen en dat werd ook nagekomen. De levering ging goed en de kwaliteit was naar verwachting.

• Kwaliteit

Helemaal goed en naar wens en verwachtingen

Één mooi product, keurig verpakt en goed ontvangen waarvoor dank.

• Kwaliteit

Veel keus en snelle levering en prima afhandeling

Wij bestellen hier altijd spijkerbroeken. Mijn man is lang en kan hier prima slagen.

Prima kwaliteit en service

Zie aanhef

Uitstekend.

Snelle levering. Goed en netjes verpakt. Prima update zending. Retourgoederen binnen korte tijd terugbetaald.

• Kwaliteit

Prima prijs en snel geleverd

Mooie aanbieding, snel geleverd. Top!

Top quality, top service