Snelle handeling

Tot in de puntjes geleverd

Hier kom ik meer terug

Gezocht, gevonden, besteld en ontvangen. Alles ging moeiteloos en snel. Het gekochte jasje kwam in mooie doos, met hanger en beschermhoes en dat alles voor een scherpe prijs. Erg blij mee, ik kom hier zeker meer online aankopen doen.

Supersnel

Mooie kleding en supersnelle levering. Top.

• Kwaliteit

Fantastisch deze site goede kwaliteit kleding! Ruime keus snelle levering. Beveel dit aan goede service.

• Kwaliteit

Snelle levering en site is duidelijk en veel keus

Alles oké !!

Toppie !

Prima web shop

Alles goed en snel geregeld

• Kwaliteit

Mooie spullen via duidelijke website

Altijd netjes op tijd en goed verpakt. Soms leuke aanbiedingen. Aanbeveling: lagere prijs bij grotere afname

Mooie kleding, snel bezorgd

De kleding is mooi en past prima en werd snel bezorgd.

• Kwaliteit

Tiptop in orde op alle gebied

Wat een winkel, van het moment van bestellen tot uw product ontvangen super in orde. Ik had 2 paar schoenen gekocht, omdat ik niet kon kiezen. Het ene paar ontgoochelde mij en dus besloot ik het retour te sturen. Zo makkelijk, zo vlot, super winkel.

• Kwaliteit

Een winkel met prachtige kleding en een vlekkeloze levering en eersteklas service!!

Schulte heeft prachtige winkels en een mooie webshop. Ze doen wat ze beloven en de organisatie loopt geolied! Vlekkeloze levering van kwaliteitskleding. Een aanrader voor iedereen!

Correct, netjes en verzorgd

Goede, snelle levering, goed verzorgd verpakt en goede service!:)

• Kwaliteit

Kwaliteit in broeken ook voor de lange man

Ik koop al enige jaren bij Schulte de Gardeur broeken omdat ze geweldig lang uitvallen en goed gemaakt zijn. Ik koop ook MacJeans omdat ze beschikbaar zijn in de lange maten, bovendien zijn het prachtige jeans. De service van Schulte is uitstekend. Ze helpen je met kennis van zaken en ze zijn vriendelijk.

Goede website, snelle levering

Ruime keuze op duidelijke site. Levering vlot en correct.

Subliem geholpen

Een medewerkster is aan de telefoon gebleven om te helpen met de bestelling .uiterst vriendelijk bleef ze!

Alles dik in orde

Zie hierboven

Zeer goed!

Altijd correcte afwerking.

Mijn ervaring is goed.

De pantalon die ik besteld had past goed. En ook nog korting vanwege een foute levering. Super !

• Kwaliteit

Prima snelle levering. Retouren te traag

Het terugstorten van het betaalde bedrag bij retouren zou ik graag iets sneller zien. Vriendelijk gegroet J. A. SMIT

Hoodie

Zoals altijd snel goed en accuraat

Ik heb geen klachten

Ik heb online besteld en het product werd netjes binnen de aangeven tijd bezorgd.

Hele fijne terugkoppeling

Fijne klantenservice

Prima verzonden

Fijne zaak Mooie collectie

Ik slaag steeds bij Schulte vooral in grote maten. Goede afhandeling