Helemaal super.

Perfecte webshop met super service. Makkelijk zoeken, uitgebreid assortiment.

• Kwaliteit

Goede kwaliteit kleding, snelle levering.

Uitstekende zaak om herenkleding bij te kopen!

Geweldige service!

Aankoop snel geleverd.

• Kwaliteit

Prima kwaliteit en correcte bezorging

goede service

• Kwaliteit

goede web-site, bestelling ok en snelle verzending

Ik ben door Meyer bij Schulte terechtgekomen en dat is prima

Zie bovenstaande!

Klopte allemaal!

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Koop wr al jaren! Kleding op website blijft voor mij lastig snel te vinden door de ‘verhalen’ over de producenten.

Top winkel

Een winkel/webshop met super veel keus Mooie merken Goede service Snelle en goede bezorging Alles zorgvuldig ingepakt

Perfekt

Alles is tot in puntjes geregeld

• Kwaliteit

Veel te dure truien van matige kwaliteit

Verpakking en verzending zijn uitstekend.

heel goed

Ik kreeg alleen een ordebevestiging en verder niets meer vernomen van Schulte-Herenmode. jammer want ik wist niet wanneer het bezorgd zou worden. Maar het verzonden pakket kwam na een aantal dagen en zag er goed verzorgd uit. Ik ben heel tevreden.

Positieve ervaringen

Correct en positief

• Kwaliteit

Kwalitatieve goede kleding en altijd snelle en correcte verzending

Overzichtelijke site. Vaak aanbiedingen met korting. snelle en correcte afhandeling en verzending.

Prima service en keuzes

Alle bestellingen worden prima verwerkt. Daar ik regelmatig aankopen doe en die altijd uitstekend verwerkt worden, vraag ik om niet meer te hoeven beoordelen.

• Kwaliteit

Snel geleverd en voldoet aan verwachtingen!

• Kwaliteit

klantenservice is niet bereikbaar en reageren slecht op email

Als het allemaal goed gaat met bestellen dan loopt het meestal wel ok. Maar klantenservice heeft 10 dagen nodig voordat ze reageren, dat vind ik slecht want die heb je juist nodig als er iets niet goed gaat. Krijg de indruk dat de website vanuit een winkel geregeld word en als het druk is in de winkel dan moet de site maar wachten, dat is jammer. Ik kijk tegenwoordig naar andere sites

Doen wat beloofd is

Keuze uit 2 kwaliteiten vest gemaakt. De duurste was toch ook de beste. Terug storten van geld verliep tot nu toe soepel.

was netjes verzorgd.

prima service

Ben 1 maal fysiek naar de winkel geweest, maar dat is vanuit Veldhoven toch een heel eind weg. Daarna en daarvoor heb ik meerdere broeken besteld, die mij pasten en die ik niet in mijn omgeving kon kopen. Daarnaast heb ik meerdere vesten gekocht, soms 1 terug moeten sturen vanwege de pasvorm, maar meestal tot volle tevredenheid. 1x een fout product opgestuurd gekregen, maar ook dat werd naar tevredenheid opgelost. al met al toch zeer tevreden!!

Prima service, uitstekende kwaliteit

Het is heel gemakkelijk om bij Schulte te bestellen. De collectie herenmode is van goede kwaliteit en zeer gevarieerd met keuze uit vele merken en soorten kleding. De levering vindt meestal plaats binnen twee dagen in een degelijke verpakking. Terugsturen is totaal geen probleem en is ook zeer gemakkelijk. De retourservice vind ik misschien wel het grootste pluspunt van Schulte Herenmode.

• Kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

• Kwaliteit

Altijd zeer correcte ontvangst van bestelde artikelen.

• Kwaliteit

mijn mening is heel goed om te kopen

ik had vragen over bestelling en bij tel overleg heel vriendelijke en goede service