Toppie verzorgt en levering op tijd

Goede site en mooi product geleverd. Keurig verpakt! 1 woord geweldig!

• Kwaliteit

Is wel eens beter geweest.

Van onze bestelling waren de T-shirts verkeerd en die konden wij niet ruilen in de winkel. Maar ook niet via de website !! De door ons bestelde pantalon werd 1 maand na bestelling separaat geleverd. De korting op geretourneerde T-shirt hebben we nu niet kunnen verzilveren. Toch een beetje teleurgesteld. In plaats van koopgemak een hoop gedoe en niet het gewenste (koop)-resultaat!!

PRIMA

• Kwaliteit

Snelle en goede levering.

Prima ervaring

De pantalon voldoet aan alle verwachtingen. Hij werd zorgvuldig verpakt en binnen de beloofde tijd geleverd.

Fijne zaak

Is goed heb nu een betaling gedaan die nog open staat bij afterpy sorry vind ik slordig

• Kwaliteit

Snelle levering en veel keuzes

• Kwaliteit

Snelle verzending. Netjes ingepakt.

• Kwaliteit

Snelle en correcte levering.

Overzichtelijke informatie op website. Gebruiksvriendelijk bestelproces en snelle levering conform wensen.

• Kwaliteit

Geweldige kwaliteit en assortiment !

Meddens Arnhem stopte, daarna Tempelman Zutphen, vond Schulte op iternet. Wat een geluk.

• Kwaliteit

Kwaliteit en pasvorm artikel uitstekend!

De gewenste broek alleen kunnen krijgen bij Schulte. Chapeau!

• Kwaliteit

Zoals altijd wordt geleverd wat gevraagd werd

Alles naar wens, meer hoeft niet.

Gewoon goed

Snelle levering bij eventueel retourneren geen problemen. Zo hoort het.

• Kwaliteit

Snelle correcte afhandeling van bestelling

Aanbeveling is om ontvangst retourzending te bevestigen en retourbetaling wat sneller te verzorgen. Ik bestelde 4 broeken waarvan ik er 1 terugstuurde. Na een week is aankoopbedrag van geretourneerde broek nog niet teruggestort. Ik vind dat dit te lang duurt

Aanrader!

Bij Schulte klopt het allemaal. Veel keus, voldoende maten beschikbaar en snelle levering. Ook retourneren gaat heel goed en de betaling wordt per omgaande teruggestort. Echt een aanrader!

Onduidelijke maatvoering

Zoekt op de website naar normal fit en krijgt dan modern fit voorgesteld. Gevolg: je moet het spul weer terugsturen. Jammer. Het product is verder prima.

Niet goed.

In de mouw is een stiksel los en moest eerst worden gerepareerd. De stof was te krap gesneden.

• Kwaliteit

Keurige aflevering en prachtige heren blouse

Dik tevreden over verzending

Ben zeer tevreden

Tevreden klant

Prima producten, snel geleverd

Het assortiment van Schulte Herenmode is groot en je slaagt nagenoeg altijd. Je kunt vlot bestellen en er wordt snel geleverd

Leuke collectie, ingewikkeld zoeken

Met name de site vormt een uitdaging. Je kunt heel veel filteren, maar dan kun je niet gemakkelijk 'terugkijken'. De behandeling van de bestelling verloopt prima. Je wordt goed geïnformeerd over de voortgang en de spullen zijn mooi verpakt. In mijn geval ging ook het terugsturen van een niet-passend kledingstuk heel gemakkelijk. Nu nog wachten op de 'retour-euro's'.

• Kwaliteit

stipt en correct. Zoals het een echte herenmodezaak betreft

Betrouwbare internetleverancier. Ok als produkt een keertje niet naar wens is. Soepele terugzend regels en snelle terugboeking van aankoopsom

Positief

Volgens verwachting