onbetrouwbaar

iets besteld en achteraf blijkt dit niet meer leverbaar. Email met melding dat het artikel net verkocht is. Was de tweede keer bij Schultz. Nog nooit gehad bij andere websites. Ik zie dat meerdere mensen hetzelfde probleem met Schultz hebben.

lengtematen perfect

Voor de eerste keer bij Schulte besteld. Zeer uitgebreid keuze en duidelijke info bij de producten zodat je juiste keus kan maken. Ik ben zeer tevreden over de pasvorm.

• Kwaliteit

Prachtige collectie herenmode met veel keus. Ik kocht een pantalon voor mijn man. Verzending duurde wat aan de late kant. Klantenservice dame was uitermate vriendelijk en gaf aan dat er een nieuw logistieksysteem was. Hierdoor had mijn pakketje vertraging op gelopen. Kan gebeuren. Het pakketje kwam twee dagen later binnen in een prachtige doos. De pantalon was mooi en netjes verpakt. Al met al een echte aanrader!

Slordig

Besteld en betaald omdat het in voorraad is. Drie dagen later krijg je bericht dat het niet geleverd kan worden.

• Kwaliteit

Het kan voorkomen dat artikelen door meerdere mensen tegelijk besteld worden. Het artikel gaat naar de eerste die de bestelling heeft afgerond. Normaal gesproken krijgt de klant vrij snel bericht dat het artikel helaas niet meer leverbaar is. Het spijt ons dat dit langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor.

Slechte klantendienst

De klantendienst is wel heel moeilijk bereikbaar. Ik wacht nu al bijna een week op mijn bestelling en ik krijg maar geen reactie. Bij mijn bestelling stond 1-3 werkdagen. Dat worden er zo al bijna 5 en ik krijg maar geen reactie over de reden hiervan. Beetje vreemd !!!!

• Kwaliteit

Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen bestellingen te verzenden. Helaas lukt dit niet altijd. Onze voorraad ligt verdeeld over 9 locatie. Na de invoering van een nieuw ordersysteem zijn wij helaas tegen wat problemen aangelopen. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij meer e-mails en telefoontjes krijgen dan normaal waardoor wij een achterstand hebben opgelopen. Er wordt hard gewerkt om alle problemen op te lossen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Besteld, betaald, niet meer beschikbaar

Vrijdags besteld, op de site staat binnen 1-3 werkdagen bezorgd. De woensdag erop even gebeld waar de bestelling blijft. Medewerkster beloofd dezelfde dag mij te mailen waar het fout gaat. Geen mail. Donderdag weer gebeld, medewerkster geeft aan dat het product er niet meer is. Slecht dat ik eerst niks hoor en pas als ik zelf erachteraan ga dit verhaal hoor.

• Kwaliteit

Het kan gebeuren dat twee mensen hetzelfde artikel bestellen terwijl er nog maar een op voorraad is. Het artikel gaat dan naar degene die als eerste de bestelling heeft afgerond. Normaal gesproken krijgt de klant daar binnen uiterlijk twee dagen bericht van. Helaas hebben wij geconstateerd dat er bij de invoering van ons nieuwe ordersysteem een aantal dingen fout zijn gegaan. Wij hebben daardoor een achterstand opgelopen bij onze klantenservice. Wij vinden het heel vervelend dat de klant veel later dan gebruikelijk te horen heeft gekregen dat het bestelde artikel er niet meer is. Onze excuses hiervoor.

Dankbaar voor gemakkelijke retouren waardoor ik de goed passende maat heb gevonden waar ik voorlopig mee verder kan. Trouwe klant geworden.

Zéér goed!

Fijne winkel,online T-shirts gekocht gelijk de goeie mooi en snel verzonden daar kunnen andere bedrijven nog een puntje aan zuigen!Bedankt!

Afwikkeling retourzending......

Mijn ervaring zoals genoemd op 4 mei j.l. was positief, na retournering is de verwerking daarvan een drama waarbij men doet voorkomen alsof ik een fout begaan heb, terwijl het tegendeel bewaarheid is geworden. Dame klantenservice heeft, denk ik haar best gedaan maar de email wisseling daarna was weer slecht. Geld was al teruggeboekt en dan gaat men alsnog weer reageren op een gestuurde email met daarin een onjuiste stellingname. Eens maar nooit weer bij deze club, account kan weer verwijderd worden.

• Kwaliteit

Helaas hebben wij door het invoeren van een nieuw ordersysteem, ziekte en drukte op onze website een achterstand opgelopen op onze klantenservice. Daardoor kan het komen dat u nog antwoord op een e-mail heeft gekregen terwijl u al telefonisch contact heeft gehad. Onze excuses hiervoor.

Slechte afhandeling klacht

Geen bevestiging dat klacht is ontvangen. Waardoor ik zelf meerdere keren telefonisch contact heb gezocht waarin aangegeven werd dat collega contact zou opnemen. Eerdere klacht word niet meer in behandeling genomen omdat ik te lang gedaan zou hebben over het retour sturen van de jas. Ik heb toentertijd aangegeven dat ik geen tweede winterjas heb, er werd mij gezegd dat het niet per de direct hoeft. De jas was pas 4 maanden oud op 14 januari toen ik de klacht melde. Schandalig voor een jas van €350!

• Kwaliteit

Zodra de jas was ontvangen heeft de klantenservice meteen actie ondernomen door contact op te nemen met de klant en is de jas ter reparatie bij de kleermaker gebracht. Wij hebben contact opgenomen met de klant.

Prima ervaring!

In 't weekeind bestelling gedaan. Keurig track and trace en dinsdag pakket ontvangen. Héél erg verzorgd ingepakt in stevige doos. Goede keus in grote maten. Ga hier zeker weer bestellen. Echt een aanrader deze (web)shop!

klantvriendelijk en behulpzaam

Pantalon besteld, die op de site middel grijs van kleur was, maar bij levering heel donker grijs (zwart bijna) was. Na contact met zeer begrijpvolle klantenservice (Jeanette) pantalon retour gestuurd, waarna zonder problemen een lichtere pantalon is op gestuurd. Chapeau.

• Kwaliteit

Prachtige winkel, geweldige collectie en perfecte klantbehandeling

Afgelopen zaterdag de winkel in Hillegom bezocht nadat de indrukwekkende website was bezocht. Wat een prachtige winkel, geweldige collectie en professionele klantbehandeling, allen ervaren nette medewerkers met kennis en verstand van materialen en mode en direct een juiste inschatting maken. Super mooi adres, voor 100% aan te bevelen. Ik keer zeker en heel graag terug.

• Kwaliteit

Helaas geen reactie op vraag bij klantenservice

Artikel retour gestuurd omdat 1 dag na bestellen er 20% korting was. Hierover vraag gesteld bij de klantenservice, helaas na 3 dagen nog steeds geen reactie.

• Kwaliteit

Wij begrijpen dat het heel vervelend is dat het zo lang duurt voordat u antwoord op uw e-mail krijgt. Vanwege ziekte en extreme drukte hebben wij helaas een achterstand opgelopen met het beantwoorden van de e-mails. Onze excuses hiervoor. U kunt altijd telefonisch contact opnemen om sneller antwoord op uw vraag te krijgen. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:30 op telefoonnummer 0252-700276.

bestellingen uitstekend , klantenservice onvoldoende

Jassen, hemden, polos die ik er bestelde zijn kwalitatief, mooi en snel geleverd. De klanten dienst daarentegen die heeft meer tijd nodig om te antwoorden op mails als dat bestellingen geleverd worden. Een tweede keer ervaar ik dat ze niet op eerste mail antwoorden. Bij deze nog eens een herinnering aan de mail van dinsdag. Voor de kwaliteit en de gewone service niks dan lof.

• Kwaliteit

Is me toch een beetje tegen gevallen

Wat ik al zei, toch een beetje tegen gevallen: een overhemd wat veel te groot was het leek wel een klein bed laken, en terwijl ik aan het passen was werd mijn vrouw voorzien van koffie, en mij werd niet gevraagd, daar wij een reis van 1 1/2 uur hadden gemaakt ,en personeel onderling is volgens ons niet 1 ,andere verkoper hoorden we zeggen ik zal even in magazijn kijken dit is tegen ons na lang zoeken niet gezegd. Enz,

• Kwaliteit

Het spijt ons te vernemen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad in een van onze filialen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen het intern bespreken.

Niet leuk

Ik heb voor de 2e keer de ervaring dat er een verkeerde materiaal omschrijving bij de overhemden staat, dan staat er katoen en je krijgt linnen

• Kwaliteit

Het kan inderdaad voorkomen dat er soms een fout staat op onze website. Wij horen dat altijd graag van de klant zodat wij dat kunnen corrigeren. Er staan zoveel artikelen op onze website dat wij dit niet altijd in de gaten hebben, tenzij iemand ons hierop attendeert.

Nette levering

Jas netjes verpakt, prijs aangepast ivm bevrijdingsdag actie, allemaal top gegregeld.

Geweldige collectie, toegankelijke website

Door het wegvallen van de enige herenmodezaak die in Zutphen (en de regio Achterhoek) broeken van mijn favoriete merk (M.e.n.s.) verkocht, vond ik als alternatief de website van Schulte herenmode. Ik ben daarop prima geslaagd. De levering vond vervolgens snel plaats.

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Snelle afwikkeling en levering van de geplaatste order. Prettige webshop om doorheen te bladeren. Aanrader.

• Kwaliteit

Fijne winkel die doet wat hij zegt

Heldere presentatie. De gekozen bestelling is prompt en keurig afgeleverd.

• Kwaliteit

Mooi en betaalbaar. Snel geleverd.

Erg mooie en duurzame producten. Snel geleverd in een luxe verpakking. Leuke aanbiedingen.

• Kwaliteit

Geweldig en goede na service !

Ik bestel steeds online. Mocht ik vragen hebben helpen ze me prima via telefoon. Een keer was de maat toch niet goed en werd geretourneerd met zeer goede opvolging. Reeds enkele jaren klant en vind het alleen spijtig dat de winkel zo ver is want zou het eens graag in het echt bezoeken!

Prima, zoals het hoort !

Prima, zoals het hoort !

Snelle levering, mooie broek

Na telefonisch advies omdat de jeans (van Piere Cardin) die ik normaal draag uit de productie genomen was, zeer tevreden met het advies voor een vergelijkbare vervaning (Gardeur). Bestelling was vlot geleverd en keurig verpakt.