
Goeie kwaliteit voor een goeie prijs
Uitstekende zaak zowel de webshop als de fysieke winkel in Hillegom. Meer dan voortreffelijke keuze, zeer veel maten en uitermate vriendelijk en deskundig personeel. Ik kan iedereen de zaak aanraden
.
Zie boven
Prima keuze mogelijkheden welke overzichtelijk is en vervolgens een vlotte afwikkeling van de aankoop.
Fijne website. Mooie kleiding en snelle levering in goede verpakking
Artikel snel en correct geleverd. Kleine kortingen, maar goede merken en volledige beschrijving van elk product.
Zeer goed
Zeer tevreden
Als afleveradres mijn huisadres opgegeven. Bleek dat het pakket rechtstreeks naar een afhaaladres was gestuurd (gamma). Had ik net zo goed naar een winkel kunnen gaan -> wat juist niet de bedoeling was.
Bedankt voor uw review. Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het vervelend is dat uw pakket direct naar een afhaalpunt is gebracht. Helaas hebben wij geen invloed op de exacte afleverlocatie. Bij drukte of wanneer bezorging aan huis niet mogelijk is, kiest PostNL er soms voor om pakketten direct naar een afhaallocatie te sturen. Dit doen zij om de bezorging zo snel mogelijk te laten verlopen.
De jas was supermooi in een hoes verpakt. Ik geniet ervan hoeveel zorg jullie aan het verzenden besteden.
Echt een mooi shirt voor een leuke prijs. Snel bezorgd en goede communicatie rondom de aankoop.
Pakket was snel binnen, en goede kwaliteit overhemd.
Ik had een mooie pantalon besteld voor mijn man, maar hij wilde hem niet houden. Jammer dat hij retour ging, want hij stond hem zo mooi. Sorry Schulte voor het ongemak
Mooie producten en snel geleverd. Telkens weer.
Hemd is goed, duurde een beetje lang voordat ik het ontving
Voor Harris Tweed, Barbour, Ralph Lauren, Wellington of Bilmore producten moet u hier zijn. Snelle levering. Ben zeer tevreden, ik kom hier graag terug.
Keurig verzonden in nette verpakking. Kledingstuk zat netjes in kledingbewaarzak.
Altijd heel vriendelijk geholpen. Onder shoppen in de zaak krijg je ook nog wat te drinken aangeboden.
De bestelling is helemaal in orde, de maat is goed en alles correct afgeleverd.
Steeds een super goede ervaring, en jullie verpakking is top.
De aankoop werd op tijd bezorgd en was netjes verpakt.
Had eerst de verkeerde maat besteld, door de handige doos was het een fluitje van een cent om het pak te retourneren. Geld was snel teruggestort en de neiuwe goede maat snel bezorgd.
Verrassend genoeg gaf mijn winkelmand aan dat de verzending gratis zou zijn. Dat bleek dus niet waar omdat bij het afrekenen de verzendkosten alsnog werden bijgeteld. De verzendkosten waren weliswaar niet hoog maar het been werd stijf gehouden. Toch het gevoel dat de klant hier niet serieus werd genomen.
Bedankt voor uw review. Sinds dit jaar rekenen wij inderdaad €1,95 verzendkosten voor bestellingen onder de €50. Dit hebben wij duidelijk vermeld op onze website, onderaan bij het kopje ‘Verzenden’. Bij bestellingen vanaf €50 nemen wij de verzendkosten uiteraard voor onze rekening.
Sokken met de aanduiding “wijd” ome de enkel kon ik niet vinden. De verpleging zette rigoreus de de schaar in het boord van de sokken. Nu op onze hoge leeftijd 88 en 89 vinden wij dat jammer van de airport Falke sokken waarvan we er jarenlang velen hebben gekocht! Hartelijk dank Dino en Dieuwke Ledeboer
106-110 Hoofdstraat
Hillegom 2181 EG
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.