Duidelijke website, goede prijs, snelle afhandeling

De website is uitgebreid en duidelijk. Goede prijzen. Afhandeling correct en snel.

je n ai pas recu ma commande

j'attends toujours ma commande le livreur dit qu'il l'a depose dans la boite aux lettres mais c'est impossible je voudrais ma commande

• Would you recommend us? No

Goede en goedkope webshop

Prima ervaring, aardige mensen en snelle reactie op vragen, kortom, een aanrader!

mooie snelle levering

duidelijke website met veel informatie

Gewoon goed

Snel geleverd , netjes verpakt.

Hee erg goed

Goeie prijs, snelle levering.

Per toeval op deze site terechtgekomen en gevonden wat ik zocht....en ook nog eens in de juiste kleur, dat is treffen.

zeer goed

ze zijn vriendelijk en bellen je op als iets niet meer op voorraad is blijf hier bestellen ik ben te vreden

Gewoon goed

Snelle levering van het juiste artikel

bestellen betalen volgende dag ontvangen, beste, 5 ster,,,,,zelf de als mij,

Retroscooter had on stock what they advertised.

I left the previous company Zandri who supplied parts because they were selling goods that they did not have on stock.

Doen wat ze beloven !

Zeer snelle levering. Bij openen van de doos ontbrak de handleiding van de batterijlader. Een mail gestuurd en een dag later werd die mij via mail toegestuurd nadat ze die hadden aangevraagd bij de fabrikant. Site is een aanrader.

top

Top verkoper

De gehele scooter opgeknapt. Nieuw uiterlijk en een onderhoudsbeurt. Snel verzonden alles netjes ingepakt en verpakt. En snel geleverd. Ik beveel dit bedrijf/ deze verkoper . Zeker aan.

Snel

Onderdeel snel en goed geleverd

Geweldig bedrijf

Goedkoop en super snelle verzending. Ben 1000% te vreden over dit bedrijf

Avonds besteld, volgende middag geleverd, past 100 procent, een originele verpakking , Accu gekocht

goede service

Super geweldig bedrijf

Zeer snelle levering en kwaliteit producten. Echt een aanrader om hier je onderdelente bestellen.

Wat een snelle levering echt top!

Snelle verzending en zeer vriendelijke prijzen in vergelijking met andere aanbieders

Treeplank besteld voor mijn senzo deze was 20 euro goedkoper als bij de concurrentie. En de volgende dag geleverd. Ik zal mijn volgende bestelling zeker weer bij retroscooteronderdelen.nl plaatsen.

Goed en snel

Gewoon goed!

Snelle service, snel verzonden en kwaliteit

Broekweg 131

3131HD Vlaardingen