Ik ben zeer tevreden over 123 schoon maar ook 123 ink. Snel, gemakkelijk en niet te duur

Zeer snelle levering.

Op zondag besteld en maandag in huis, sneller kan nauwelijks.

Ruime keus, niet duur en vlotte levering

123schoon voldoet aan alle elementen om gebruik te maken om schoonmaakbenodigdheden on line te kopen.

Goed spul, snel geleverd. Transparante communicatie..

Goed spul, snel geleverd, transparante communicatie... Gewoon goed, geen gedoe, bestellenhbetalen en correct geleverd krijgen. Helemaal fijn... Voor herhaling vatbaar...

zeepjes goed, hanger voor een frisse vaatwasser waardeloos

De vaatwaszeepjes zijn goed en geven een goed resultaat. IK had er ook een hanger bijbesteld voor een frisse vaatwasser maar die lag al in drie dagen in puin. Terwijl ik hem volgends de voorschriften had opgehangen. Hij was open gegaan, stuk en volledig leeg uiteraard. Voor mij geen aanrader.

Prima service en snelle levering

Doen wat ze zeggen. Pakketje was zoekgeraakt en er werd een nieuwe opgestuurd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Zeer te vreden,

Super tevreden, snelle levering,,hetkon niet beter.

super geweldig product cif allesreiniger

Ik heb de allesreiniger van cif in jerrycan met citroen bij 123schoon.nl bestelt ik moet eerlijk zeggen dat de allesreiniger met citroen alle vuil opneemt ook hardnekkige vuil wordt in een handomdraai weer lekker fris en schoon en ruikje de frisheid van citroen naar mijn mening raadt ik het product aan bij 123schoon.nl

Goede service!

Nadat ik de verpakking had opengemaakt bleek dat ik een verkeerd artikel had besteld. Na telefonisch contact, waarbij ik zeer correct en goed ben geholpen, mocht ik het artikel terugsturen, al stond in de voorwaarden dat een geopend artikel niet geretourneerd mocht worden. Heel blij met de coulance en verrast over de snelle afhandeling van mijn retour!

Snel geleverd.

top

Ik kan niet anders zeggen dat het product, wat ik besteld zeer netjes was verpakt en snel geleverd. dus geen opmerking hierover.

Betrouwbare webshop

Ze hebben het snel geleverd Ben heel tevreden. E.Mekern

Leuk product, niet te duur

De opblaasbare stoel zit en ligt heerlijk. Het voelt superzacht aan. Alleen in de zitstand kun je niet echt tegen de rugleuning leunen want anders kiep je om naar achteren. Helaas liet de bezorging het afweten. Door de hitte werd besloten door DHL om niet te bezorgen en de dag er na weigerde het afhaalpunt om pakketten aan te nemen omdat het er teveel waren. Kortom, paar dagen moeten wachten in plaats van de volgende dag na de bestelling. Maar ach, er zijn ergere dingen.

Prima, goede prijs en snelle levering

Prima, goede prijs en snelle levering

goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Waterfilters Jura besteld gezien een goede prijs/kwaliteit verhouding. Deze bestelling werd snel geleverd (binnen 24 uur)

Een top bedrijf waar je alles kunt vinden om schoon te maken en te houden

Ik kan er alle benodigdheden vinden wat ik nodig had, voor mijn vaatwasser en zelfs alles voor het buitenzwembad Echt top....

Groot assortiment Vlot geleverd.

Product was snel geleverd,

Geweldige spons

De scrub mommy’s heb ik besteld met twee houders. Geweldige sponzen. Snel geleverd

Fijne keus zwembad artikelen

Prima selectie zwembad artikelen, Snel verzonden, enige minpuntje is dat het terugsturen niet gratis is.

Snel en goed geleverd

De bestelling is snel geleverd en alles was prima in orde.

Produkt netjes op tijd geleverd en conform informatie.

Product voldoet meer als verwacht en netjes op tijd geleverd.

supergoed

zeer maar ook zeer snel geleverd

Snelle levering. Goede prijs.

Klasse

Goed en snel geleverd

Snelle levering en makkelijke bestelling.

Was super en snel de bestelling bij 123schoon.nl

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen