keurig geleverd.

Tussen bestelling en levering goed geïnformeerd over de status van levering.

Het was de eerste keer dat ik het gebruikte en direct aanbevolen bij de buren

Ik vind het echt een super goed product alles in de keuken glimt als nooit tevoren.

overzichtelijke website, snelle levering, top

Uitgebreide beschrijving bij de producten en handige website zeer snelle levering en goede service.

Goede en snelle service

Goede producten met een prima prijs.

Zeer snelle levering, de volgende ochtend al! Ben erg tevreden en zal zeker weer hier bestellen.

Op tijd en netjes verpakt! Verrassing, bloknoot erbij

Volgende keer bestel ik weer bij jullie!

Leuk kadootje

Een leuk kadootje voor een kleine diva.

Via website zeer gemakkelijk bestellen en de volgende dag al in huis. Prima verzorgde bestelling en levering

Snelle levering + gratis pen en papier, handig voor boodschappen op te schrijven! Top!

Heel fijn dat er ook nog even gebeld werd om het adres te bevestigen. Heel snel aangeboden bij DHL na plaatsen van de bestelling.

Alles was geleverd en er ontbrak niks

Alles was naar wens en ben heel blij met de sponsjes. Het enige wat ik jammer vond was dat DHL mijn pakket beschadigd voor mijn deur neergezet had terwijl ik niet thuis was en dit ook niet aangegeven had….

Zeer correcte en snelle levering

De volgende dag geleverd en in prima staat verpakt.

Superservice!

Bestelling snel binnen en ook nog wat extra's in de doos. Een pen en postitt blaadjes. Leuk en ook daarvoor superbedankt.

Lekker snel en netjes afgeleverd,goed product.Top.

Zie bovenstaand.

schoonmaakmiddel

Snelle service en een leuke attentie

Doen wat jullie beloven. Mijn pakket was er snel, en goed verpakt

Goede prijsen en snelle levering

Maandag besteld, volgende dag thuis. Alles supersnel en duidelijk, goed gepakt.

Top bedrijf!

Voor het eerst hier besteld en precies zoals onze verwachtingen waren. Snelle levering, goede prijs! Wij zijn fan!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering, goede prijs kwaliteit

Super , snelle levering

Ik ben super tevreden met mijn bestelling, was de volgende dag al in huis

Volgende dag al mijn bestelling in huis..product ,Piwer paste is een super product.

Goed formaat

Fijn om de badrand weer op te schonen. Snelle levering. Gemakkelijk in gebruik.

Lekker snel in huis

Vertrouwd net zoals 123 inkt. En een goede aanbieding dus voor mij reden om hier mijn reinigingsmiddelen voor mijn espresso apparaat te bestellen. En heel snel in huis

Top spulletjes. Zeer tevreden. Ik houd ervan. Heerlijk de scrub daddy.

Prima ervaring. Snel geleverd en netjes verpakt. En zeer snel in huis!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen