Geweldig product en snelle levering

Duidelijke website, goede prijzen, en snelle levering

Erg tevreden, aanrader!

Wat een snelle levering en kwalitatief mooi artikel.

Vlotte afhandeling van bestelling en snelle levering

Zie boven

snel en accuraat

Keurig op tijd bezorgd. Kwalitatief goed product.

Snel bezorgd

Geen klachten

Zeer tevreden!

Snel geleverd en goed verpakt. Goed geprijsd. Zeer tevreden!

Van bestelling tot ontvangst een prima 123 keurig proces!

Voor de eerste keer hier iets besteld. Bestelproces verloopt prima en met het bestelde product ben ik zeer tevreden over. Prima prijskwaliteit verhouding. Ik zal zeker terugkomen en uw site aanbevelen!

Het was anders 5 sterren

1e keer iets gekocht zeer tevreden over de keus van producten en ook snel geleverd echter was de fles gaan lekken en moet ik eerst de spullen schoonmaken . Ik ga wel weer bestellen maar de fles velgen reiniger koop ik dan liever in de winkel of misschien probeer ik nog 1 keer online kan ook gewoon pech zijn.

De items waren goed en snel te vinden alsmede het bestellen ging gemakkelijk en snel.

Prima prijs voor vuilniszakken en snel geleverd.

Prima prijs voor vuilniszakken en snel geleverd.

Slechte klantenservice, niet "in control".

Vrij grote bestelling geplaatst, werd helaas in eerste instantie niet geleverd. Na overleg met klantenservice, overeen gekomen dat _zonder extra kosten_ er een vervangende bestelling zou komen. Dat andere pakket zou wel een keer terecht komen, of niet. Vervangend pakket ontvangen. So far so good. Veel te laat levert DHL het pakket en zet het voor onze deur, terwijl wij afwezig zijn. Het pakket verregent. So far so good. Mail naar 123schoon met wat ik met het pakket moet doen: ze lezen de mail niet en antwoorden niet op de vraag. Telefonisch niet bereikbaar en antwoorden dus slecht op mail. Na enige tijd krijg ik toch een aanmaning. Ik neem boos contact op met de klantenservice en krijg te horen dat ze de - nat geregende - producten toch retour willen. Ik krijg een antwoordnummer. Wat ze niet vertellen is dat PostNL geen pakketten zwaarder dan 30kg mag aannemen. Ik ga dus in eerste instantie voor J.L. naar PostNL. Zou toch wel handig zijn als ze dit er bij vertellen. Bij gratie van een PostNL medewerker krijgen we het toch voor elkaar dit pakket te versturen. Het pakket is afgeleverd bij 123schoon (ik heb de track en trace code van PostNL en afleverbevestiging) en dagen later krijg ik WEER een aanmaning. Het antwoord van de klantenservice is dit keer dat ze niets aan de automatische mail kunnen doen. Ze hebben geen controle over hun eigen systemen. Ik word afgescheept met een zin als "Wanneer uw pakket terug is zullen wij dit retour verwerken." (Terwijl dit dus al dagen geleden binnen is gekomen.)

TOP service!

Toen mijn bestelling binnen kwam zag ik dat er één product ontbrak. Hier heb ik over gebeld en de volgende dag kreeg ik het product gelijk binnen met een lief kaartje én een flesje wijn! Wat een goede service. Dank jullie wel! De volgende keer bestellen wij weer bij jullie!

Snelle levering en product voldoet aan verwachting

Product voldoet aan verwachting en snelle levering

Prima middel

Echt goed spul. Ziet het leer opknappen. Makkelijk te gebruiken. Cleaner en conditioner in 1

Via Google kwam ik op de site, artikelen die ik had besteld kwamen snel binnen en zijn gewoon goed

BEVALT UITSTEKEND

BEVALT UITSTEKEND

Geweldige sevice

Alles naar wens, niets op aan te merken.

Toppie

Super snel geleverd, netjes verpakt. Ik ben dik tevreden

Pakket op tijd geleverd , goed verpakt . Ik ben tevreden . Geen aan/ opmerkingen. Een tevreden klant. Leuke attentie erbij .

Hartstikke goed

Ik had nog nooit van dat spul gehoord pinkstuff .goed spul

was snel binnen

makkelijke site, wat ik had besteld, was snel binnen.

Prima webshop.

Met 123schoon.nl Heb je snel Je spullen thuis bezorgd. Gemak, beschikbaarheid en service, worden hier gewaarborgd. :-)

Goede spullen en snelle afhandeling.

Wat ik wilde hebben, kon ik vinden in de webshop. 's middags besteld en de volgende morgen al in huis.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen