Prima product, keurige levering.

Alles verliep volgens afspraak. Product kwam op tijd, goed verpakt, niets op aan te merken.

Positief

Snel en conform afspraak geleverd. Bestelproces eenvoudig.

Goed product tegen bodemprijs

Snelle levering en goed geprijsd

Ik had mn bestelling na een dag al in huis, snel, goed en goedkoop

Van bestelling tot levering alles pikobello

keurig op tijd en geleverd conform bestelling

Vlotte bezorging

Paar bussen voor parket onderhoud aangeschaft. Voorlichting voor het gebruik is goed. Heb nog geen gebruik gemaakt van de onderhoudsmiddelen en kan er verder weinig over zeggen.

Producten bijzonder snel geleverd, fijn! Het pakket was goed verpakt en in dit geval net iets te veel plastic daarvoor gebruikt omdat ik producten bestelde die geen microplastics bevatten en qua verpakking recyclend plastic. Verder een goed assortiment.

Snel, goede service

Alle sites van 123 bevallen me prima

klasse

De afhandeling was super.

1 2 3 schoon met betaalbare stofzuigerzakken

Nadat onze nieuwe stofzuigerzakloze stofzuiger er geen zin meer in had hebben we de oude degelijke Moulinex weer gepakt ... (die zuigt de vloerbedekking bijna van de vloer af). De zakken zijn bij 123Schoon helemaal goed en een stuk betaalbaarder dan de originele zakken. Waarom zou je dan niet hiervoor kiezen?

snelle verzending en artikel 100% ok.

100% tevreden.

Een bedrijf die staat voor de klant zijn kwaliteit!

123schoon, levert de producten in een nette verpakking en staat garant voor klanttevredenheid! Altijd meedenken in en naar een oplossing! Zeer tevreden en uiterst betrouwbaar dynamisch bedrijf met een zeer ruim assortiment! Top en daarvoor 5 dikke sterren!

Geweldige webwinkel !

Ik stond versteld over het aantal verschillende artikelen. Vlotte levering.

Goede kwaliteit en prijs

Goede producten en prijs en kwaliteit

Alles goed verlopen

Zeer snel en goed

Zeer goed snel en goed te volgen

Gewoon goed

Mooie aanbieding vaatwastabletten gescoord. Snel ontvangen.

Prima spul

Absoluut stukken beter dan de producten uit de supermarkt. Vooral de ontvetter was ik erg van onder de indruk. De ontkalker leek wat minder effectief te zijn. Al met al wel de moeite waard en de douche is weer hartstikke schoon!

Elmex AntiCaries TandSpoel middel geleverd binnen 24 uur

Elmex AntiCaries TandSpoel middel geleverd binnen 24 uur. Dat konden mijn Apotheek en Drogist niet leveren, maar 123schoon wel. Prima service tot aan de deur en met anderhalve afstand. Perfect geregeld. Bedankt ! Rick

zeer snelle levering.

Na de bestelling te hebben gemaakt kreeg ik een mail dat de bestelling woensdag geleverd zou worden, dit werd echter al de volgende dag dus super.

Voldoet aan verwachting en snelle levering

Zeer tevreden Snelle levering

Onlangs twee Ariel wasmiddel voordeelpakken besteld. Over het product zelf is weinig te zeggen Ariel =Ariel ✅ Omdat de verpakkingen beschadigd waren bij levering heb ik dit gemeld. Dit is zeer secuur en vriendelijk opgepakt. 123schoon kwam ook met een vriendelijk bod om het goed te maken. Hele goede service en snel en vriendelijk geholpen.

Leuk assortiment

Alles prima verzorgd

Zeer positief doordat alles naar verwachting werd afgewerkt.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen