Doet wat het zegt, blijft hard in koud water maar zeer soepel in warm en super praktisch met kleine dingetjes, de ogen:)

Prima ervaring

Vlotte bestelling via website. Snel verstuurd en ontvangen.

Netjes en snel geleverd

Goede ervaring

Goede en snelle service.

Het artikel dat ik zocht, was makkelijk te vinden. Bestellen en leveren ging snel. Leuk is dat er een paar aardigheidjes bij zaten. In dit geval een pen en een klein kladblokje.

Goed product, snelle levering

Goedkoop en snel

Kan er weinig over zeggen behalve dat ze het goedkoopst waren en snel binnen.

Uistrkend

Snelle en goede bezorging

Ik had slechts een kleine order die perfect is uitgevoerd,

Met dank voor de bijsluiters,

prima product en op tijd geleverd

product was goed, zoals besteld. Goed verpakt en op tijd geleverd.

Goed product

The first order was not what I expect and after I was not happy with it they contacted me and try to understand my situation and solve the problem, so client service send me a new product which it works good like how should be, so I am bot only happy for product rather client service as well. Which it is very important these days Thanks for service and support

Mooiklinkend tijd geleverd

Aanrader

Snelle levering en keurige prijs

Snelle bezorging

Bij het bestellen op vrijdag zou de bezorging na het weekend zijn, maar het werd de andere dag op zaterdag al bezorgd. Het product is goed.

Perfect en snel geleverd.

Perfect en zeer snel geleverd.

En ook nog goede kwaliteit top

Doen wat ze beloven

Makkelijke bestelsite Betaalmogelijkeheden; goede keuzes Direct bevestiging van bestelling/betaling Levering conform genoemde datum Keurig verpakt

Scherpe prijzen, snelle levering

zie boven

Snelle en juiste levering

Netjes op tijd geleverd

Netjes op tijd geleverd

Prima deal!

Goede producten en kleine prijzen.

Mooie merkproducten voor schappelijke prijzen. Groot assortiment. Snelle en duidelijke service! Zeer tevreden.

Top, snel en goedkoop!

Makkelijk te bestellen, goed geregeld, snel en ook nog eens goedkoop

Super snelle levering!

Goede aanbiedingen en snelle levering

Snel

Leifheit Clean Tenso stoomreiniger vervangingsdoeken besteld, ze waren er snel en goed verpakt.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen