Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze pedaalemmer! Levering was uitstekend volgens afspraak!Niets dan lof over 123 schoon!

Prima service en snelle afhandeling

Mijn bestelling werd zeer snel bezorgd goed verpakt, geen opmerkingen, prima zo nodigt uit voor een eventuele volgende bestelling

Doen wat ze beloven!

Snelle service. Goede prijzen!

Ik ben helemaal tevreden over jullie produkten

De auto is na een wasbeurt Weer glimmend schoon, en ook de wax geeft een prima Resultaat

Netjes verpakt, snelle levering.

Prima prijs en snelle levering

Omdat ons merk niet meer in de winkel te krijgen was, online gezocht en bij 123schoon uitgekomen. Betaalbaar en zeer snelle levering.

Prima stofzuigerzakken voor een mooie prijs en vlotte levering

Ga in vervolg weer bestellen bij 123schoon.

Goed(koop) en snel!

Het product dat ik heb gekocht was op 123schoon het goedkoopst. Kwaliteit was goed en levering lekker snel. Aanrader!

Netjes thuisbezorgd,goede kwaliteit en goedkoper dan elders

Perfect. Levering zoals afgesproken. Prijs oké.

Toppie, net als alle 123 diensten.

Lekker snel geleverd

Mooi snel en netjes

Snelle levering, uitstekende artikel

Ik neem al jaren artikelen van 123, maar had nog nooit bij 123.schoon gekocht. Is mij enorm meegevallen. Complimenten hoor!

Alles netjes geleverd en producten werken goed.

Goede en snelle service

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering

Goed geregeld!

Het bestellen ging toppie-toppie en de verzending ging snel en goed.

Goed product snelle levering PRIMA

Tevreden goede prijs snelle levering kan haast niet beter klein probleempje was niet te volgen met tracé verder oke

Snel En netjes ontvangen

Goed spul

Deze afwasblokjes doen wat ze beloven. Een minpuntje is dat ze niet in oplosbaar zakje zitten.

Gewoon goed zoals het moet.

Ik had 6 stuks 1 liter flacons biologisch Wipe & Clean schoonmaak- middel besteld. De doos met flacons werd de volgende werkdag netjes afgeleverd in een stevige doos en goed verpakt. Wipe & Clean is een aanrader. Ik geef een gouden kroon aan 123schoon.

Snelle service die voldoet aan de verwachtingen. besteld en de dag erna gelijk in huis!

Levering van het bestelde artikel was op tijd. Het bestelde artikel voldoet aan mijn verwachting.

Wat een bagger bedrijf!!!

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst bij 123schoon.nl met de optie achteraf betalen. Ik ben zojuist gebeld dat ik in een steekproef val voor een adrescontrole. Oké, dat kan. Daarbij het verzoek om mijn order vooraf te betalen. Bij de vraag waarom ik vooraf moet betalen krijg ik als antwoord omdat ik in een steekproef val. Ik kies een door 123schoon.nl zelf toegelaten betaalwijze en éénzijdig wordt van hun kant bepaald dat ik vooraf moet betalen. Met de vraag of het een verzoek is of dat het moet, krijg ik als antwoord dat het moet. Er is geen kredietwaardigheidsonderzoek gedaan, maar met een slap en slecht verhaal wordt mij verplicht om de order vooraf te betalen anders wordt de order niet geleverd. Als jullie zo zaken moeten doen, dan hoeft het voor mij niet. Wat een slecht bedrijf. Wees gewoon eerlijk tegen mij en kom niet met een slap verhaal over een steekproef en laat mij niet bij de bestelling de keuze maken om de order achteraf te betalen als je dat niet wilt. Waardeloos bedrijf dit. Als je zo met klanten omgaat dan hoop ik dat jullie geld genoeg hebben, want hier verlies je klanten mee. Voor mij nooit meer 123schoon.nl!!!!!

Goede en snelle service

Artikel vlot geleverd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen