niet gebruikt

Eerst kon ik er weinig mee maar 123schoon.nl heeft dat keurig voor me opgelost. En bij 'aanbevelen Ja of Nee' vul ik Nee in, want ik kan ze niet aanbevelen omdat ik ze niet gebruikt heb.

Zeer groot assortiment en snelle verzending

Ik gebruik al jaren Quick’n Brite maar dit product is niet overal meer verkrijgbaar. 123Schoon heeft het wel in het assortiment en was ook snel verzonden en in huis.

Sun tabletten hebben een zeer sterke onaangename geur

Geur van de Sun tabletten all in one is niet aangenaam. Heel anders dan de Sun tabletten in kleinere verpakkingen.

Quick delivery

Quick delivery and excellent products

Betrouwbaare webwinkel

Ik bestelde 10 rollen vuilniszakken en kreeg er maar 7 geleverd. Telefonisch contact gezocht met 123schoon en kreeg per omgaande de 3 missende rollen toegestuurd zonder enige kosten of een hoop problemen. Fouten worden nu eenmaal gemaakt waar gewerkt wordt, het is hoe je het weer rechtzet wat telt. Prima service dus van 123schoon.

Hele goede verzorging

Vooral omdat ik 2 x een fout artikel had en hoe dit opgelost is. Vhapeau

Prima snelle service

Snelle levering en leuke/ goede deals

Wordt altijd tijdig en keurig geleverd

Dit bedrijf levert altijd tijdig en voor een goede prijs. Ik ben ooit begonnen bij 123inkt.nl was erg blij dat de portefeuille verbreed is.

Gewoon goed, zoals verwacht.

Prima en snel geholpen

Mijn bestelling is prima behandeld. Het produkt de volgende dag al in huis. Zullen een volgende keer zeker weer bij 123schoon bestellen.

Snelle levering, netjes verpakt. Voldoet aan omschrijving.

Slordig.

Na de bevestiging van mijn bestelling te hebben ontvangen. Bleef het stil, heel erg lang stil. Niets in de mailbox of spam. Uiteindelijk zelf maar gebeld. “Hier begrijp ik niks van. Hebben toch echt een mailtje naar u gestuurd “. Was gelukkig nog net op tijd om het pakje op te pikken bij het afhaalpunt.

Goede service en het product voldoet aan verwachtingen

Van A tot Z vlekkeloos

Zeer snelle levering. Producten gekregen die ik besteld had. Ik heb op zaterdag een bestelling geplaatst, en op maandag werd het bezorgt. Met betrekking op de zondagsrust, had het van mij ook wel een dag later gemogen.

Goede aanbieding en snel bezorgt. Alleen er was een fles wasverzachter gaan lekken dus alles eronder. Binnen een half uur na deze review werd ik door ze gebeld en krijg gewoon geld terug van een fles wasverzachter. Wat een super service. Ik had dit niet verwacht echt GE WEL DIG

Svonds besteld volgende dag binnen.

Prima service en snelle levering

Zeer correcte levering en service

Snelle en nette service

Het was gemakkelijk om te bestellen en het werd vlot geleverd.

Snel en zorgvuldig mijn favorite zepen in huis!

Nergens in mijn buurt kon ik bepaalde voorkeurs wasmiddelen (meer) vinden. Niet alleen hoefde ik niet verder te zoeken, ook was 123schoon goedkoper! Heel tevreden over mijn aankoop die snel en goed verpakt verzonden werd! Voor herhaling vatbaar!! Hartelijke dank 123schoon!

Snelle levering, stevige verpakking.

Altijd tevreden over 123, niet alleen over de schoonmaak-tak. Alleen jammer dat je er niet meer van die fijne ballpoints bij krijgt.

Snelle levering. Precies zoals omschreven.

Snelle levering maar de manier zoals het was verpakt kon beter. Ik heb nog nooit zoveel plastic gezien. De artikelen zelf waren naar wens. Laag cijfer vanwege de verpakking.

Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een spons.

Scrub Daddy werkt fantastisch. Met koud water schrob je eenvoudig gietijzeren pannen schoon, heerlijk. Nooit gedacht dat ik blij zijn met een spons.

perfect

alles is opgelost met de mensen van 123schoon.nl

Prima levering en producten

Levering was netjes optijd. En producten netjes verpakt. Veel schoonmaak plezier van gehad. Was gewoon top !

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen