Correcte afwerking

Opzetborstels besteld. Snel geleverd! Helaas niet de juiste. Terugsturen geen probleem . Dat is fijn.

Goedkoop en zeer snelle levering

Zeer goedkoop en goed product en snelle levering

super tevreden

snelle levering goed verpakt

Bestelling goed en op tijd geleverd geweldig.

Ruime keuze uit artikelen, makkelijke website en snel in huis. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

top

ander product geleverd

Kreeg niet het bestelde artikel, het leek er wel op maar is niet wat je wilt. Ofwel het plaatje dat bij het artikel staat klopt niet!?? Qua prijs was het niet de moeite waard te reclameren. Opnieuw bestellen is derhalve niet direct voor herhaling vatbaar.

Fantastisch!

Heb de glasprotector voor de vaatwasser besteld en dit werkt zeer goed.Aanrader!De snelle levering door 123schoon was enorm ben zéér tevreden!

Kreeg wasmiddel beschadigd binnen er werd mij heel snel nieuwe opgestuurd

Een merkproduct voor een goede prijs en geleverd volgens afspraak

De beste vaatwas tabletten voor de laagste prijs!

Mijn bestelling was snel in huis, ik ben zeer tevreden over 123schoon.nl

Heel goed!

Goed en vlot! Next time bestel ik weer

Waardeloos

Op 13-01-2023 een filter voor mijn Dyson luchtfilter besteld er stond beperkte voorraad. Dan denk ik er zijn nog op voorraad. Helaas nu op 28-01-2023 nog steeds niets ontvangen. Na een telefoontje op 19-01-2023 werd er gezegd dat er niets voorraad is dat bedoelt men met beperkte voorraad: DAT HET PRODUCT NIET OO VOORRAAD IS, maar het zou een dag later binnenkomen en dan zou ik het eendagsvlieg later in huis hebben. Niets gezien dus maar een mailtje gestuurd op 22-01-2023 tot op heden is er niet gereageerd op mijn mailtje! Weg geld! Gewoon waardeloos!

Gewoon goed!

Ik heb een filter besteld voor de dampkap. Heel snel geleverd, goed verpakt, product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Snelle levering en voordelig geprijsd!

Super snelle levering en erg mooie prijs. Volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Helemaal top

Verzending ging super snel! Helemaal blij mee!

Mijn ervaring is dat alles goed en stevig in de doos of ergens anders in goed verpakt zit

Gewoon goed.

Snel en accuraat.

Heb geen ervaring in

Snel en goed dankjewel

Eenvoudige bestelwijze en snelle service!

Super snelle service

Mijn ervaring is erg goed met 123schoon. Hetty de stofzuiger werd keurig op tijd afgeleverd. Hetty maakt het goed bij ons. Ze heeft een traumatisch verleden opgedaan in een fabriek waar ze hardhandig in elkaar was gezet. Gelukkig hebben we haar een tweede huis kunnen geven en doet ze waar ze goed in is, stofzuigen. Hetty gaat nog wel wekelijks naar een praatgroep met Henry, onze oude stofzuiger. We hebben afgesproken met elkaar dat ze het in het nieuwe jaar alleen kan en dat we dan echt afscheid gaan nemen van Henry. Henry gaat naar een tehuis voor oude stofzuigers niet ver hier vandaan.

Dikke prima

Zeer snelle levering

Fijne site snelle bestelling snelle levering

Orderafhandeling nauwkeurig en snel.

Ik ontving de producten binnen twee dagen na het plaatsen van de bestelling. De bestelling was goed beschermd en er zaten extra's van het bedrijf in het pakket. Ik raad aan.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen