snel en goed geleverd

Zoals altijd een snelle en goede levering.

Snelle levering, super prijs!

Top online winkel. Doet wat het belooft en voor een super prijs ook nog eens! Nergens zo goedkoop robijn wasverzachter te krijgen. Erg tevreden en zal zeker weer wat bestellen als ik wat nodig heb.

Zeer snelle levering

Goed assortiment

Snel besteld en binnen

Duidelijke site, ze doen wat ze zeggen, zeker erg prettig.

Grappig

Uitstekend! Het hele proces verliep zoals verwacht. Ik schoot wel in in de lach bij het zien van een acceptgiro onderaan de pakbon. Kom je nog weinig tegen. Orgineel. Grappig.

Goed product en snelle levering.

uitstekend

- Klant vriendelijk - adequaat reactie op je vragen en klachten - Echte professionals

ik ben meer dan te vreden

ik had niet verwacht dat deze doeken zo goed zouden werken ik ben meer dan te vreden zo te vreden dat ik mijn collega er ook over heb gesproken en de naam van de doeken heb door gegeven want ze heeft de doeken van mij uit geprobeert op ons werk want ziiten in de schoonmaak

Bestelling geplaatst en werd de volgende dag perfect afgeleverd bij, een doormij aangegeven, afhaalpunt. Je hoeft niet te twijfelem over de kwaliteit, je krijgt wat je besteld.

Uitstekend ingepakt en op tijd

De bestelling is keurig ingepakt en op tijd geleverd

Snelle bezorging en afhandeling.

Voldoet aan de verwachtingen. Jammer dat 1 fles half was leeggelopen in verpakking.

Aflevering en het product niets op aan te merken

Als hier boven omschreven

Conform verwachting

Alles zoals verwacht en keurig op tijd geleverd.

Goede service !!

Zeer snelle levering

Prima verpakt ,prima product

geleverd wat ik wilde

Dit apparaat ben ik al enige tijd naar op zoek tegen een prijs die ik prettig vind. 123schoon voldeed aan mijn wensen en heeft dat gerealiseerd.

goedgedaan!

Als bij 123inkt

Geweldige webwinkel.

Ze doen gewoon wat ze beloven. Snelle verzending, goed verpakt. Goede service.

Snelle verzending en scherpe prijs

Op 123schoon.nl uitgekomen na veel speurwerk naar het goedkoopste Ariel wasmiddel. Daarnaast ook eens snel en goed ingepakte verzonden.

Vlug, veilig en voordelig

Goed en snel geleverd, kwaliteit lijkt prima.

Uitstekend.

In alle facetten uitstekend ,

top bedrijf snelle levering en alles is r goedkoper als elders

Goede webshop en snelle levering.

Goed en goedkoop. Groot assortiment. Goede kwaliteit. Een aanrader.

Prima organisatie!!

Helaas was er bij mijn bestelling iets mis gegaan (na 2,5 week nog geen levering). Ik heb daarop gebeld; zeer groot pluspunt dat je direct iemand aan de lijn krijgt, en dat het probleem snel opgelost wordt. De volgende dag had ik mn bestelling al in huis. Kijk: een webwinkel kan goed zijn, maar een klacht of probleempje oplossen is nog veel belangrijker. Daarom voor mij: Prima organisatie!!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen