Mijn pakketje was de volgende dag in huis. Goede producten en vooral de electrische schoonmaakborstel maakt het schoonmaken helemaal een feestje. Ik bestel zeker weer.

Producten super en volgende dag (zondag) zelfs bezorgd.

Gedaan en geleverd wat beloofd

Alleen erg jammer , dat als je bij 123 inkt besteld, de bezorging apart komt en je dus ook twee keer verzendkosten betaald.

Gewoon goed

Gewoon goed

Goed product!

En correcte levering

Snel geleverd en goed verpakt

Zeer snelle en correcte levering

Het bestelde product werd de volgende dag al geleverd en voldeed kwalitatief volledig aan mijn verwachtingen.

Precies wat ik zocht voor een prima prijs en supersnelle levering!

Mijn inkt patronen bestel ik ook altijd bij 123 inkt.nl nooit geen problemen. Nu heb ik een bestelling bij 123 schoon gedaan en is tot volle tevredenheid uit geleverd

Snel geleverd, prima producten grote blij :)

Snelle bezorging en goed verpakt

De bezorging was super snel. In de avond besteld en de volgende dag in de middag al ontvangen. Producten waren goed verpakt om beschadiging te voorkomen.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering zoals het hoord. Hulde

Superrrrr.

Snel en netjes.nogmaals super.

Klantenservice dik in order

Helaas paste het product wat ik besteld had niet, niet heel duidelijk omschreven maar wellicht zelf ook niet goed gelezen. Product kon direct retour, netjes te woord gestaan.

Toppie

Maakt goed schoon zonder krassen

mooie aanbieding

snel en goed schoon

Snelle levering, goed verpakt, goede service.

Goede producten, vlotte levering!

Blij met de producten!

Heel blij met mijn bestelling

Snelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding. Heel erg bedankt voor de leuke cadeautjes!

goede service

nergens meer in een winkel te koop, maar snel via internet besteld en bezorgd.

Mijn badkamer is schoon !

Snelle levering en uitstekende service!

Onwijs blij met mijn aankoop. Goede aanbiedingen en snelle levering

Super geweldig

Super snel binnen , mooie spullen

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Über 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Bewertungen