Correcte en snelle levering

De bestelling is snel geleverd en was volgens verwachting.

Goed en snel.

İk had al eerder met 123ink ervaring prima winkel

Binnen een dag had ik me bestelling. Top!

Bestelling correct en vlot afgewerkt.

Idem

prima en snelle levering

Het bestelde artikel voldoet geheel aan de verwachting. Levering was snel. Dus uitstekende service.

Compleet, op tijd en goeie prijs.

De bestelde materialen werden keurig verpakt en conform afspraak geleverd tegen een lage prijs.

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze pedaalemmer! Levering was uitstekend volgens afspraak!Niets dan lof over 123 schoon!

Prima service en snelle afhandeling

Mijn bestelling werd zeer snel bezorgd goed verpakt, geen opmerkingen, prima zo nodigt uit voor een eventuele volgende bestelling

Doen wat ze beloven!

Snelle service. Goede prijzen!

Ik ben helemaal tevreden over jullie produkten

De auto is na een wasbeurt Weer glimmend schoon, en ook de wax geeft een prima Resultaat

Netjes verpakt, snelle levering.

Prima prijs en snelle levering

Omdat ons merk niet meer in de winkel te krijgen was, online gezocht en bij 123schoon uitgekomen. Betaalbaar en zeer snelle levering.

Prima stofzuigerzakken voor een mooie prijs en vlotte levering

Ga in vervolg weer bestellen bij 123schoon.

Goed(koop) en snel!

Het product dat ik heb gekocht was op 123schoon het goedkoopst. Kwaliteit was goed en levering lekker snel. Aanrader!

Netjes thuisbezorgd,goede kwaliteit en goedkoper dan elders

Perfect. Levering zoals afgesproken. Prijs oké.

Toppie, net als alle 123 diensten.

Lekker snel geleverd

Mooi snel en netjes

Snelle levering, uitstekende artikel

Ik neem al jaren artikelen van 123, maar had nog nooit bij 123.schoon gekocht. Is mij enorm meegevallen. Complimenten hoor!

Alles netjes geleverd en producten werken goed.

Goede en snelle service

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering

Goed geregeld!

Het bestellen ging toppie-toppie en de verzending ging snel en goed.

Goed product snelle levering PRIMA

Tevreden goede prijs snelle levering kan haast niet beter klein probleempje was niet te volgen met tracé verder oke

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

À propos de 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Avis sur Kiyoh