Snel En netjes ontvangen

Goed spul

Deze afwasblokjes doen wat ze beloven. Een minpuntje is dat ze niet in oplosbaar zakje zitten.

Gewoon goed zoals het moet.

Ik had 6 stuks 1 liter flacons biologisch Wipe & Clean schoonmaak- middel besteld. De doos met flacons werd de volgende werkdag netjes afgeleverd in een stevige doos en goed verpakt. Wipe & Clean is een aanrader. Ik geef een gouden kroon aan 123schoon.

Snelle service die voldoet aan de verwachtingen. besteld en de dag erna gelijk in huis!

Levering van het bestelde artikel was op tijd. Het bestelde artikel voldoet aan mijn verwachting.

Wat een bagger bedrijf!!!

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst bij 123schoon.nl met de optie achteraf betalen. Ik ben zojuist gebeld dat ik in een steekproef val voor een adrescontrole. Oké, dat kan. Daarbij het verzoek om mijn order vooraf te betalen. Bij de vraag waarom ik vooraf moet betalen krijg ik als antwoord omdat ik in een steekproef val. Ik kies een door 123schoon.nl zelf toegelaten betaalwijze en éénzijdig wordt van hun kant bepaald dat ik vooraf moet betalen. Met de vraag of het een verzoek is of dat het moet, krijg ik als antwoord dat het moet. Er is geen kredietwaardigheidsonderzoek gedaan, maar met een slap en slecht verhaal wordt mij verplicht om de order vooraf te betalen anders wordt de order niet geleverd. Als jullie zo zaken moeten doen, dan hoeft het voor mij niet. Wat een slecht bedrijf. Wees gewoon eerlijk tegen mij en kom niet met een slap verhaal over een steekproef en laat mij niet bij de bestelling de keuze maken om de order achteraf te betalen als je dat niet wilt. Waardeloos bedrijf dit. Als je zo met klanten omgaat dan hoop ik dat jullie geld genoeg hebben, want hier verlies je klanten mee. Voor mij nooit meer 123schoon.nl!!!!!

Goede en snelle service

Artikel vlot geleverd.

Duidelijke website, snel en goed geleverd. Shampooflessen e.d. zijn goed verpakt. Enig minpuntje was een scheurtje in de verpakking van stofzuigerzakken (en de bovenste zak). Maar dit heb ik zelf verder niet meer aangekaart. Ik ga zeker opnieuw bij 123schoon.nl bestellen.

On time in full.... prima

Simpel bestellen op de webside, snelle reactie via mail en snel geleverd

goed produkt tegen een concurrerende prijs

Snel geleverd. goed verpakt. goed product tegen een juiste prijs

Ik ben super blij

Was goedkoop en snel bezorgd

Niets op aan te merking, snelle levering.

Merkartikelen voor een nette prijs en een probleemloze levering.

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

snelle levering.

het product bevalt mij goed en het is makkelijk te gebruiken.

makkelijk zoeken en het bestellen gaat ook heel makkelijk. De bezorging ook super snel

prima site. Besteld en met 2 werkdagen bezorgd. Goed verpakt voor vloeistof.

Excellent

Prima zending en bezorging, snel.

super correct makkelijk

snelle en correcte levering

Ik zocht en ik vond

Ik zocht en ik vond precies hetgeen ik nodig had bij 123schoon.nl Aan mij dus een heel tevreden, zelfs blije klant en mijn enthousiasme steek ik niet onder stoelen of banken dus maak ik graag de mensen in mijn omgeving attent op dit 123-verband want ook ben ik heel tevreden over 123inkt.nl ;-) Ik zeg: 123 Go! Met dank aan de Crew!

zeer goed

werd netjes geleverd best snel heb betaald by aankomst

Snelle levering en duidelijke site

Idem

Leuke aanbiedingen, snelle levering!

Leuke aanbiedingen en snelle levering

super snel en goed

Geen gedoe, lekker duidelijk, 100% top

Snelle levering toppie

Altijd goed en veilig goede prijs.

voor herhaling vatbaar!

prima geregeld☺

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

À propos de 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Avis sur Kiyoh