Goed en snel

Makkelijk bestellen. Goed product. Snel geleverd.

Super snelle levering

Mijn ervaring bij 123schoon is net zo top als bij 123inkt.nl Ik beveel de webshop zeker aan.

Vloerdoeken: niet duur en werkt goed

De vloerdoekjes die ik kocht voor mijn Swiffer XL passen precies en werken goed. De zending werd snel geleverd.

is goed

Snel en gemakkelijk Snel in huis

Snel en netjes

Tevreden met de goed ingepakte en snelle verzending van mijn bestelling.

Veel waar voor je geld en snel bezorgd

Tevreden met bestelling en levering.

Snelle verzending, super

Een goede service, en snelle verzending. Super.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Heb al positieve ervaring met 123inkt en nu ook met 123schoon ;-)

Prims

Fijne site, en snelle levering van de spullen als ik weer iets nodig heb ga ik zeker weer hier bestellen.

Ik had pampers luierbroekjes bestelt en kwamen zoals beloofd snel thuis geleverd

Helemaal prima

Snelle levering, prima verpakt.

Goedkoop en snel geleverd

Ruim assortiment, redelijke prijzen en snelle levering

Prima levering,netjes op tijd !

Goede service, duidelijk en snelle levering een echte aanrader!!

Snelle levering, goed product

Stofzuigermond en slang kapot. Vervangende onderdelen gekocht en werken prima. Snelle levering

Levering niet zoals vermeld morgen in huis

Nog niet eens verstuurd na 5 dagen terwijl alles in voorraad is ! Ik heb 's zondags besteld om het zeker het weekend erop in huis te hebben. Wat blijkt nu, dat het nog niet eens verstuurd is !

Snelle levering, goede prijs, fijne communicatie

snelle levering en een goede prijs.

De producten zijn goedkoper dan bij menig andere aanbieder.

Zeer snelle levering

Verrassend

Ik kwam per ongeluk op jullie website Wat een mooie duidelijke site Ik heb besteld waar ik naar zocht , nl chloortabletten voor zwembadje voor de kleinkinderen Maar is nog veel meer te koop,fantastisch

Goede snelle levering

Super levering. Alle producten voor mijn espresso apparaat voor een goedkopere prijs dan bij de maker van het apparaat. snel en goed geleverd

Bestelling geplaatst en de volgende dag al geleverd. Snel en makkelijk artikelen te bestellen. Zeer tevreden

Positief

Mijn ervaring met 123schoon is zeer positief . Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Groot assortiment, snelle levering

Fijn dat jullie de produkten van scrub daddy verkopen en the pink stuff voor een goede prijs. Zo wordt poetsen nog leuker, ik ben tevreden!!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser