Geweldig!!

Makkelijk te bestellen en snelle levering!!

Leuke gezellige maar ook zeer goede spins

Scrub daddy een zeer veel zijdige spons. Heb hem nu 3 weken in gebruik. Elke avond gaat ie mee de afwasmachine in om hem te reinigen. Nog geen enkele slijtage te vinden. Een echte aanrader.. Heb er zelfs 1 voor het schrobben van de douche wat hij ook heel goed doet.

Aanrader

Wij kopen onze Dreft platinum vaatwastabletten al een aantal jaren bij 123schoon. Voordeliger vind je dit product nergens. Vlotte, probleemloze levering.

even vlotte behandeling als bij 123inkt

supersnelle levering

Snelle en keurige levering

De belofte van snelle levering werd prima nagekomen en het is duidelijk dat er extra zorg aan de verzending wordt besteed. Leuk!

Product helemaal goed en snelle service

Zeer snelle correcte levering

Zeer snelle correcte levering

Super snel super spul geleverd netjes verpakt

Fijne snelle levering goed verpakt

Snelle verzending, goed assortiment

Alles wat ik zocht vond ik voor een mooie prijs. Na het plaatsen van de bestelling was het snel binnen. Super

Top bedrijf, duidelijke site en uitstekende service zoals de andere 123 accu en inkt. Een aanrader

Snelle levering en mooi verpakt alleen jammer van de verzendkosten.

zeer tevrede

heel tevrede over de sevice en snelle levering

Vandaag besteld morgen in huis maken jullie helmaal waar

Snel en goed!

Bestellen gaat makkelijk, en: ik kon het ophalen bij een ophaalpunt! Dat is precies wat ik wil!

prima service

goede en snelle levering

Makkelijk uit te zoeken, vlotte aflevering. Verpakking aan de ruime kant.

goedkoop en snel

moeilijk te verkrijgen artikel voor veel goedkoper als voorheen.

Uitstekende machine.

Jullie hebben een mooie site

Prachtige dingen hebben jullie allemaal

Na bestelling gelijk volgende dag in huis gewoon top

Uitstekend product en verzending

S avonds om 20.30 uur besteld (dodenherdenking), s ochtends om 10 uur geleverd. WS Imperial black besteld, goed product ! Uitstekende webshop!

Niet aanbevolen

Uiteindelijk werd mijn bestelling wel (beschadigd) geleverd, maar pas nadat ik mijn slechte ervaring via verschillende kanalen heb gedeeld. Dus ik zal waarschijnlijk van die shop wegblijven, maar als iemand tijd heeft, zou ik ze toch aanbevelen vanwege de goedkope prijzen en variable aanbod.

Bezorger liet steek vallen. Klantenservice lost het adekwaat en tot volle tevredenheid op.

Pakket raakte zoek bij bezorger (DHL). Na contact met de klantenservice van 123schoon werd het product opnieuw verzonden en binnen 24 uur geleverd (door Post.nl). Uitermate tevreden over de geleverde dienst.

VINGERS WEG!

Hun klantenservice is heel slecht in communicatie.

Snelle levering!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser