Heel tevreden,netjes afgewerkt

Goede service,op tijd geleverd. Zeer tevreden

Ik heb het kado gegeven aan iemand die dit graag wilde hebben. Heb er zelf geen ervaring mee

Weet het nog niet

Ik bewaar ze totdat de nieuwe keuken klaar is.

Helemaal super

Helemaal blij met de sponzen... Doen wat ze beloven.

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs, en goed verpakt. Wellicht heeft de site een ietwat gedateerd design, maar de consistentie met andere 123 sites maakt het wel weer snel herkenbaar en duidelijk.

Geen opmerking

Snelle levering, goed verpakt, leuke goodies

Zoals gewend van de verschillende 123-webshops: - super snelle levering - goed verpakt - leuke goodies (extra pen, notepad) En de producten zelf natuurlijk uitstekend.

Vlotte levering

Vandaag besteld morgen in huis

Goed en snel geleverd.

Mooie aanbiedingen en zeer snelle levering

20 coolpacks besteld en de volgende dag al binnen! top!

Bestelling perfect geregeld

Levering zoals afgesproken

Maken het waar dat ze snel leveren.

Snel besteld en snel ontvangen

Zie boven

Bestellen gaat simpel via de website en snelle leveting. Prima

Product is snel geleverd, je wordt goed op de hoogte gehouden! En sneller geleverd dan ik had verwacht en product voldoet aan de eisen! Blij met deze site aangezien alleen jullie mijn product nog hadden moeilijk te verkrijgen dus super blij met jullie site en snelle levering!

Snel betrouwbaar en kwaliteit

Volgende dag al inhuis bestelling klopte en kwalitatief ook zeer tevreden

All good

I'm really enjoying the Ariel pods, my clothes are now cleaner than ever (especially before using the pods) and now I'm really hoping (as it is my birthday today, yay guys!) to win The Pink Stuff and Scrubb Daddy combo to clean this dirty and naughty surfaces of my condo Cheers guys!

goed en snel geleverd

Heelgoed

Snelle bezorging

Alles ging goed en snel. Helemaal tevreden.

Super spul

Het maakt goed schoon en je krijgt de ergste vlekken weg. Zelfs de oven die best vies was, was binnen 10 minuten weer als nieuw!

Super netjes verpakt en super snel en een keurige prijs . Top zaak een aanbeveling

Zeer snel geleverd goede beschrijving en hij werkt uitstekend

Ben er zeer tevreden mee werkt goed

Alles goed verlopen volgens regels. Administratie prima en levering keurig op tijd !

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser