Duidelijke bestelsite en snel geleverd in stevige verpakking,. Gratis pen erbij, handig om vast te noteren wat je bij de volgende bestelling niet moet vergeten. Ik kan 123 inkt ed. Aanbevelen.

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Op tijd geleverd

Op tijd geleverd maar pakje was nat en twee flesjes leeg. Dus niet meer bruikbaar

eerst slecht maar daarna prima opgelost

ik had afwasmiddel besteld de flessen waren zo slecht ingepakt dat er 1 beschadigd was geraakt. Alles zat vol afwasmiddel. Terug sturen is dan geen optie omdat ik dit niet kan aanleveren aan een post bedrijf. Mail gestuurd met duidelijke fotos; nooit meer een reactie gehad. geen goede service dus. 1 keer geprobeerd 2 en 3 ga ik niet meer proberen. **Toch een reactie van 123schoon.nl alles is prima opgelost! Goede service ik ben zeer tevreden.

Keurig op tijd bezorgd

Netjes afgehandeld

Mooie prijzen, kwaliteitsproducten en zeer snelle levering

Mooie prijzen (het wasmiddel dat ik graag wil is hier veruit het goedkoopst, veel keuze, A-merken en zeer snelle levering. De volgende dag al in huis.

Ruime keuze, snel geleverd

Ik was op zoek naar vaatwastabletten. 123schoon.nl had een ruime keuze voor een goede prijs, en het werd de volgende dag al geleverd. Aanrader.

goede service

snel geleverd, goed verpakt.

Lekker vlot

De bestelling kwam lekker vlot en er zaten een paar verrassingen bij. Aktijd leuk! Bovendien lokaal gekcht.

Eenvoudige website, makkelijk bestellen, beste prijs tov concurrenten, snelle levering.

Snelle service, alles netjes ingepakt en leuke aanbiedingen!

Snel en goedkoop

Bestellen makkelijk, bezorging snel en wasmiddel goedkoper dan alle andere sites die ik heb bezocht. Heel tevreden.

Snelle levering van de bestelling en tevreden met bestelde product.

Levert snel en product zoals omschreven

Prima prijs/ kwaliteit en snelle levering

Gewoon goed

Ruim assortiment en snel geleverd. Aanrader.

goede prijs en snelle levering

Super snelle levering

Snel geleverd tegen normale prijs

Goed geregeld

Wasmiddel en scheermesjes bestelling. Prima prijs en snelle levering.

Snelle Levering

Was niet duur en snelle levering ,dat vond ik heel fijn

Gewoon prima

Product zoals omschreven en vlotte levering!

Goed product, super snel geleverd!!

Deze stofzuigerzakken zijn veel beter dan de papieren variant. S’avonds laat besteld en de volgende dag al geleverd! Ga zo door 123schoon.nl!

Prima allemaal

Allemaal prima

Ik beveel fiema aan

Na 1 dag mijn pakket ontvangen en het is ook nog eens een super schoonmaakmiddel. Bedankt.

Snel

Geweldig snelle levering

Niets mis mee goede en snelle levering

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser